Verdikkemequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
Sneeuwwitte jurk, met bij de benen van die bruine drek na het strooien. Attention to detail van die Zweden!
Petra Berger doet het dan een stuk beter.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hou wel van popera, maar dit nummer heeft het nooit voor mij gedaan. Ik vind het hele geheel niet zo passen
Hallo, We zijn hier met Eurovisie-fans, niet met conservatoriumstudenten!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:26 schreef Sableheart het volgende:
Haar kopstem is duidelijk sterker dan haar borst- of middenstem. De coupletten zijn vervelend, het refrein mooi.
Ok. Ze kan beter hoog dan laag zingen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hallo, We zijn hier met Eurovisie-fans, niet met conservatoriumstudenten!
Dat is juist leuk!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hallo, We zijn hier met Eurovisie-fans, niet met conservatoriumstudenten!
Fout glijnummer.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hou erg van balkan ballads, maar in mijn herinnering vond ik dit wat een zeiknummer. Ben benieuwd of ik er zo anders over ga denken
De echt goede Balkan muziek komt straks ook van Bosnië godenquote:
Voor mij zijn de zwakste punten beter, maar tegelijker de beste punten minder dan die van Zweden. Denk niet dat hier aan het eind van de avond veel van overblijft.quote:
Eerder andersom. Portugal 2008 was geschreven door een Kroaat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:29 schreef H_T het volgende:
Kroatië dacht: die Portugezen hebben zo allemachtig veel succes op het ESF, wij moeten ook een fado insturen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:34 schreef Sableheart het volgende:
Portugal gaat als gebruikelijk weer eens te weinig krijgen, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die zouden dit inderdaad ook goed kunnen, ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik wacht nog steeds op een cover van OG3NE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |