Christine Marchal-Ortiz was de supervisor dit jaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de supervisior ook nog niet gezien
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Dat was trouwens een aardig woordje Nederlands van de presentator. Helemaal niet slecht! Dat mag gezegd worden
Dat had ik even gemist. Ik had Fiumi di Parole teruggeluisterdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Christine Marchal-Ortiz was de supervisor dit jaar.
Andersom komt vaker voor. Veel Litouwse immigranten in Ierlandquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:23 schreef usagi414 het volgende:
Vooral de Litouwers hebben flink aan de wijn gezeten met hun 12 punten voor Ierland.
En ik wou het net willen zeggen. Alles wat niet naar het VK gaat is raar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:29 schreef Sableheart het volgende:
En hier horen we een van de redenen voor het instorten van het Verenigd Koninkrijk in Eurovisie.
Vooral op het eind was hij niet meer te hardenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik wou het net willen zeggen. Alles wat niet naar het VK gaat is raar.
Terrry is net iets te lang doorgegaan met commentaar geven.
Fijn dat het achter de rug is!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, uiteindelijk maar de sollicitatie de deur uitgedaan. Het ESF van 1999 was de achtergrondmuziek hierbij
repostquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Dat was trouwens een aardig woordje Nederlands van de presentator. Helemaal niet slecht! Dat mag gezegd worden
Succes. Give me one good reason to hire Meridaan, I can give you twoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:34 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, uiteindelijk maar de sollicitatie de deur uitgedaan. Het ESF van 1999 was de achtergrondmuziek hierbij
De muziek hielp niet zoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is!Ben je tevreden? En hielp de muziek een beetje?
Waar het ESF wel niet goed voor isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:34 schreef Meridiaan het volgende:
Lief!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Succes. Give me one good reason to hire Meridaan, I can give you two
Frankrijk naar Portugal. Maar er wonen veel Portugezen in Frankrijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Die 12 punten van UK naar Portugal waren wel erg random
Oeps Frankrijk. Klein foutjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Frankrijk naar Portugal. Maar er wonen veel Portugezen in Frankrijk.
Net zo als Turken en Armeniërs in Nederland, maar daar gaan we de komende jaren nog achterkomen.
Zou mij niets verbazen als ze het alsnog hadden geprobeerdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik ging er vanuit dat de 12 punten naar Griekenland gingen totdat ik opeens besefte dat Griekenland niet mee doet
Er zit hier iemand met 30 jaar ervaring op een HR afdeling.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Lief!
Soms denk ik wel eens dat ik een grapje moet maken in een sollicitatiebrief, maar je weet nooit hoe het overkomt he. Of het ESF bij 'interesses' zetten in het cv. Dan heb je wel altijd een ingang, al heb ik die al vanwege een of ander Europees land.
Jon Henrik Fjällgrenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
De muziek hielp niet zoIk heb nu maar Jon Henrik Fjällgren opstaan, dat is wat prettiger eerlijk gezegd voor nu.
Ik heb eerlijk gezegd behoorlijk boven mijn kunnen gesolliciteerd, dus een beetje gebluft, maar ik reken nergens op. Nog vele sollicitaties te gaan, maar deze was bij de overheid en vond ik wel belangrijk.
Grapjes lijken me niet zo handig, je weet immers nooit wie je aan de andere kant hebt zittenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Lief!
Soms denk ik wel eens dat ik een grapje moet maken in een sollicitatiebrief, maar je weet nooit hoe het overkomt he. Of het ESF bij 'interesses' zetten in het cv. Dan heb je wel altijd een ingang, al heb ik die al vanwege een of ander Europees land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |