Nee maar ik zou er zo trek in krijgenquote:
Cannot unseequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind hem echt lijken op Tygo Gernandt
Eensquote:
Verdikkeme nu zie ik het ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind hem echt lijken op Tygo Gernandt
Ik nog niet. Maar het is van alles net iets te veel.quote:
True, maar daar is voor mij ook wel veel mee gezegdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:45 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb liever dit dan Griekenland. Armenie geeft er nog iets van een eigen draai aan.
Ik had er net een, maar die was niet boeiend genoeg om twee minuten later nog steeds te wetenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
Iemand al wat mama appelsapjes vernomen? Lukt mij nog niet zo.
Ik las laatst op Twitter "this is the Shum of Junior Eurovision"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
Wel leuk dat ze nog even verwezen naar dit pareltje.
Fijn dat we ook eens van mening verschillenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Oh deze van Armenië vind ik niet-zo, ik ga plassen
IJsland, Frankrijk en Portugal voor mij.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
Van de liedjes die nu zijn geweest ga ik voor Frankrijk, IJsland en Griekenland
Daar kan ik heel goed inkomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh deze vind ik leuker zonder beeld
Ik had hier wel eens een voorstukje van gezien. Het heeft inderdaad wat griezeligsquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oh @:NailQueen NU gaan we dus een act krijgen die ik doodeng vond
quote:
Picture of Dorian Gray, maar dan minder goedquote:
Meer een lijkwade, zeker inclusief de rest van de stagingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:49 schreef H_T het volgende:
Nadeel van strapless jurken vind ik dat het vaak lijkt alsof je gewoon een handdoek om hebt gedaan. Dat is bij deze Russische nog wat erger dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |