abonnement Unibet Coolblue
pi_200216316
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Moises? Is dat Mooises? Of Mwases? :?
Ik hoorde vader op een filmpje mooizes zeggen.
pi_200216621
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wel lekker verdiend met de eerste foto van je kind :{ .
Toegegeven: het is dan ook een leuke doek. :P
pi_200232019
Joëlle Witschge (29) is in verwachting van haar tweede kindje. Dat heeft het model zojuist bekendgemaakt via Instagram: 'Rio wordt een grote broer!
  dinsdag 6 juli 2021 @ 17:39:42 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_200232384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:14 schreef fleuril het volgende:
Joëlle Witschge (29) is in verwachting van haar tweede kindje. Dat heeft het model zojuist bekendgemaakt via Instagram: 'Rio wordt een grote broer!
Toch wel een verademing om na al die extreem doordachte instafab plaatjes gewoon een half aangeklede peuter in een volgezogen pamper te zien :s)
disclaimer
pi_200232944
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:39 schreef SQ het volgende:

[..]

Toch wel een verademing om na al die extreem doordachte instafab plaatjes gewoon een half aangeklede peuter in een volgezogen pamper te zien :s)
Volgezogen pampers. Iedere ouder ruikt en voelt ze weer als je dit schrijft. :D
Hoelang geleden dan ook.
pi_200233052
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Volgezogen pampers. Iedere ouder ruikt en voelt ze weer als je dit schrijft. :D
Hoelang geleden dan ook.
Ik ben weer genezen van de rammelende eierstokken ;) :P .
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:33:11 #32
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_200262572
Scarlett Johansson is zwanger.
pi_200264525
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 13:27 schreef Leandra het volgende:
Dus 14 juni de tweeling en 23 juni deze baby...
Een tweeling wordt meestal wat vroeger geboren dus hij heeft ze mogelijk vrijwel tegelijkertijd bezwangerd...

Echt met hoeveel vrouwen heeft hij onveilige seks, want dit zijn alleen de zwangerschappen maar, hij kan er nog wel een handvol condoomloos gedaan hebben.
Lekker soa's delen.
Nee, hij denkt daar bewust over na!

https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-geen-ongelukjes
„Ik heb mijn kinderen expres gekregen, het waren geen ongelukjes”, vertelde de The Masked Singer-presentator nadat een van de dj’s hem grappend het advies had gegeven misschien eens aan condooms te denken. „Geloof me, ik had heel veel mensen zwanger kunnen maken waarbij dat niet is gebeurd. Degenen die ik zwanger heb gemaakt waren degenen bij wie dat de bedoeling was.”

weten we dat ook weer
pi_200264737
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik verwachtte trouwens dat die baby doek gigantisch duur was (want rijke mensen) maar die is dus maar $17. :D
Beter dan die tergend dure Artipoppe-zooi die Romy Boomsma aanprijst :')

Al vind ik zelf de combinatie van de eerste publiekelijke foto van je baby en reclame wat ongemakkelijk...
pi_200264885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Beter dan die tergend dure Artipoppe-zooi die Romy Boomsma aanprijst :')

Al vind ik zelf de combinatie van de eerste publiekelijke foto van je baby en reclame wat ongemakkelijk...
Iemand gaat er geld aan verdienen, beter ben je het zelf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200351858
instagram
pi_200351894
Yvonne Strahovski
The Handmaid's Tale star revealed her pregnancy at the Tomorrow War premiere on June 30.



[ Bericht 20% gewijzigd door potjecreme op 13-07-2021 22:05:37 ]
pi_200351952
instagram
pi_200352051
Princess Beatrice



pi_200352189
instagram
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 juli 2021 @ 22:33:46 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_200352555
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Beter dan die tergend dure Artipoppe-zooi die Romy Boomsma aanprijst :')

Al vind ik zelf de combinatie van de eerste publiekelijke foto van je baby en reclame wat ongemakkelijk...
To be fair, die twee zijn vriendinnen en komen dus ook gewoon bij elkaar over de vloer, :+. Wat dat betreft prijst ze dus het spul van een vriendin aan en da’s niet zo gek.

En het is een stuk mooier dan die saaie veertjesdoek maar dat terzijde, :@
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_200360459
Rapper Ronnie Flex (29) wordt voor de tweede keer vader. Dat heeft hij woensdagmiddag laten weten op zijn social media. Het wordt het eerste kindje voor Ronnie en zijn vriendin Demi de Boer (25) samen.

Demi laat op Instagram weten in verwachting te zijn van een meisje: 'Baby girl, zie je snel. Liefs, mam, pap en je grote zusje.' Overigens betekent dat voor de vader van Demi, Ronald de Boer, dat hij voor de tweede keer opa wordt.

instagram


https://www.rtlboulevard.(...)nnie-flex-weer-vader
pi_200360492
quote:
Ronnie Flex en zijn vriendin Demi - de dochter van Ronald de Boer - verwachten samen hun eerste kindje. Dit maken beide woensdag bekend op sociale media.

Terwijl Ronnie kort en bondig meldt dat nummer twee onderweg is, schrijft Demi op Instagram: „⏳💗 Baby girl, see you soon.. 💗 Love, Mom, Dad & your big sister.”


Ronnie en Demi hebben sinds juli 2019 een relatie. Op radio 538 vertelde hij daarover eerder dit jaar: „Zij is gewoon alles wat ik niet ben, zij vult mij aan. Als ik uitslaap, staat zij al klaar om me wakker te maken. En wanneer ik koffie nodig heb, staat-ie bij wijze van spreken al klaar. Ze is enorm zorgzaam."

Ronnie heeft uit een eerdere relatie al een dochtertje.
Deze mensen :') Eerst een scharrel bezwangerd en nu na amper anderhalf jaar een relatie dit.
Zijn dochtertje is amper 3...

Deze gaat straks 5 kinderen bij 5 vrouwen hebben hoor...
pi_200360502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:03 schreef potjecreme het volgende:
Rapper Ronnie Flex (29) wordt voor de tweede keer vader. Dat heeft hij woensdagmiddag laten weten op zijn social media. Het wordt het eerste kindje voor Ronnie en zijn vriendin Demi de Boer (25) samen.

Demi laat op Instagram weten in verwachting te zijn van een meisje: 'Baby girl, zie je snel. Liefs, mam, pap en je grote zusje.' Overigens betekent dat voor de vader van Demi, Ronald de Boer, dat hij voor de tweede keer opa wordt.

[ instagram ]

https://www.rtlboulevard.(...)nnie-flex-weer-vader
Sorry, jij was eerder :D
pi_200360907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:03 schreef potjecreme het volgende:
Rapper Ronnie Flex (29) wordt voor de tweede keer vader. Dat heeft hij woensdagmiddag laten weten op zijn social media. Het wordt het eerste kindje voor Ronnie en zijn vriendin Demi de Boer (25) samen.

Demi laat op Instagram weten in verwachting te zijn van een meisje: 'Baby girl, zie je snel. Liefs, mam, pap en je grote zusje.' Overigens betekent dat voor de vader van Demi, Ronald de Boer, dat hij voor de tweede keer opa wordt.

[ instagram ]

https://www.rtlboulevard.(...)nnie-flex-weer-vader
Zo dan. De dochter van Ronald de Boer geschaakt.
pi_200361283
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zo dan. De dochter van Ronald de Boer geschaakt.
Is het voor haar niet meer, wayoo Ronnie Flex geschaakt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200361897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is het voor haar niet meer, wayoo Ronnie Flex geschaakt?
Ligt eraan of je focus op de looks of op het geld ligt.
pi_200361930
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ligt eraan of je focus op de looks of op het geld ligt.
Mijn focus ligt meer of iemand op eigen merites bekend is geworden of by proxy.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:21:09 #49
208890 June.
Seriously?
pi_200368364
Spuit11 dus.. #ronnieflex
Shine bright like a diamond.
pi_200368373
Je denkt niet, ik scroll ff 5 posts omhoog om te kijken of het al gemeld is in het laatste uur?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')