Deze auto is dan ook voor de Europese markt niet voor de obese Amerikaanse marktquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij zich er wat cramped in voelt.
[ afbeelding ]
Mondquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Slim fit modelletjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, er kunnen wat kilos vanaf maar obesitas heb ik nog niet hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja van alleen maar borrelen wordt je moddervet.
En één obesitasfiguur in deze SC is meer dan voldoende
Oke Braddiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, er kunnen wat kilos vanaf maar obesitas heb ik nog niet hoor
Zware bottenquote:
Ruggengraat van een goudvisquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:21 schreef Modus het volgende:
Tis wel weer ff klaar met fastfood, hoor ik net. Tot over 3 dagen dus.
Conclusie: klein stadsautootje is daadwerkelijk geen grote auto. Schokkend.quote:
Het is super crampedquote:
Zou die nog wel in een Twingo passen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
:pquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Haha Pferdfahrer die andere beticht van het hebben van geen hobby's en zelf wel even de Braddie-filmpjes kijkend. Mooi.
Tegen de tijd dat ie zich zo'n auto kan veroorloven past ie er makkelijk inquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:27 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het is super crampednee kankerbolle je ben gewoon moddervet, ligt aan jou.
Beter een PTT-fiets met een dubbele stang, maar ik vrees dat'ie z'n been niet over de bagagedrager krijgt. Een damesfiets zakt hij gewoon doorheen. Binnen de kortste keren. Dat zou wel een leuke vlog zijn denk ik om te zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Beter test die een keer een Renault Twizy
Ben je van plan om op de doneerknop te drukken dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beter een PTT-fiets met een dubbele stang, maar ik vrees dat'ie z'n been niet over de bagagedrager krijgt. Een damesfiets zakt hij gewoon doorheen. Binnen de kortste keren. Dat zou wel een leuke vlog zijn denk ik om te zien.
https://bradgetv.backme.org/quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij moet naast eten ook gewoon een request button moeten hebben, voor 20 euro wil ik die papzak wel zo'n Twizy in zien stappen
Dat wordt zijn dood als hij dat doet. Want er zijn genoeg kneuzen die 50 euro over hebben om hem zich weer tot kotsen aan toe te zien etenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:46 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij moet naast eten ook gewoon een request button moeten hebben, voor 20 euro wil ik die papzak wel zo'n Twizy in zien stappen
Meer dan 1000 subs. De money komt nu wel binnen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:46 schreef Sheffield het volgende:
De Tesla is nu bijna binnen voor Braddie hoor
Hij moet wel een beetje werken voor z'n geld natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt zijn dood als hij dat doet. Want er zijn genoeg kneuzen die 50 euro over hebben om hem zich weer tot kotsen aan toe te zien eten
Intussen een echte of is deze nog steeds van degene die al zijn filmpjes re-upload naar tiktok?quote:
Meh, geloof niet dat hij dit zelf heeft gedaanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een schooier is het toch ook![]()
Een autoreview én geld voor een food review. Fantastisch aanbod!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Hey @:sprokkelaar DM me ff, dat testritje met de Twizy en een video erover krijg je van mij 20 euro.
Misschien is degene achter het youtubekanaal ‘Bradgetv’ juist een faker die een braddiepak, nep CAMP VLNT shirt en een replica van de Kortenhoefse woning heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Intussen een echte of is deze nog steeds van degene die al zijn filmpjes re-upload naar tiktok?
Waar huur ik zo'n braddiepak? Heb binnenkort een feestjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:52 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Misschien is degene achter het youtubekanaal ‘Bradgetv’ juist een faker die een braddiepak, nep CAMP VLNT shirt en een replica van de Kortenhoefse woning heeft gemaakt.
Linksom de koppelingsplaten naar de getver helpen en rechtsom het lekker laten regenen. Ik snap direct weer waarom ik er geen kut mee te maken wil hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:50 schreef pferdfahrer het volgende:
Hey @:sprokkelaar DM me ff, dat testritje met de Twizy en een video erover krijg je van mij 20 euro.
Ik peins er niet over.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ben je van plan om op de doneerknop te drukken dan?
Peins ik ook al niet over. Boeit mij dat nou dat die gast zichzelf kapotvreet. Is alleen maar beter voor de planeet en de mensen die doneren zullen best belasting hebben betaald over hun geld.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan iemand hem aub rapporteren bij de belastingdienst. Inkomsten vanuit donaties/streams enzo maar nog steeds uitkering trekken.
Een gift, lening of investering wordt niet beschouwd als inkomsten uit arbeid en wordt niet gekort op je arbeidsongeschiktheidsuitkering.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan iemand hem aub rapporteren bij de belastingdienst. Inkomsten vanuit donaties/streams enzo maar nog steeds uitkering trekken.
inb4 trollsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:04 schreef Modus het volgende:
"Nog maar 1x per dag livestream, en als ik vid upload helemaal geen stream"
2e stream vandaag
Misschien kunnen ze hem zoveel doneren dat hij geen uitkering meer nodig heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Peins ik ook al niet over. Boeit mij dat nou dat die gast zichzelf kapotvreet. Is alleen maar beter voor de planeet en de mensen die doneren zullen best belasting hebben betaald over hun geld.
Tja zo komen ook niet verder natuurlijk...quote:
Make stupid people famous/richquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem zoveel doneren dat hij geen uitkering meer nodig heeft.
Soort Gouden Kooi 2.0. Terror Braad.
Hoe weet jij dat hij niet mag bijverdienen? En wie zegt dat hij het niet opgeeft? En dan ook nog anderen vragen om het zware werk op te knappen. Je bent zeker trots op jezelf nu, wat een heldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb er 100 euro aan bitcoin voor over voor diegene die hem cancelledquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij niet mag bijverdienen? En wie zegt dat hij het niet opgeeft? En dan ook nog anderen vragen om het zware werk op te knappen. Je bent zeker trots op jezelf nu, wat een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |