Gek dat het op een of andere reden toch anders heet..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ludo die maar blijft beweren dat Covid = Influenza. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen..
Dus omdat 2 landen in de wereld nog een beetje polio hebben heeft het geen nut een wereldwijde vaccinatie tegen Covid-19 te proberen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zei dat het nog niet uitgeroeid was, jij reageerde daarop, het zal wel, ik vind het niet zo boeiend, de stelling dat Polio niet uitgeroeid is is gewoon feitelijk.
Polio verschilt in grote mate van covid omdat het zich niet zo kan muteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus omdat 2 landen in de wereld nog een beetje polio hebben heeft het geen nut een wereldwijde vaccinatie tegen Covid-19 te proberen?Whut?
Weer dikke onzin.... Vaccineren beschermt mensen tegen een zware variant, dus minder druk op de ziekenhuizen. Ook als het virus muteert zal ons immuunsysteem sneller aanslaan op die variant dan wanneer je niet gevaccineerd bent...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Polio verschilt in grote mate van covid omdat het zich niet zo kan muteren.
Covid muteert zo snel dat je het niet kan uitroeien, vaccineren heeft niet zoveel zin.
https://www.bd.nl/brabant(...)-toch-niet~ad9fbcb5/
Ook dat is onzin, heb je zeker uit je eigen duim gezogen? Of uit de duim van een of andere mallerd op YT?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Covid is zeker geen influenza.
Covid is wel een (nieuw) Corona virus, ons al jaren bekend.
Ja, zo'n niveau was de discussie al een hele tijd... En het probleem is dat wanneer je die gast schaakmat zet dan is de gast verdwenen. Morgen komt hij waarschijnlijk weer om weer met iemand anders een discussie aan te gaan.. Beetje hit and run.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus omdat 2 landen in de wereld nog een beetje polio hebben heeft het geen nut een wereldwijde vaccinatie tegen Covid-19 te proberen?Whut?
Dus je spreekt Jona Walk tegen? Promovendus vaccin-immunologie?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:02 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Weer dikke onzin.... Vaccineren beschermt mensen tegen een zware variant, dus minder druk op de ziekenhuizen. Ook als het virus muteert zal ons immuunsysteem sneller aanslaan op die variant dan wanneer je niet gevaccineerd bent...
[..]
Ook dat is onzin, heb je zeker uit je eigen duim gezogen? Of uit de duim van een of andere mallerd op YT?
[..]
Ja, zo'n niveau was de discussie al een hele tijd... En het probleem is dat wanneer je die gast schaakmat zet dan is de gast verdwenen. Morgen komt hij waarschijnlijk weer om weer met iemand anders een discussie aan te gaan.. Beetje hit and run.
Hoe kom jij op zo weinig besmettingen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Accepteer anders eerst de cijfers.
Mensen die niet accepteren dat covid vanaf heden niet meer voor significante ziekenhuisbezorging zal gaan zorgen in dit land... Wat denk je nou, met 80% antistoffen risicogroep... Dit wordt echt geen influenza achtige winter vanwege de covid.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ludo die maar blijft beweren dat Covid = Influenza. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen..
2e golf, heeft lagere IFR en IHR.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe kom jij op zo weinig besmettingen?
Zou op 1,7 miljoen moeten zitten.
Om het uit te roeien? Naief,het muteert hoogstwaarschijnlijk te snel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ken die man niet en hoef hem niet te kennen ook. Ik weet namelijk hoe vaccins werken, en dat die ons immuunsysteem een herkenning geven "foute boel, val dat virus aan"... En dat 35% werking nog altijd beter is dan 0% werking...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je spreekt Jona Walk tegen? Promovendus vaccin-immunologie?
Probleem met jou is, je hebt wat algemene dingen gelezen in overheidsneutrale teksten en dat als ultieme waarheid genomen.
Kerel, waarom, met influenza vaccins, gaan er nog steeds mensen dood dan? En niet van Polio in dit land? Leg even uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:12 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ik ken die man niet en hoef hem niet te kennen ook. Ik weet namelijk hoe vaccins werken, en dat die ons immuunsysteem een herkenning geven "foute boel, val dat virus aan"... En dat 35% werking nog altijd beter is dan 0% werking...
Tevens heb ik nooit iets als ultieme waarheid genomen. In tegenstelling tot sommige antivaccers, die zelfs dansleraars serieuzer nemen dan mensen die ervoor gestudeerd hebben.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Om het uit te roeien? Naief,het muteert hoogstwaarschijnlijk te snel.
Jij bemoeit je met een lopende discussie, dan verwacht ik dat je weet waar het over gaat.quote:
Omdat influenza nogal funky manieren heeft om te muteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kerel, waarom, met influenza vaccins, gaan er nog steeds mensen dood dan? En niet van Polio in dit land? Leg even uit.
Zonder die vaccins zou de influenza nog dodelijker zijn, dus ik snap het probleem niet zo..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kerel, waarom, met influenza vaccins, gaan er nog steeds mensen dood dan? En niet van Polio in dit land? Leg even uit.
Dat is een vrouw.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:12 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ik ken die man niet en hoef hem niet te kennen ook. Ik weet namelijk hoe vaccins werken, en dat die ons immuunsysteem een herkenning geven "foute boel, val dat virus aan"... En dat 35% werking nog altijd beter is dan 0% werking...
Tevens heb ik nooit iets als ultieme waarheid genomen. In tegenstelling tot sommige antivaccers, die zelfs dansleraars serieuzer nemen dan mensen die ervoor gestudeerd hebben.
Dat jij Jona Walk en anderen aanhaalt laat juist zien dat jij er niet veel van snapt... Even een paar linkjes:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een vrouw.
En dat is wel een heel simplistische beschouwing op een complex vraagstuk zoals muterende virusziektes en vaccins.
Eigenlijk laat je met je antwoord zien en geen kaas van gegeten te hebben.
Zie hier boven!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
je bedoelt een klein beetje van t virus inspuiten en het lichaam maakt antistoffen aan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:12 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ik ken die man niet en hoef hem niet te kennen ook. Ik weet namelijk hoe vaccins werken, en dat die ons immuunsysteem een herkenning geven "foute boel, val dat virus aan"...
Eerst moet de boel kapot voordat er gebouwd kan worden. een deel van de ondernemers is al failliet, de rest gaat kapot als er weer een lockdown komt, daarna bouwen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Build Back Better, is er al schot ingekomen? Ik zie maar weinig voortgang.
Maar het aantal faillissementen en gestopte ondernemers is nog nooit zo laag geweestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:25 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Eerst moet de boel kapot voordat er gebouwd kan worden. een deel van de ondernemers is al failliet, de rest gaat kapot als er weer een lockdown komt, daarna bouwen.
Oh. Dus hoe lang moeten we daarop wachten, denk je? Want het vlot niet zo erg daarmee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:25 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Eerst moet de boel kapot voordat er gebouwd kan worden. een deel van de ondernemers is al failliet, de rest gaat kapot als er weer een lockdown komt, daarna bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |