abonnement Unibet Coolblue
pi_200173404
In dit topic wordt u aanbevolen om statistieken te delen die aantonen dat de IFR en IHR van Corona in de 2e golf, wezenlijk verschilt met die van gemiddelde influenza besmetting.

Verder wachten wij met smart op statistieken m.b.t. long covid, mevrouw koopmans spreekt er weleens over maar de feitelijke data hebben wij nou nog nooit gezien, behalve dan ruime wazig schattingen van wat mensen, als het een reeel probleem is lijkt het me niet teveel gevraagd dat hier cijfers over zouden moeten worden bijgehouden toch? Dan gebeurt dat vast.
En vermeld dan ook m.b.t. long covid ook graag welke definitie gehanteerd is en besef je dat "na 2 weken nog last" tamelijk kleinzerige kwaaltjes kunnen zijn. Dus iets met substantie graag dat mensen kan doordringen van de ernst van long covid.... En nee, ook niet een interview met pechvogel X en pechvogel Y, zoals u weet is anekdotisch "bewijs", geen bewijs.



Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)




De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid






The show must go on folks!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:40 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Zucht, een beter klimaat begint bij jezelf....

Polio is ook bijna uitgeroeid, dit kan met dit virus ook gebeuren. En als je in NL gevaccineerd bent heb je al tig keer minder risico om elders het virus op te lopen. Dus ook minder kans om het virus in NL te verspreiden. De superverspreiders zijn de niet gevaccineerden die op vakantie gaan of lekker feesten..Of de 1 keer gevaccineerden die een feestje bouwen..
Laat de "experts" maar eens onafhankelijk een rapport schrijven wat de wereld wel niet moet doorstaan om dat te bereiken. Dit is gewoon een utopie, het gaat niet gebeuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173459
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:46 schreef ludovico het volgende:
Dus ook minder kans om het virus in NL te verspreiden. De superverspreiders zijn de niet gevaccineerden die op vakantie gaan of lekker feesten..Of de 1 keer gevaccineerden die een feestje bouwen..
En de enige die het oplopen zijn de niet gevaccineerden, so what? Eigen keuze, eigen risico.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173537
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die kunnen het krijgen, waarom moet dat een probleem zijn dan? Dat is jouw DOGMA. En sure het kan muteren OVER DE COMPLETE WERELD, zolang het bestaat! Jij denkt dat het haalbaar is de complete wereld in lock down te gooien danwel in zo een mate te vaccineren dat het stopt te bestaan en te muteren!? Okay, vind ik naiief, en tevens niet doelmatig! Geld kan je wel beter investeren voor grotere gezondheidswinst!
[..]

Dat is beleid, ik vraag je of er een probleem is in dat land m.b.t. ziekenhuisbezetting m.b.t. Sars Cov 2. Dat de complete wereld idioot omgaat met Corona weten we ondertussen wel.
Er staat ook dat het aantal ziekenhuisopnames weer is gestegen in de UK.. Dankzij die deltavariant..

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:42 schreef ludovico het volgende: Nigeria is the latest country to have officially stopped endemic transmission of wild poliovirus, with its last reported case in 2016.[4] Wild poliovirus has been eradicated in all continents except Asia, and as of 2020, Afghanistan and Pakistan are the only two countries where the disease is still classified as endemic.[5][6]
Dit is toch precies wat mijn artikel ook zegt? Er zijn nog een paar landen waar polio aanwezig is, maar de verwachting is dat het binnen een paar jaar daar ook verdwenen is...

En jij beweerde dat men zich beter daar op kon focussen. Want men dus gewoon doet naast de covid crisis. Dus nogmaals, het is gewoon een drogreden van je...

Jammer dat je niet eens jouw ongelijk kan toegeven, zoals volwassenen weleens doen.
pi_200173575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:52 schreef Berjan3 het volgende:
Er staat ook dat het aantal ziekenhuisopnames weer is gestegen in de UK.. Dankzij die deltavariant..
Het kan stijgen het kan dalen, en als het langzamer daalt dan stijgt, daalt het vaker, en als het langzamer stijgt dan daalt dan stijgt het vaker.

Heb je nog meer omschrijvingen die geheel normaal zijn bij virussen?
Iets moet eerst voldoende een probleem zijn voordat je er actie op gaat ondernemen, anders maak je meer kapot dan je goed doet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173580
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

En de enige die het oplopen zijn de niet gevaccineerden, so what? Eigen keuze, eigen risico.
Neen, het vaccin kan mensen niet honderd procent beschermen. Stel dat een vaccin voor 95% bescherming biedt dan krijgen van de honderd mensen die gevaccineerd zijn 95 niks, en 5 worden wel ziek maar minder dan een niet gevaccineerde..

Niet gevaccineerden kunnen het virus laten muteren, waar vaccins misschien niet op berekend zijn. Moet de gevaccineerden weer een vaccinatie krijgen...

Met andere woorden, mensen die zich niet om medische redenen niet laten vaccineren zijn egoistische mensen.
pi_200173597
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:52 schreef Berjan3 het volgende:
Dit is toch precies wat mijn artikel ook zegt? Er zijn nog een paar landen waar polio aanwezig is, maar de verwachting is dat het binnen een paar jaar daar ook verdwenen is...
Ok dus het is toch niet uitgeroeid? Mooi. Die discussie ook weer klaar. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173620
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:52 schreef Berjan3 het volgende:
En jij beweerde dat men zich beter daar op kon focussen. Want men dus gewoon doet naast de covid crisis. Dus nogmaals, het is gewoon een drogreden van je...

Jammer dat je niet eens jouw ongelijk kan toegeven, zoals volwassenen weleens doen.
Ja, kunnen ze toch ook.

En ja, je kan én én doen, maar of Corona een geschikt virus is om uit te roeien valt echt in twijfel te trekken. De complete hysterie omtrent Covid doet mij in ieder geval vermoeden dat daar niet rationeel over geoordeeld zal worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173622
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het kan stijgen het kan dalen, en als het langzamer daalt dan stijgt, daalt het vaker, en als het langzamer stijgt dan daalt dan stijgt het vaker.

Heb je nog meer omschrijvingen die geheel normaal zijn bij virussen?
Iets moet eerst voldoende een probleem zijn voordat je er actie op gaat ondernemen, anders maak je meer kapot dan je goed doet.
Je bent gewoon bang voor het prikkie. Als jij jouw arm voldoende ontspant dan voel je niks. Neem maar van mij aan.
En als je twee keer gevaccineerd bent dan voel jij je de koning te rijk. Kun je weer alles doen, lekker ontspannen. En dan heb je ook nog iets gedaan voor de samenleving.. Tel uit de winst.
pi_200173628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:54 schreef Berjan3 het volgende:
Met andere woorden, mensen die zich niet om medische redenen niet laten vaccineren zijn egoistische mensen.
Heb jij je altijd ingeent tegen influenza of ben jij je hele leven een egoist geweest?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173652
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:54 schreef Berjan3 het volgende:
Niet gevaccineerden kunnen het virus laten muteren, waar vaccins misschien niet op berekend zijn. Moet de gevaccineerden weer een vaccinatie krijgen...
Dat is dus over de complete wereld, dit stop je niet tenzij je het virus compleet stopt, welk serieus plan ligt er nou om dat te bereiken met Covid, alle landen doen mee? Afghanistan heeft nog Polio en krijgt dat nog niet eens weg, en je wilt al Corona gaan zitten uitroeien over de wereld, een virus dat met een beetje resistentie in de wereld mag hopen dat het kan tippen aan de dodelijkheid van influenza. Corona is gewoon een lachertje straks, die Delta variant slaat ook een deuk in een pakje boter, als samenleving kan je dat prima aan en mensen die het vaccin hebben afgewezen mogen zelf op de blaren ziten, prima, doe je niemand kwaad mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173665
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ok dus het is toch niet uitgeroeid? Mooi. Die discussie ook weer klaar. :')
Heere mijn tiet!!!

Ik heb toch gezegd OVER ENKELE JAREN....

Echt, ben je ziende blind of zo?

De discussie ging erover dat je beweerde "laat ze liever iets doen aan laaghangend fruit zoals Polio. Laat ze dat eerst maar uitroeien". Dus ik gaf je de link dat men daar al flink mee bezig is, en dat over een paar jaar Polio is uitgeroeid. Precies wat het artikel dus zei, en wat je met jouw artikel soort van bekrachtigde...

Echt, ik heb het gewoon met een kleuter te communiceren. Begrijpend lezen van likmevestje.
pi_200173684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:56 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Je bent gewoon bang voor het prikkie. Als jij jouw arm voldoende ontspant dan voel je niks. Neem maar van mij aan.
En als je twee keer gevaccineerd bent dan voel jij je de koning te rijk. Kun je weer alles doen, lekker ontspannen. En dan heb je ook nog iets gedaan voor de samenleving.. Tel uit de winst.
Chantage om mensen uit te sluiten van normaal zijn/haar leven kunnen leven.

Je kan alles doen, alleen iemand in een torentje bepaalt allicht van niet of onder voorwaarden, gaat alle perken te buiten om een insignificant virus, wat corona gewoon is anno nu in dit land.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173720


0,07% = 1/1500 +-
0.01% = 1/10.000 +-

Deze cijfers verschillen zoveel van elkaar omdat er simpelweg geen "law of big numbers" aanwezig is in de statistieken, deze percentages verschillen niet (statistisch) significant van elkaar.

Zet de cijfers van influenza er maar naast als je ze kan vinden, ik ben namelijk enorm benieuwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173733
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb jij je altijd ingeent tegen influenza of ben jij je hele leven een egoist geweest?
Influenza is iets waar de mensheid al jaren mee kampt. Ons immuunsysteem kent het en kan het proberen uit te schakelen. Covid daarentegen is nieuw. Dus die is al ver het lichaam binnengedrongen voordat het immuunsysteem het herkent als foute boel..
Vandaar dat covid op dit moment foute boel is...

Over honderd jaar is het covid virus pas zoiets als influenza en hoeven alleen de probleemgevallen een prikje te halen. Voor nu moeten we ons immuunsysteem helpen door een vaccin..

Dit weet een kleuter nog.
pi_200173770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:02 schreef Berjan3 het volgende:
Influenza is iets waar de mensheid al jaren mee kampt. Ons immuunsysteem kent het en kan het proberen uit te schakelen.
80% risicogroep heeft antistoffen, als jouw doemscenario uitkomt dat veel mensen besmet raken heeft 100% antistoffen. Wat wil je nou? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200173778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:02 schreef Berjan3 het volgende:
Over honderd jaar is het covid virus pas zoiets als influenza en hoeven alleen de probleemgevallen een prikje te halen. Voor nu moeten we ons immuunsysteem helpen door een vaccin..

Dit weet een kleuter nog.
:D

Vertel me nog even hoe lang de Spaanse griep duurde en dat het niet vanwege antistoffen is gestopt anders. Of dat je standaard influenza snotneus niet enorm gevaarlijk was voor Indianen in de nieuwe wereld toen de Europeanen daar voor het eerst kwamen.

De antistoffen, dat is de sleutel. Die sleutel wordt nu om ik weet niet waarom enorm onderschat, misdadig gewoon dat daar geen geluid over te horen valt, want nee, ik geloof niet in eensgezindheid van wetenschappers op dit punt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200174189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:02 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

0,07% = 1/1500 +-
0.01% = 1/10.000 +-

Deze cijfers verschillen zoveel van elkaar omdat er simpelweg geen "law of big numbers" aanwezig is in de statistieken, deze percentages verschillen niet (statistisch) significant van elkaar.

Zet de cijfers van influenza er maar naast als je ze kan vinden, ik ben namelijk enorm benieuwd.
Leuk die ifr... Hoeveel gewoon in het ziekenhuis
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200174209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

:D

Vertel me nog even hoe lang de Spaanse griep duurde en dat het niet vanwege antistoffen is gestopt anders. Of dat je standaard influenza snotneus niet enorm gevaarlijk was voor Indianen in de nieuwe wereld toen de Europeanen daar voor het eerst kwamen.

De antistoffen, dat is de sleutel. Die sleutel wordt nu om ik weet niet waarom enorm onderschat, misdadig gewoon dat daar geen geluid over te horen valt, want nee, ik geloof niet in eensgezindheid van wetenschappers op dit punt.
Je bent niet serieus te nemen, en je bent af...

Ik kom er nu pas achter dat ik op BNW aan het posten ben. En dat is hetzelfde als voor een kleuterschool gaan staan en daar in discussie gaan over wiskundige problemen...

Je gaat niet meer in op jouw fout met betrekking tot het poliovaccin? Want excuses aanbieden en toegeven dat je ergens ongelijk in hebt zit niet in jouw DNA?
pi_200174351
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Leuk die ifr... Hoeveel gewoon in het ziekenhuis
Staat ook in de grafiek onder IHR....
De IFR is 0.0%.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200174424
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:24 schreef Berjan3 het volgende:
Je gaat niet meer in op jouw fout met betrekking tot het poliovaccin? Want excuses aanbieden en toegeven dat je ergens ongelijk in hebt zit niet in jouw DNA?
Ik zei dat het nog niet uitgeroeid was, jij reageerde daarop, het zal wel, ik vind het niet zo boeiend, de stelling dat Polio niet uitgeroeid is is gewoon feitelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200174463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:24 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Je bent niet serieus te nemen, en je bent af...

Ik kom er nu pas achter dat ik op BNW aan het posten ben. En dat is hetzelfde als voor een kleuterschool gaan staan en daar in discussie gaan over wiskundige problemen...

Je gaat niet meer in op jouw fout met betrekking tot het poliovaccin? Want excuses aanbieden en toegeven dat je ergens ongelijk in hebt zit niet in jouw DNA?

Accepteer anders eerst de cijfers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200174762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zei dat het nog niet uitgeroeid was, jij reageerde daarop, het zal wel, ik vind het niet zo boeiend, de stelling dat Polio niet uitgeroeid is is gewoon feitelijk.
Jesus christ. Je zei "laat ze daar een vaccin voor maken"... En dat hebben ze al, tevens is polio bijna uitgeroeid. Ik heb nog gezegd "over enkele jaren is het zover". Dit kun je lezen in het artikel van de rijksvoorlichtingsdienst...

Echt, ik heb het idee dat ik met iemand praat met niveau kleuterklas...

Dit is wat jij schreef (dat ik serieus op jou blijf in ga, ik heb een gouden medaille verdiend voor geduld): " Waarom ga je niet voor laaghangend fruit? Er zijn nog wel wat virussen te verzinnen die nauwelijks muteren, neem Polio ofzo, zullen we daarmee beginnen anders?"...

Dus ik toonde dit: "Je kan al gevaccineerd worden tegen Polio. Dus ook dit snap ik niet..

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/infectieziekten/polio"

Met andere woorden, ze zijn er al mee begonnen. Dus EN vaccins tegen polio, en tegen covid. Ze zijn er maar druk mee..

Tevens schreef ik:"Die is in de komende jaren dus totaal uitgeroeid! 3-0 voor de wetenschap!"

Waarop jij reageerde met: "Neehoor, Polio is niet uitgeroeid. Maar lijkt mij wel wat laaghangender fruit dan Sars cov 2. "

Wat ik dus ook niet schreef, en ook het artikel niet beweerde.Wel dat het binnen een aantal jaar zover was...

Dus je hebt gewoon tig keer ongelijk. Geef gewoon toe, zoals een volwassene zou doen. In plaats van steeds maar weer doelpalen verschuiven. De wetenschap pakt alle ziekten aan die problematisch zijn, zowel polio als covid. 5-0 voor de wetenschap!
pi_200175699
Ludo die maar blijft beweren dat Covid = Influenza. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.. :Z
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')