abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8158305
Hallo,

ik ken een meisje sinds paar weken, en tegen mijn vrienden verteld ze me leuk vind e.d Ik vind haar zelf niet leuk (en dat weet ze niet) maar wat ik dus niet snap als ik haar in echt zie lijkt het net of ze me negeert vb. als ze voorbij loopt, loopt ze gewoon door zonder iets te zeggen.. terwijl ik haar tog echt groet.., terwijl ze over MSN altijd super aardig doet. Ik zit er niet heel erg mee omdat ik haar niet leuk vind, maar ik vind dit tog erg vreemd..

en ze vind me dus echt leuk, ze verteld het tegen vriendinnen / vrienden van mij en ze zegt het ook vaak over msn..

..!
pi_8158348
verlegen heet dat...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:51:52 #3
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8158367
Echt typisch een reactie van iemand die het een beetje eng vind om in-real-life op je af te stappen, ze is gewoon verlegen of te verliefd?
En via MSN is het wel zo makkelijk...
fluff for life
pi_8158369
Dus feitelijk is er helemaal niets aan de hand. Misschien speelt ze wel hard-to-get in haar eentje omdat ze niet weet dat jij verder niet echt in haar ge-interesseerd bent.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8158372
Misschien dat je irl eens actie moet ondernemen...
pi_8158387
hmm ja dat d8 ik dus ook maar wrm tegenover andere totaal niet verlegen is.
..!
pi_8158413
Ik heb het wel eens omgedraaid gehad.. die vrouwen ook altijd.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_8158422
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:52 schreef thoth het volgende:
Dus feitelijk is er helemaal niets aan de hand. Misschien speelt ze wel hard-to-get in haar eentje omdat ze niet weet dat jij verder niet echt in haar ge-interesseerd bent.
tja dat zou ook nog kunnen, maar dat kan ze dus eigenlijk niet weten, ik heb me nog nooit uitgelaten of ik haar leuk vind of niet.
..!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:55:37 #9
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8158437
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:47 schreef th4_d0n het volgende:
Hallo,

ik ken een meisje sinds paar weken, en tegen mijn vrienden verteld ze me leuk vind e.d Ik vind haar zelf niet leuk (en dat weet ze niet) maar wat ik dus niet snap als ik haar in echt zie lijkt het net of ze me negeert vb. als ze voorbij loopt, loopt ze gewoon door zonder iets te zeggen.. terwijl ik haar tog echt groet.., terwijl ze over MSN altijd super aardig doet. Ik zit er niet heel erg mee omdat ik haar niet leuk vind, maar ik vind dit tog erg vreemd..

en ze vind me dus echt leuk, ze verteld het tegen vriendinnen / vrienden van mij en ze zegt het ook vaak over msn..

Tja of idd verlegen of ze geeft meer hints dan je denkt te zien en probeerd met haar vrouwelijke charmes je te verleiden door net te doen als of zij niet echt geintereseerd is en kijkt hoe jij op haar hints reageerd?????????? tja weet het ook niet kerel ik ken jullie niet dus uh.... succes

en als je haar niet leuk vind laat het dan gewoon rusten en zie het als een mooie ego streel. ook al onderdrukt zij het in jou omgeving???

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_8158454
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:53 schreef th4_d0n het volgende:
hmm ja dat d8 ik dus ook maar wrm tegenover andere totaal niet verlegen is.
Jij bent duidelijk nog nooit smoorverliefd geweest
pi_8158534
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:55 schreef Dwan het volgende:

[..]

en als je haar niet leuk vind laat het dan gewoon rusten en zie het als een mooie ego streel. ook al onderdrukt zij het in jou omgeving???

ja maar ik probeer te begrijpen waarom iemand zo doet..
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:56 schreef marno het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk nog nooit smoorverliefd geweest

nah wel eens verliefd maar dan liet ik het iig wel merken.

Ik denk zelf dat ze met negeren iets wel bereiken kijken hoe ik doe e.d ? is dit ook weer zon vrouwelijke tactiek of zit ik er helemaaal naast..

..!
pi_8158581
Ja die 'tactiek' gebruiken ze weleens

'hard to get'

Maar ik denk eerder dat ze smoorverliefd is en dat ze daarom irl niets tegen je durft te zeggen (zeker omdat ze op msn wel normaal doet)

pi_8158696
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:02 schreef marno het volgende:
Ja die 'tactiek' gebruiken ze weleens

'hard to get'

Maar ik denk eerder dat ze smoorverliefd is en dat ze daarom irl niets tegen je durft te zeggen (zeker omdat ze op msn wel normaal doet)

dat hard to get is eigenlijk dus gewoon eigen onzekerheid? bang dat je bv. iemand nog leuker gaat vinden..

..!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 19:12:27 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_8158798
het feit dat dit jou dwarszit zegt al genoeg..

1) je vind haar zelf gewoon kei leuk, en je snapt niet waarom ze nu niets zegt
2) jouw vrienden hebben haar verteld dat je haar niet ziet zitten (ze negeert je)
3) jouw vrienden hebben haar verteld datje haar wel ziet zitten (ze wacht op jouw eerste move)

pi_8158847
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:12 schreef amaranta het volgende:
het feit dat dit jou dwarszit zegt al genoeg..

1) je vind haar zelf gewoon kei leuk, en je snapt niet waarom ze nu niets zegt
2) jouw vrienden hebben haar verteld dat je haar niet ziet zitten (ze negeert je)
3) jouw vrienden hebben haar verteld datje haar wel ziet zitten (ze wacht op jouw eerste move)

hmm nee dat is het dus niet he

ik vraag me gewoon af wrm iemand zo doet... Of moet je dan direct diegene "kei leuk" vinden?!?

nou bij mij dus echt niet he...

interesse in de medemens

..!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 19:17:17 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_8158895
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:14 schreef th4_d0n het volgende:

[..]

hmm nee dat is het dus niet he

ik vraag me gewoon af wrm iemand zo doet... Of moet je dan direct diegene "kei leuk" vinden?!?

nou bij mij dus echt niet he...

interesse in de medemens

wat boeit het je dan?
als je haar niet leuk vindt..
ze zal dr wel dr redenen voor hebben...
en als ze echt verliefd is, dan gaat ze daar natuurlijk niet mee te koop lopen, vrouwen zijn nou eenmaal onzeker
pi_8158919
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

wat boeit het je dan?
als je haar niet leuk vindt..
ze zal dr wel dr redenen voor hebben...
en als ze echt verliefd is, dan gaat ze daar natuurlijk niet mee te koop lopen, vrouwen zijn nou eenmaal onzeker

ok bedankt allemaal ga trainen laters
..!
pi_8168964
Haar IRL ook negeren, lijkt mij een goede oplossing,... als je dr toch niet leuk vind. En anders moet je het gewoon is op MSN aan dr vragen, waarom ze IRL zo doet.
Lambo of Rekt
pi_8229023
antwoord: dat doet ze helemaal niet
..!
pi_8229086
Vergeet de hoop die je van msn gesprekken krijgt, ga alleen af op de non-msn-gesprekken. MSN is de relatie-killer.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8229151
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:50 schreef The_Wanderer het volgende:
Vergeet de hoop die je van msn gesprekken krijgt, ga alleen af op de non-msn-gesprekken. MSN is de relatie-killer.
ik had geen hoop, daar ging het helemaal niet over
..!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')