SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sierkippen?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik liet laatst een jeugdfoto zien aan wat collega's, die zeiden wtf wat moet jij je kapot geneukt hebben in die tijd zegMaar heeeeeyyyyy ik was alleen maar bezig met dinosaurussen, Star Wars en bordspelletjes, en sierkippen en waarom er maar 8 planeten zijn.
Mea culpa !quote:
blauwknopje onderaan - open nieuw deelquote:Op zondag 4 juli 2021 16:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
Oh gelukkig! Ik zat net al uit te vogelen hoe ik een nieuwe topic moest aanmaken
Dat kan wel, maar dan denken mensen dat je een midlife crisis hebtquote:Op zondag 4 juli 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Zou je op je 40e nog piercings en tattoos kunnen nemen of is het dan wel klaar met je?
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik liet laatst een jeugdfoto zien aan wat collega's, die zeiden wtf wat moet jij je kapot geneukt hebben in die tijd zegMaar heeeeeyyyyy ik was alleen maar bezig met dinosaurussen, Star Wars en bordspelletjes, en sierkippen en waarom er maar 8 planeten zijn.
Aha ! Ik zit hier al een paar maanden en kom nog achter dingenquote:
Volgens mij werd ik veertien en toen vroegen ze wat wil je voor je verjaardag en toen zei ik ja doe maar een stel kippen, krijg ik zo'n dertig keer per jaar nog te horen, my personal claim to eternal famequote:
Volgens mij ben ik al wel over de helft.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan denken mensen dat je een midlife crisis hebt
Ja, ik wil nog steeds tattoos op mn 42e, maar vind die ene piercing die ik heb wel genoegquote:Op zondag 4 juli 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Zou je op je 40e nog piercings en tattoos kunnen nemen of is het dan wel klaar met je?
Tijd voor de midlife crisisquote:Op zondag 4 juli 2021 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al wel over de helft.
quote:
Wat was je van plan om daarmee te doen danquote:Op zondag 4 juli 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik veertien en toen vroegen ze wat wil je voor je verjaardag en toen zei ik ja doe maar een stel kippen, krijg ik zo'n dertig keer per jaar nog te horen, my personal claim to eternal fame
Hahaha, ahhh...quote:
Ja niks geks, gewoon een hokje voor bouwen en dan naar kippen kijken of zo.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat was je van plan om daarmee te doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |