Oef, je zou maar een obsessie zo heftig als deze knul hebben @Fok-itquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:10 schreef Remco2021 het volgende:
Neem de trainer die de selectie wil. Dus Henk Ten Cate lijkt me dan. Dan zijn vooral de getinte of donkere spelers tevreden en de blanken volgen wel.
Alsjeblieft niet zegquote:
Met Michel is er wel regelmatig wat animo in de dug out (vooral als het slecht gaat). Was genieten toen ie Standard of Club Brugge trainde.quote:
Nee, want "de selectie" moet gemaakt worden door de trainerquote:
Het is wel woke om dat te doen, maar nee. Ten Cate heeft recent niks gepresteerd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:10 schreef Remco2021 het volgende:
Neem de trainer die de selectie wil. Dus Henk Ten Cate lijkt me dan. Dan zijn vooral de getinte of donkere spelers tevreden en de blanken volgen wel.
Zo soft is van Bronckhorst niet. Die gooide in de kampioensjaar vedette Kuijt uit de basis. Heb je toch ballen, zeker met de media lijntjes van Dominee Dirk en z’n populariteit. Gio heeft toen wel voet bij stuk gehouden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is wel woke om dat te doen, maar nee. Ten Cate heeft recent niks gepresteerd.
van Bronckhorst is veel te soft, die is ongeschikt als trainer. Co Adriaanse lijkt mij een goede pick.
Goed man, zo'n lekkere lunatic die die jongens opzweept. Overigens heeft hij bij Twente en in Belgie prima resultaten gehaald en zie ik hem instaat om met een goed strijdplan te komen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Met Michel is er wel regelmatig wat animo in de dug out (vooral als het slecht gaat). Was genieten toen ie Standard of Club Brugge trainde.
Gaat toch nooit gebeuren met die conservatieve voetbalbond en gezien het salarisbudget.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ernesto Valverde heeft geen club en kunnen we per direct aanstellen. Is toch al anderhalf jaar fotograaf aan het uithangen, die komt de tijd tussen de interlandperiodes wel door.
Degelijke man, kan binnen korte tijd een team neerzetten en is niet vastgehoekt op 4-3-3, laat zijn teams goed drukzetten, heeft prijzen gewonnen met Barça én Athletic Club.
E V zou wel een heel erg mooie zijn, die deed het gewoon heel behoorlijk bij Barca.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ernesto Valverde heeft geen club en kunnen we per direct aanstellen. Is toch al anderhalf jaar fotograaf aan het uithangen, die komt de tijd tussen de interlandperiodes wel door.
Degelijke man, kan binnen korte tijd een team neerzetten en is niet vastgehoekt op 4-3-3, laat zijn teams goed drukzetten, heeft prijzen gewonnen met Barça én Athletic Club.
In het verleden wel?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is wel woke om dat te doen, maar nee. Ten Cate heeft recent niks gepresteerd.
van Bronckhorst is veel te soft, die is ongeschikt als trainer. Co Adriaanse lijkt mij een goede pick.
Co Adriaanse...quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Van Gaal als supervisorquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Co Adriaanse...daar moet je een eerst een dikke laag stof van af blazen
Nu al zin om mezelf boos te maken daarover.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gaat toch nooit gebeuren met die conservatieve voetbalbond en gezien het salarisbudget.
Het zal weer een gare Nederlander worden.
Met Adriaanse ben je wel gelijk van Berghuis afquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |