abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 juli 2021 @ 01:31:54 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200195781
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar doe eens een poging :+
Zo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 juli 2021 @ 01:32:13 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_200195783
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

En dat je het kan volgen valt ook een beetje tegen. Ze hebben binnen een beeldscherm staan, maar daar is niet heel veel op te zien, behalve dat er soms bier langskomt :P
Ik vloog een keer met United en die hadden als optie dat je mee kon luisteren met de communicatie uit de cockpit ^O^ Alleen stond dat blijkbaar steeds uit op de momenten dat ik er naar luisterde |:)

quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:27 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Als je alleen gaat en je durft het aan, laat het me weten en dan kom ik ook wel - mits ik kan. Ik vind dat café geweldig :D
Ik durf het best aan jou 1-op-1 te meeten ^O^ Dus dat kan sowieso wel. Wanneer is dan waarschijnlijk een tikkie moeilijker :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200195784
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Zoveel rare dingen gebeuren er vast niet :D Of misschien wel, maar dat weet ik niet, want ik kom er niet na zonsondergang!
In mijn dromen kan alles :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 4 juli 2021 @ 01:32:29 #154
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_200195785
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:29 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een grapje maakte, maar een Google Search leert me dat je nog gelijk hebt ook _O-
:o ik word niet serieus genomen :o
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 4 juli 2021 @ 01:33:11 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200195786
Misschien eens richting bedje gaan. :D O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200195788
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik niet meegekregen. :o
Ken je de Reis vol Verrassingen niet? :o Dat de clown en de acrobaat door Amerika gingen reizen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200195790
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

In mijn dromen kan alles :+
Ik zou het wel een eer vinden om in je dromen tevoorschijn te komen :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 juli 2021 @ 01:34:05 #158
39237 crew  H_T
2733
pi_200195791
quote:
88s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:32 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:o ik word niet serieus genomen :o
Pittig gesprek met mevrouw Koen in aantocht!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200195793
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, die 'lieve' types zijn juist degene om in de gaten te houden vaak. :P
Degenen die lief pretenderen te zijn, komen juist vaak in Gryffindor of Slytherin

Hufflepuffs zijn écht lief O+ En zullen dat ook niet zo gauw over zichzelf zeggen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200195794
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]Zo.
:o :o

Jij komt héél dicht in de buurt. Plaats er eens een medeklinker achter
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 4 juli 2021 @ 01:35:42 #161
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195796
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Haha, mooi :D Ik kom wel eens in dat café, maar heb vaak genoeg aan wat ze op tap hebben. Als het in Amsterdam was, dan was het elke avond stampensvol, maar in Ermelo is er vaak nog wel genoeg plek.
Ik vind het op zich ook wel een leuk idee, om zo'n groot aanbod te hebben.

Hebben ze ook een beetje mensen werken die een goed idee hebben van wat voor bier het zoal is, dat je kan aangeven waar je van houdt en dat ze dan iets kunnen aanbevelen oid? (desnoods met behulp van een computersysteem ofzo)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:36:16 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200195797
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:o :o

Jij komt héél dicht in de buurt. Plaats er eens een medeklinker achter

Dat doet zij ook niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:36:35 #163
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195799
quote:
11s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ken je de Reis vol Verrassingen niet? :o Dat de clown en de acrobaat door Amerika gingen reizen?
Nee. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:38:19 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195803
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Degenen die lief pretenderen te zijn, komen juist vaak in Gryffindor of Slytherin

Hufflepuffs zijn écht lief O+ En zullen dat ook niet zo gauw over zichzelf zeggen
Of ze hebben gewoon die hoed omgekocht, ik sluit dat niet uit als mogelijkheid. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 juli 2021 @ 01:39:07 #165
39237 crew  H_T
2733
pi_200195806
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vind het op zich ook wel een leuk idee, om zo'n groot aanbod te hebben.

Hebben ze ook een beetje mensen werken die een goed idee hebben van wat voor bier het zoal is, dat je kan aangeven waar je van houdt en dat ze dan iets kunnen aanbevelen oid? (desnoods met behulp van een computersysteem ofzo)
Bij een café in Leeuwarden waar ik vroeger kwam waarschuwde het personeel als je als volgende biertje iets bestelde dat qua smaak erg afweek van wat je net had gehad ^O^

Hetzelfde café had ook enorm traag personeel. Met een maat heb ik wel eens als enige gasten aan de bar gezeten en pas na meer dan een kwartier vroeg hij of we misschien wat te drinken wilden bestellen :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 juli 2021 @ 01:41:28 #166
39237 crew  H_T
2733
pi_200195810
Hetzelfde personeel raakte ook wel eens lichtelijk geïrriteerd als je het in je hoofd haalde een portie worst of kaas te bestellen, want weet je hoeveel moeite dat is? :{w
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200195812
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik vind het op zich ook wel een leuk idee, om zo'n groot aanbod te hebben.

Hebben ze ook een beetje mensen werken die een goed idee hebben van wat voor bier het zoal is, dat je kan aangeven waar je van houdt en dat ze dan iets kunnen aanbevelen oid? (desnoods met behulp van een computersysteem ofzo)
Dat grote aanbod is ook een beetje hun gimmick. Ze gooien standaard een paar euro bovenop een flesje, als je het gekoeld wil hebben. Dat betekent dat je best veel bieren niet wil proeven, omdat een flesje Amstel bier gekoeld duurder is dan hun eigen bier of een biertje van tap. Bij 75 cl flessen hebben ze wel een mooi aanbod, mocht je het met een ander willen delen. Maar goed, ze hebben ook 16 (?) bieren van tap en omdat er best wat aanloop is, wisselen er elke week wel een paar biertjes, dus meestal heb ik daar wel genoeg aan.
Boh, ik heb zelf wel een beetje verstand van bier, dus dat vraag ik nooit. Sommige mensen werken er al jaren en die weten wel wat een goede aanrader is. Jaren terug waarschuwden ze altijd bij een zuur biertje, dat doen ze nu volgens mij niet meer.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:43:42 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200195815
Morgen weer werken, dus maar eerst gaan slapen. :O

Weltrusten. :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:43:51 #169
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195817
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:39 schreef H_T het volgende:

[..]

Bij een café in Leeuwarden waar ik vroeger kwam waarschuwde het personeel als je als volgende biertje iets bestelde dat qua smaak erg afweek van wat je net had gehad ^O^

Hetzelfde café had ook enorm traag personeel. Met een maat heb ik wel eens als enige gasten aan de bar gezeten en pas na meer dan een kwartier vroeg hij of we misschien wat te drinken wilden bestellen :D
Dat laatste doet me heel erg denken aan een cafeetje in Leiden vroeger. Die eigenaar stond vaak zelf achter de bar en op sommige avonden moest je niet raar opkijken als je binnen kwam en niemand achter de bar zag. Dan stond hij waarschijnlijk in het rookhok te blowen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:45:34 #170
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195820
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:41 schreef H_T het volgende:
Hetzelfde personeel raakte ook wel eens lichtelijk geïrriteerd als je het in je hoofd haalde een portie worst of kaas te bestellen, want weet je hoeveel moeite dat is? :{w
Dat klinkt dan weer helemaal niet als dat Leidse cafeetje. :D

Daar kon je alles bestellen wat er maar bestond, ook al had hij het niet (dan lachte hij je gewoon vol in je gezicht en vroeg je waar je dacht dat je was :D ).
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 juli 2021 @ 01:46:06 #171
39237 crew  H_T
2733
pi_200195822
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
Jaren terug waarschuwden ze altijd bij een zuur biertje, dat doen ze nu volgens mij niet meer.
Tussen kriek en oude kriek zit een best behoorlijk verschil, dus iets van een waarschuwing vind ik niet gek :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:46:23 #172
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195823
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen weer werken, dus maar eerst gaan slapen. :O

Weltrusten. :W
Werken op zondag, mag dat in jouw deel van Zeeland? :o

Nou, welterusten dan. w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 4 juli 2021 @ 01:47:38 #173
39237 crew  H_T
2733
pi_200195825
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat klinkt dan weer helemaal niet als dat Leidse cafeetje. :D

Daar kon je alles bestellen wat er maar bestond, ook al had hij het niet (dan lachte hij je gewoon vol in je gezicht en vroeg je waar je dacht dat je was :D ).
Hier stond er wel een Mediterraanse kaasflap op het menu, wat ik altijd vond klinken als een SOA die je oploopt in Salou :P

Inmiddels is er nieuw management en is het café flink op de schop genomen. Op zich terecht, maar de hopeloze bende die het was had ook wel wat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:48:36 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200195826
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Werken op zondag, mag dat in jouw deel van Zeeland? :o

Nou, welterusten dan. w/
Morgen is het toch alweer maandag.. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 4 juli 2021 @ 01:49:55 #175
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200195832
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 01:42 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dat grote aanbod is ook een beetje hun gimmick. Ze gooien standaard een paar euro bovenop een flesje, als je het gekoeld wil hebben. Dat betekent dat je best veel bieren niet wil proeven, omdat een flesje Amstel bier gekoeld duurder is dan hun eigen bier of een biertje van tap. Bij 75 cl flessen hebben ze wel een mooi aanbod, mocht je het met een ander willen delen. Maar goed, ze hebben ook 16 (?) bieren van tap en omdat er best wat aanloop is, wisselen er elke week wel een paar biertjes, dus meestal heb ik daar wel genoeg aan.
Boh, ik heb zelf wel een beetje verstand van bier, dus dat vraag ik nooit. Sommige mensen werken er al jaren en die weten wel wat een goede aanrader is. Jaren terug waarschuwden ze altijd bij een zuur biertje, dat doen ze nu volgens mij niet meer.
Sommige bieren hoeven niet koel te zijn om lekker te zijn, vind ik iig.
En 16 bieren op tap die ook nog wisselen kan ik me voorstellen dat je daar ook een tijdje mee door kunt. :o

Ik vind het iig een interessante insteek, jammer dat het niet wat dichterbij is. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')