Deze auto is dan ook voor de Europese markt niet voor de obese Amerikaanse marktquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij zich er wat cramped in voelt.
[ afbeelding ]
Mondquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Slim fit modelletjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, er kunnen wat kilos vanaf maar obesitas heb ik nog niet hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja van alleen maar borrelen wordt je moddervet.
En één obesitasfiguur in deze SC is meer dan voldoende
Oke Braddiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, er kunnen wat kilos vanaf maar obesitas heb ik nog niet hoor
Zware bottenquote:
Ruggengraat van een goudvisquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:21 schreef Modus het volgende:
Tis wel weer ff klaar met fastfood, hoor ik net. Tot over 3 dagen dus.
Conclusie: klein stadsautootje is daadwerkelijk geen grote auto. Schokkend.quote:
Het is super crampedquote:
Zou die nog wel in een Twingo passen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
:pquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Haha Pferdfahrer die andere beticht van het hebben van geen hobby's en zelf wel even de Braddie-filmpjes kijkend. Mooi.
Tegen de tijd dat ie zich zo'n auto kan veroorloven past ie er makkelijk inquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:27 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het is super crampednee kankerbolle je ben gewoon moddervet, ligt aan jou.
Beter een PTT-fiets met een dubbele stang, maar ik vrees dat'ie z'n been niet over de bagagedrager krijgt. Een damesfiets zakt hij gewoon doorheen. Binnen de kortste keren. Dat zou wel een leuke vlog zijn denk ik om te zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Beter test die een keer een Renault Twizy
Ben je van plan om op de doneerknop te drukken dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beter een PTT-fiets met een dubbele stang, maar ik vrees dat'ie z'n been niet over de bagagedrager krijgt. Een damesfiets zakt hij gewoon doorheen. Binnen de kortste keren. Dat zou wel een leuke vlog zijn denk ik om te zien.
https://bradgetv.backme.org/quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij moet naast eten ook gewoon een request button moeten hebben, voor 20 euro wil ik die papzak wel zo'n Twizy in zien stappen
Dat wordt zijn dood als hij dat doet. Want er zijn genoeg kneuzen die 50 euro over hebben om hem zich weer tot kotsen aan toe te zien etenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij moet naast eten ook gewoon een request button moeten hebben, voor 20 euro wil ik die papzak wel zo'n Twizy in zien stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |