Dus, doe uw best, plaatselijke casanova! Vertel ons jouw visie op het genot van de vrouw.
En dames, schroom vooral niet om toe te stemmen of te ontkennen .
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:07]
quote:just push the button
Op dinsdag 28 januari 2003 19:11 schreef Ripley het volgende:
Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Ik zie namleijk regelmatig dingen over vrouwen gepost door mannelijke fokkers waar ik eigenlijk weinig in herken.Dus, doe uw best, plaatselijke casanova! Vertel ons jouw visie op het genot van de vrouw.
En dames, schroom vooral niet om toe te stemmen of te ontkennen
.
Maar goed:
Elke vrouw is anders? Dooddoener, maar toch. De een wil alleen maar wilde harde sex, terwijl de ander liefkozende liefdesuurtjes prefereert. Soms zijn het net mensen, die vrouwen.
quote:Kom maar eens langs en probeer het eens uit.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:11 schreef Ripley het volgende:
Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Ik zie namleijk regelmatig dingen over vrouwen gepost door mannelijke fokkers waar ik eigenlijk weinig in herken.Dus, doe uw best, plaatselijke casanova! Vertel ons jouw visie op het genot van de vrouw.
edit: was wat vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door dutchmage op 28-01-2003 19:14]
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:08]
quote:True, true. Toch zie ik hier vaak heren posten dat het orggasme heel belangrijk is voor een vrouw. Of juist niet. Of dat beffen verukkelijk is voor d e vrouw. of juist niet. Er zijn dus wel visies op.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:13 schreef Kreator het volgende:
Moeten vrouwen ook plezier hebben?.
Maar goed:Elke vrouw is anders? Dooddoener, maar toch. De een wil alleen maar wilde harde sex, terwijl de ander liefkozende liefdesuurtjes prefereert. Soms zijn het net mensen, die vrouwen.
But know your erogene zones
edit: oh ik ben weer spuit 11 zie ik
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 28-01-2003 19:15]
quote:Uiteraard, maar dat heeft dan weer te maken met de kwaliteiten van de man en de wensen vd vrouw. Als een man likt als Lassie (en zij houdt van hondjes), zal zij dat eerder als genot ervaren, waardoor de man aanneemt dat alle vrouwen van Lassie houden.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:14 schreef Ripley het volgende:[..]
True, true. Toch zie ik hier vaak heren posten dat het orggasme heel belangrijk is voor een vrouw. Of juist niet. Of dat beffen verukkelijk is voor d e vrouw. of juist niet. Er zijn dus wel visies op.
Persoonlijk hou ik van een lange voorbereiding. Daarbij inbegrepen een avondje uit eten, evt wat leuks doen, om vervolgens thuis te komen en een flesje wijn open te trekken, waarna een onstopbare immer toenemende spanning ontpopt, die leidt tot heerlijke sex. Deze sex is allesomvattend, als het aan mij ligt.
Ik heb nog geen klachten gehad. Ik maak hierbij wel een onderscheid tussen de ware liefde die je al jaren verwent en de zogenoemde one-night-stand.
quote:Die Semtex toch.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:17 schreef hoe-die-nie het volgende:
diep en hard beuken..teminste zo gaat dat hier
quote:Juist! Vrouwen vinden het leuk om te praten in bed!
Op dinsdag 28 januari 2003 19:15 schreef Harmonius het volgende:
een woord: aandacht
quote:Idd, mannen emancipatie (wassen en strijken) vind ik maar nix... dus ben ik voor emancipatie van de vrouw
Op dinsdag 28 januari 2003 19:13 schreef --MeAngry-- het volgende:
...
maareh, ik ben wel voor vrouwenemancipatie (of hoe je dat ook schrijft)![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 28-01-2003 19:21]
quote:Zo werkt het dus niet altijd... sommige willen na afloop een wit geschilderd gezicht, andere een creampie... t verschilt per persoon vrij sterk lijkt me... Dames... zeg het maar!
quote:Sommige wel ja. Ik ken er ook wel wat die een sok in je mond doen, als je een woord zegt tijdens het paren (ofzo).
Op dinsdag 28 januari 2003 19:18 schreef Kwark het volgende:[..]
Juist! Vrouwen vinden het leuk om te praten in bed!
Lekker slapen.
quote:Zo moet je het dus al niet noemen.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:19 schreef Kreator het volgende:[..]
het paren
quote:Welja, tell 'm all
quote:Terwijl mannen liever ``zingen''
Op dinsdag 28 januari 2003 19:18 schreef Kwark het volgende:[..]
Juist! Vrouwen vinden het leuk om te praten in bed!
[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 28-01-2003 19:25]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |