Echt enig om terug te kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:48 schreef Sableheart het volgende:
@:meridiaan ik heb gezocht, maar kan de medley die ik bedoel niet vinden. Dit komt er het dichtst bij, maar degene die ik bedoel was nog vele malen cheesier.
Dat compliment zou ik aan @Aoibhin willen doorgeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Echt enig om terug te kijken![]()
Wat weet jij toch veel van het ESF
Dat doe ik meestal ook, even de brief laten nakijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:49 schreef usagi414 het volgende:
Er zit hier iemand met 30 jaar ervaring op een HR afdeling.
De laatste keer dat ik heb gesolliciteerd (voor een interne functie) heb ik de brief ook laten nakijken door iemand in wie ik heel veel vertrouwen heb.
Persoonlijk zou ik geen grapjes maken, maar daar ben ik van nature al heel slecht in.
Ik heb 'm er ook tussen gezet inmiddels. Hoef ik nooit meer uit te leggen waarom ik graag in mei twee weken vrij wilquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grapjes lijken me niet zo handig, je weet immers nooit wie je aan de andere kant hebt zitten![]()
Maar bij interesses zou ik gewoon lekker uitgebreid alles plaatsen, ook al is het niet meteen relevant. Juist iets als het ESF is iets wat meer opvalt dan een simpel "lezen" of "filmpje kijken".
Nee houden jij!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat compliment zou ik aan @:Aoibhin willen doorgeven.
Zie je, handigquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb 'm er ook tussen gezet inmiddels. Hoef ik nooit meer uit te leggen waarom ik graag in mei twee weken vrij wil
Dan hebben we hetzelfde gevoel voor humor en ik denk dat ik @Aoibhin daar ook wel aan kan toevoegenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook, even de brief laten nakijken.
En grapjes: ik ben ook niet zo grappig. Ik kan wel lachten om mezelf en ik vind dat ik wel humor heb, maar daar snappen anderen niet altijd wat van
Het was inderdaad de video zelf die wat terug sprong bij de punten van Duitsland.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:02 schreef NailQueen het volgende:
De video haperde net bij mij. Hebben jullie daar ook last van? Anders is het gewoon mijn laptop die raar doet![]()
Excuses als dat aan mij lag. Was niet mijn bedoelingquote:Op zondag 4 juli 2021 00:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was inderdaad de video zelf die wat terug sprong bij de punten van Duitsland.
Dat is inderdaad een goede verklaring. Toegegeven, de televote heeft wel zijn eigenaardigheden, maar was lang niet zo oneerlijk als hij doet voorkomen.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Zure Terry heeft echt moeite met het feit dat middelmatige nummertjes niet meer scoren omdat ze als enige in het Engels ingezonden mochten worden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan hebben we hetzelfde gevoel voor humor en ik denk dat ik @:Aoibhin daar ook wel aan kan toevoegen
als we toch bezig zijn met complimenten uitdelen aan @:Aoibhin
Nee. Zelf met de televoting werden de extremen eruit gefilterd doordat er zoveel landen zijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede verklaring. Toegegeven, de televote heeft wel zijn eigenaardigheden, maar was lang niet zo oneerlijk als hij doet voorkomen.
Eens, hoewel er vanavond ook nummers waren waarbij het niet gewerkt zou hebben.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen op het podium vind ik stiekem toch wel leuk
Laat dat stiekem maar weg.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen op het podium vind ik stiekem toch wel leuk
Heel goed mogelijk. Meestal was het andersom, de reprise in het Engels.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Een van de weinigen die voor het eerst in de eigen taal zingt ná het winnen, misschien wel de enige?
Ja dat is het pakjequote:Op zondag 4 juli 2021 00:13 schreef Meridiaan het volgende:
Weet je dat ik mij nu pas realiseer dat het pakje van Petra dit pakje van Charlotte is?OOOOOEEEEFFF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |