abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8158252
Ik ben zeer verliefd op een meisje, maar ze is al een "normale" vriendin van me. Ik wil wel met haar, maar ik ben bang dat ze me afwijst en dat daarmee ook onze vriendschap is afgelopen! wat moet ik doen? Er tog voor gaan of niets doen?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_8158304
trouwen!
ja
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:48:20 #3
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8158309
Heb je helemaal geen enkele indicatie dat zij romantische gevoelens heeft naar jouw toe? Anders kan je er beter niet aan beginnen want dan vrees ik dat je vriendschappelijke band zal doodbloeden omdat jij of jullie beide het zo pijnlijk vind...

[Dit bericht is gewijzigd door bluebellyfluff op 28-01-2003 18:48]

fluff for life
pi_8158313
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:47 schreef Friemeltje het volgende:
trouwen!
Leuk idee maar daar ben ik net wat te jong voor
Mijn gitaar!
pi_8158318
kans is er idd dat ze de vriendschap stopt zet, als je je gevoel uit. aan de andere kant, wat voor vriendschap heb je dan als ze dat zo makkelijk zou doen.
Ik zou het zeggen; je kan moeilijk je gevoel ontkennen als je haar ziet. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wat heb je eraan als je altijd verliefd blijft op haar, terwijl zij niets weet?
pi_8158365
je moet erachter komen of ze hetzelfde voelt..... anders gaat je vriendschap eraan. Believe me, ik heb het eerder meegemaakt. Als het niet wederzijds is dan voelen beide kanten zich ongemakkelijk en dat gaat echt ten koste van de vriendschap
pi_8158373
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:48 schreef KonnieKipke het volgende:
kans is er idd dat ze de vriendschap stopt zet, als je je gevoel uit. aan de andere kant, wat voor vriendschap heb je dan als ze dat zo makkelijk zou doen.
Ik zou het zeggen; je kan moeilijk je gevoel ontkennen als je haar ziet. Nee heb je, ja kun je krijgen. Wat heb je eraan als je altijd verliefd blijft op haar, terwijl zij niets weet?
Ze weet dat ik verliefd op iemand ben, maar niet dat ik haar leuk vindt. En die vriendschap is wel goed hoor, ze is alleen best bang om relaties aan te gaan, en ik ben altijd op me hoede enzo (kortom; beide contactgestoord )
Mijn gitaar!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:55:03 #8
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_8158425
Vraag haar eens uit voor een romantisch dineetje, zegt ze ja? super maak er een leuke avond van...zegt ze nee: doe net of je een grapje hebt gemaakt en lul je dr uit...sim-pel
Persoonlijk zeg ik: GA ERVOOR! het gebeurt (mij) niet zo vaak dat ik iemand leuk vind...en wat is nou beter dan een meisje DIE al je al als een goede vriend beschouwt?

[Dit bericht is gewijzigd door bluebellyfluff op 28-01-2003 18:55]

fluff for life
pi_8158435
ik heb nu ook iets met mijn beste vriendin

maar heb ook ervaring dat het negatieve gevolgen kan hebben voor vriendschappen..

dus informeer anders eens via een vriendin van haar?

dinsdag 28 januari 2003 @ 18:56:50 #10
14827 Kogando
Modelprutser
pi_8158463
Dat heb je toch zo door.. maar er wat geintjes over enzo.. Dan weet je zo of zij er wat voor voelt.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_8158606
dit heb ik ook gehad
enne nu spreek ik r niet meer...
het laatste wat ik heb vernomen is dat ze is getrouwd en een kind heeft...
op 20 jarige leeftijd.
dan denk ik: " Blij dat ik dat niet ben "
Maar ja zo ben ik
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 28 januari 2003 @ 19:08:16 #12
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8158710
Ik heb dit met verschillende keren gehad en relatie's aangegaan.
Minder is dat na het beindigen van de relatie de vriendschap dus ook weg was, weliswaar later met enige wel weer wat hersteld, maar nooit meer wat het was.

Anderzijds ook van vrienden die vertelden verliefd te zijn en dat er daarna dan een soort vreemd iets tussen de vriendschap inhing, wat het er ook niet leuker op maakte.

Hmmmm even nix positiefs te vertellen, behalve dat ik ook stellen ken, waar het wel prima mee ging, dus wellicht ligt het gewoon aan mij

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 28 januari 2003 @ 19:08:32 #13
22944 Breetai
....Relax....
pi_8158714
Maak idd een paar geintjes over het onderwerp. Dan kan je testen of ze ook wat voor jou voelt.

Verder hoef je natuurlijk niet meteen een officiele relatie met haar. Je kan ook gewoon een keer een avondje stappen toevallig compleet uit de hand laten lopen. "het gebeurd gewoon. o.i.d. Laat alles gewoon spointaan gebeuren. Dit werkt beter als je haar een paar weken ff niet gezien hebt. Dan denk je zelf ook iets objectiever over jouw releatie met haar. (en wat dat kan worden)

Als je op eens heel dramatisch laat blijken dat je haar nogal leuk vind, dan kan dat best wel fout aflopen.

In ieder geval, doe iets. Want de hele tijd met van die verliefde gevoelens rondlopen die niet worden beantwoord sloopt ook je relatie.

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:44:32 #14
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8161054
Mijn beste vriendin is nu mijn vriendin voor 2,5 jaar - heb er geen moment spijt van gehad!!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 21:02:20 #15
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_8161534
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 18:45 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik ben zeer verliefd op een meisje, maar ze is al een "normale" vriendin van me. Ik wil wel met haar, maar ik ben bang dat ze me afwijst en dat daarmee ook onze vriendschap is afgelopen! wat moet ik doen? Er tog voor gaan of niets doen?
Tja, gewoon meer contact zoeken. Heb inmiddels bijna 8 maanden met mijn vriendin. We waren ook gewoon vrienden. Gingen elkaar steeds meer zien. Vonden de overstap ook zeer lastig. Gewoon veel en eerlijk praten erover. Achteraf is het alleen maar veel fijner.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_8162722
Als je het niet doet blijf je er alleen maar mee lopen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 28 januari 2003 @ 22:01:06 #17
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_8162884
laat mij je 1 tip geven....

DOE HET NIET!

Het enige wat je verneukt is je vriendschap...of je moet die vriendschap niet zo belangrijk vinden want dan kun je het best wel doen. Vraag jezelf af...wat heb je liever? Een goede vriendschap die waarschijnlijk langer duurt. Of toch een liefde, die, als je geluk hebt langer duurt dan dat de vriendschap gaat. Beetje rare zin maar toch

Grtz

...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
  dinsdag 28 januari 2003 @ 23:02:36 #18
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_8164474
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 22:01 schreef Teonanacatl het volgende:
laat mij je 1 tip geven....

DOE HET NIET!

Het enige wat je verneukt is je vriendschap...of je moet die vriendschap niet zo belangrijk vinden want dan kun je het best wel doen. Vraag jezelf af...wat heb je liever? Een goede vriendschap die waarschijnlijk langer duurt. Of toch een liefde, die, als je geluk hebt langer duurt dan dat de vriendschap gaat. Beetje rare zin maar toch

Grtz

Hangt alleen af van hoe je ervaring ermee is. Ik heb echt 3 kwart jaar een steeds betere vriendschap gekregen met mijn huidige vriendin en ze was veruit mijn beste vriendin toen ik vertelde dat ik verliefd was. Zij bleek het ook te hebben. We wisten alleen ook niet wat we wilden. Gingen toen 2 weken nadenken over wat we wilden en toen pas zijn we een relatie aangegaan. Konden ook vooral het lichamelijke gedeelte niet voorstellen. Aangezien ik nogal lichaamscontactschuw was en we tuurlijk goeie vrienden waren. Nu inmiddels 8 maanden. En is cool!!
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_8169002
Een gewone vriendin versieren is al stukken makkelijker als een vreemd iemand, omdat je dr al goed kent.
Lambo of Rekt
pi_8169025
je moet gewoon een beetje gaan vissen, of ze toevallig iemand leuk vind, wie diegene is...of jij m kent
zo deed ik dat toen ook...en ik heb toch 8mnd met m gehad...en vrienden zijn nu met hem...dat lukt op dit moment nog niet...maar over een tijdje denk ik dat we ook wel weer goeie vrienden zijn
pi_8169040
Ik zou er gewoon voor gaan. Als je het niet doet, wordt je ook gestoord omdat je zo graag wil en als je het wel doet dan heb je de kans dat de vrienschap over is. Ik zou er echt voor gaan, want ik denk dat je er eeuwig spijt van krijgt als je het niet doet.
pi_8169060
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 09:58 schreef Ilsjuhh het volgende:
je moet gewoon een beetje gaan vissen, of ze toevallig iemand leuk vind, wie diegene is...of jij m kent
zo deed ik dat toen ook...en ik heb toch 8mnd met m gehad...en vrienden zijn nu met hem...dat lukt op dit moment nog niet...maar over een tijdje denk ik dat we ook wel weer goeie vrienden zijn
idd, en ik ken ilsjuhh ook al jaren, zij weet ook niet dat ik verliefd op dr ben
Lambo of Rekt
pi_8169112
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

idd, en ik ken ilsjuhh ook al jaren, zij weet ook niet dat ik verliefd op dr ben

nee dat weet ik iid niet...ook niet dat je me al jaren kent
pi_8169141
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')