abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:52:35 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200176789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Wat in vredesnaam was dat voor penalty :')
Echt serieus wat een aanfluiting. Dat had gewoon compleet omgedraaid moeten worden naar een geel voor schwalbe. Belgische arbitrage en VAR?

Gewoon een prachtige 0-2 voor Italië en door een kansloze actie van de scheids staat het uit het niets 1-2 waardoor België nog iets van kans heeft.
Een kapotte klok duidt tweemaal daags de juiste tijd aan. Geliked.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:52:40 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200176791
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:52 schreef Caland het volgende:
Waarom is er een VAR als je dit soort pingels door laat gaan
Zeg het maar
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:52:42 #53
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_200176792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
DANNY HEEFT WEER BOODSCHAPPEN GEKOCHT
Danny kijkt een youtube filmpje
heitieh
pi_200176794
Volgens mij begint Fok! een beetje te slijten
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200176797
Ik vond het overigens wel een penalty.

Krijgt gewoon een dauw. Wat al oerdom is, zeker gezien de kansloosheid van die actie.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:53:05 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_200176804
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:51 schreef peaceman het volgende:
Makkelijk gegeven penalty was dat.
Rode kaart voor Zwitserland was nog erger.
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:53:11 #57
35723 crew  GGMM
pi_200176806
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond het overigens wel een penalty.

Krijgt gewoon een dauw. Wat al oerdom is, zeker gezien de kansloosheid van die actie.
dauw _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200176807
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:52 schreef Caland het volgende:
Waarom is er een VAR als je dit soort pingels door laat gaan
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:53:22 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200176810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:51 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal even op een advertentie klikken zodat Danny weer centjes krijgt :)
Welke advertentie? Ik zie alleen een hoop naakte wijven onderaan de pagina.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200176814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al duizenden euro's in het zakkie maar nog geen fatsoenlijke server geinstalleerd.

Wat zal Danny lekker op vakantie gaan zeg. :)
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 19:56 schreef GereDathan het volgende:
De nieuwe hardware van 20 jaar oud is ingezet, het is juist vlot.
pi_200176816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond het overigens wel een penalty.

Krijgt gewoon een dauw. Wat al oerdom is, zeker gezien de kansloosheid van die actie.
Domme overtreding, en duwen mag alleen met de schouder. Dit was een zwieperd met de arm. Dom dom dom.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_200176820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

dauw _O-
Ja je weet wel.

Dat wat er in de ochtend wel eena hangt
pi_200176821
Allemaal blijven doneren zodat Danny niet omkomt van de honger.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200176823
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:51 schreef superniger het volgende:

[..]

Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Godzilla tried to read this...
Intolerant voor intolerantie
pi_200176826
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:50 schreef Cuendillar het volgende:
Wat heeft deze site toch de hele tijd??? :(
Het is echt bizar, 20 jaar geleden zat ik op fora die beter werkten dan Fok nu op servers met 128MB geheugen . en het is niet alsof Fok nu volgestampt wordt met HD videos of ander spul dat idioot veel bandbreedte vraagt.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:54:29 #66
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_200176835
Geel voor een schwalbe was beter geweest.
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:54:31 #67
35723 crew  GGMM
pi_200176836
Nee, dit was nooit een penalty
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juli 2021 @ 21:54:43 #68
842 Zorro
Z
pi_200176839
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:53 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Het is echt bizar, 20 jaar geleden zat ik op fora die beter werkten dan Fok nu op servers met 128MB geheugen . en het is niet alsof Fok nu volgestampt wordt met HD videos of ander spul dat idioot veel bandbreedte vraagt.
Of veel users heeft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_200176847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

De FOK servers kraken en piepen.

Even wandelen a.u.b. :lijstje:
pi_200176848
twitter
pi_200176851
Dauw
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:55:26 #72
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200176856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
DANNY HEEFT WEER BOODSCHAPPEN GEKOCHT
Coke voor zijn vrouw ?
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:55:38 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200176860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Wat is deze.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:55:47 #74
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200176863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

De FOK servers kraken en piepen.

Even wandelen a.u.b. :lijstje:
:wtf:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200176864
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.

Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.

Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.

Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.

Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.

Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.

Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')