abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 juli 2021 @ 23:02:11 #226
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200209991
quote:
11s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn de verkeerde. Naaktslakken wil je niet eten.
Die huisjes moeten toch érgens zijn, gewoon zoeken in de berm!

Je zou trouwens denken dat het geen verschil moet maken. Slakken zijn slakken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 4 juli 2021 @ 23:07:23 #227
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200210069
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Die huisjes moeten toch érgens zijn, gewoon zoeken in de berm!

Je zou trouwens denken dat het geen verschil moet maken. Slakken zijn slakken.
En vissen zijn vissen, maar toch heb ik liever een moot zalm dan een gup op mijn bord. :{w

Juist omdat ze geen huis hebben, hebben naaktslakken een veel taaiere huid. Dat wordt dus nog erger als je ze gaart.
Nee, geen eigen onderzoek. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 juli 2021 @ 23:08:40 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200210081
quote:
6s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En vissen zijn vissen, maar toch heb ik liever een moot zalm dan een gup op mijn bord. :{w

Juist omdat ze geen huis hebben, hebben naaktslakken een veel taaiere huid. Dat wordt dus nog erger als je ze gaart.
Nee, geen eigen onderzoek. :+
Kan je dat huidje er dan niet afhalen. Bij een koe eet ik de huid ook niet op.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 4 juli 2021 @ 23:10:29 #229
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200210097
quote:
11s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Kan je dat huidje er dan niet afhalen. Bij een koe eet ik de huid ook niet op.
Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd hebben, maar dat het de moeite niet waard is.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 juli 2021 @ 23:12:07 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200210121
quote:
15s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd hebben, maar dat het de moeite niet waard is.
ttsssss
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 23:25:28 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200210259
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Die huisjes moeten toch érgens zijn, gewoon zoeken in de berm!

Je zou trouwens denken dat het geen verschil moet maken. Slakken zijn slakken.
In het Engels zit er dan ook verschil in, Slugs and Snails. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_200210295
quote:
15s.gif Op zondag 4 juli 2021 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze dat wel geprobeerd hebben, maar dat het de moeite niet waard is.
Ik vind het wel iets voor jou om precies te weten wat voor kruiden daarbij horen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 4 juli 2021 @ 23:43:07 #233
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200210430
Wijngaardslakken met knoflook boter, jum :9

Dit waren naaktslakken, bleh.
  maandag 5 juli 2021 @ 00:12:23 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200210621
Film klaar. Tijd voor bed. :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 5 juli 2021 @ 06:44:17 #235
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200211140
Goedemorgen :W

*na het afsluiten van de SC gisteravond/vannacht, wordt de SC nu weer geopend.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200211144
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 22:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Alsof dat bij jou niet hetzelfde is met die Friese melkflessen van je.
|:)
pi_200211147
Misselijk wakker door jullie ranzige slakken posts
  maandag 5 juli 2021 @ 08:18:01 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200211425
* Thee en koffie neerzet.

Goedemorgen. c_/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 08:23:15 #239
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200211457
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en koffie neerzet.

Goedemorgen. c_/
Ah merci.

*Beker met thee inschenkt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 5 juli 2021 @ 08:58:35 #240
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200211714
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk? Ik heb leuk werk, bij een leuke organisatie en heb een hoop vrijheid in mijn werk. En toch heb ik vaak moeite met opstarten en motivatie behouden. :') Overigens zowel op kantoor als thuis. Thuis is misschien zelfs nog wel een iets motiverendere plek omdat ik het gevoel heb dat ik dan echt iets moet uitvoeren terwijl ik op kantoor kletspraatjes met collega's onbewust schaar onder "werkzaamheden" _O-
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 5 juli 2021 @ 09:23:25 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200211979
quote:
7s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:58 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk?
Nee, dat soort mensen ken ik niet. :N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 5 juli 2021 @ 09:32:03 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200212067
Ik vind mijn werk leuk, maar ik vind mijn vrije tijd leuker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 5 juli 2021 @ 09:41:40 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200212152
quote:
7s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:58 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk? Ik heb leuk werk, bij een leuke organisatie en heb een hoop vrijheid in mijn werk. En toch heb ik vaak moeite met opstarten en motivatie behouden. :') Overigens zowel op kantoor als thuis. Thuis is misschien zelfs nog wel een iets motiverendere plek omdat ik het gevoel heb dat ik dan echt iets moet uitvoeren terwijl ik op kantoor kletspraatjes met collega's onbewust schaar onder "werkzaamheden" _O-
Ik heb meestal wel plezier in mijn werk. Maar zondagavond er naar uit kijken gaat mij wat te ver :+

Verschil is dan wel dat ik maandag weer vanzelf wel weer in kom omdat er dan heel veel rapportages gedraaid moeten worden. Dus dan heb ik het druk zat naast de andere werkzaamheden.

Vandaag is dat alleen een beetje lastig, want er is een storing waardoor de rapportages niet te draaien zijn :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 5 juli 2021 @ 09:45:04 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200212203
Ik ben bijna al mijn werk al af. En dan heb ik eigenlijk even niks meer te doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200212270
quote:
7s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:58 schreef Yesse het volgende:
GOEDEMORGEN! Ken je van die mensen die op zondagavond zeggen zin te hebben in hun werk, want het werk is zo leuk? Ik heb leuk werk, bij een leuke organisatie en heb een hoop vrijheid in mijn werk. En toch heb ik vaak moeite met opstarten en motivatie behouden. :') Overigens zowel op kantoor als thuis. Thuis is misschien zelfs nog wel een iets motiverendere plek omdat ik het gevoel heb dat ik dan echt iets moet uitvoeren terwijl ik op kantoor kletspraatjes met collega's onbewust schaar onder "werkzaamheden" _O-
Ja een collega van mij is ook zo :D Komt 's ochtends helemaal stralend en stuiterend binnen als hij een paar dagen niet gewerkt heeft en roept vaak dat hij het werk echt heel leuk vindt en dat het perfect bij hem past. :P

Qua motivatie werk ik liever op kantoor juist, want minder afleiding en je zit toch in een 'bubbel' met andere mensen die ook werken. Thuis zal ik veel meer afleiding hebben van dingen om me heen, en ik vind het ook wel fijn om na kantoor thuis te komen en dan echt niks meer te hoeven; dat thuis ook echt gewoon thuis is *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 5 juli 2021 @ 10:09:44 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200212483
Het fijnste van thuiswerken vind ik het gebrek aan reistijd. En daarmee dus dat zodra ik stop met werken, ik niet eerst nog zo'n drie kwartier naar huis moet, voordat ik ook daadwerkelijk klaar ben met werken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200212564
quote:
7s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind mijn werk leuk, maar ik vind mijn vrije tijd leuker.
Same :D

Er zijn ook wel dagen bij dat ik er meer zin in heb dan andere dagen.

Ik vind het vooral fijn van mijn baan dat ik op bepaalde dingen nu meer durf dan eerst. Mensen opbellen vond ik altijd heel eng en dat schoof ik dan maar voor me uit. Nu heb ik daar helemaal geen moeite meer mee :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 5 juli 2021 @ 10:18:14 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200212591
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Same :D

Er zijn ook wel dagen bij dat ik er meer zin in heb dan andere dagen.

Ik vind het vooral fijn van mijn baan dat ik op bepaalde dingen nu meer durf dan eerst. Mensen opbellen vond ik altijd heel eng en dat schoof ik dan maar voor me uit. Nu heb ik daar helemaal geen moeite meer mee :P
Ik stuur nog altijd eerder een mail dan dat ik iemand op bel eigenlijk. Maar dat heeft ook wel te maken met vastlegging van zaken. Wanneer je iets mailt, dan ligt het vast op papier. Terwijl wanneer je iemand belt, ligt dat verder niet vast.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 5 juli 2021 @ 10:19:05 #249
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200212605
quote:
11s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben bijna al mijn werk al af. En dan heb ik eigenlijk even niks meer te doen.
Dat is eigenlijk het punt waarop ik daarna geen zin meer heb om iets nieuws te starten. Zelfs als er wel wat kleine dingen liggen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]
Qua motivatie werk ik liever op kantoor juist, want minder afleiding en je zit toch in een 'bubbel' met andere mensen die ook werken. Thuis zal ik veel meer afleiding hebben van dingen om me heen, en ik vind het ook wel fijn om na kantoor thuis te komen en dan echt niks meer te hoeven; dat thuis ook echt gewoon thuis is *O*
Oh ja bij mij is de afleiding op kantoor juist veel groter. Thuis doe ik ook wel eens dingen die niet bij werk horen maar dat is iets wat op kantoor ook gebeurt (Fok bijvoorbeeld :+) Maar op kantoor wil ik ook altijd meedoen aan elk gesprek dat op de afdeling wordt gehouden zo ongeveer :D En dat kan thuis niet dus die tijd heb ik dan 'over' om te werken :P
quote:
7s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en, ik niet eerst nog zo'n drie kwartier naar huis moet, voordat ik ook daadwerkelijk klaar ben met werken.
Ik mis niet de reistijd maar wel de reis. Ik fiets altijd naar werk en dat is altijd wel lekker. Maar het feit dat dat betekent dat ik 3 kwartier eerder moet opstaan en ook nog eens 3 kwartier later thuis ben en dan gelijk moet koken..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 5 juli 2021 @ 10:27:13 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200212697
quote:
7s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:19 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk het punt waarop ik daarna geen zin meer heb om iets nieuws te starten. Zelfs als er wel wat kleine dingen liggen.
[..]

Oh ja bij mij is de afleiding op kantoor juist veel groter. Thuis doe ik ook wel eens dingen die niet bij werk horen maar dat is iets wat op kantoor ook gebeurt (Fok bijvoorbeeld :+) Maar op kantoor wil ik ook altijd meedoen aan elk gesprek dat op de afdeling wordt gehouden zo ongeveer :D En dat kan thuis niet dus die tijd heb ik dan 'over' om te werken :P
[..]

Ik mis niet de reistijd maar wel de reis. Ik fiets altijd naar werk en dat is altijd wel lekker. Maar het feit dat dat betekent dat ik 3 kwartier eerder moet opstaan en ook nog eens 3 kwartier later thuis ben en dan gelijk moet koken..
Ik sta wel om dezelfde tijd op wanneer ik thuiswerk. Dan doe ik even een Ommetje voordat ik achter mijn bureau kruip i.p.v. dat ik met de auto naar kantoor ga. Thuis begin ik dan dus ook altijd vroeger. En ik kan ook weer vroeger stoppen. Of ik werk tot dezelfde tijd door als wanneer ik op kantoor zou doen. Maar dan alsnog heb ik geen reistijd, dus ben ik weer eerder vrij.

Ik zou ook liever op de fiets naar kantoor gaan, maar dat vind ik net te ver.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')