Goed zoquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig dan mee!
Ik heb de prik wel bewust in mijn linkerarm laten zetten (ben rechtshandig, dus die arm gebruik ik meer); van de mevrouw die de prik zette mocht ik ook kiezen welke arm ik wilde.
Zelf slaap ik vaak op mijn buik, dus dan maakt het qua slaaphouding niet uit. Maar vanochtend wilde ik even op mijn zij rollen na het wakker worden en was het echt even van "AU!"![]()
Ik heb wel een pijnlijke bovenarm, en verder ben ik vrij moe, maar het is wel een fijne moeheid; voel me heel erg zweverig en zen, en heerlijk ontspannen.
INDOCTRINATIE.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand op de FP wil ons iets duidelijk maken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand op de FP wil ons iets duidelijk maken:
[ afbeelding ]
Deze keer niet onder jonkies vallenquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Vijfdubbel! Opdat de jonkies het weten
Jammer, maar snap wel dat je wat zekerheid erover wil en geen herhaling van vorig jaarquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:38 schreef Arizona het volgende:
We overwegen nu om zelf Tenerife maar vast om te gaan boeken, de besmettingscijfers blijven daar maar oplopen.
Nederland heeft Tenerife nog niet op Oranje gezet, maar zul je zien dat ze dat volgende week nog gaan doen en dat we dan een paar dagen voor vertrek nog wat anders moeten regelen, of nog erger, dat ze het doen als wij daar net een paar dagen zijn en we dus naar huis moeten.
Geen idee, weet wel dat mijn Apple niet meewerktquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed zo
En zijn je Windows updates gelukt?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze keer niet onder jonkies vallen
Griekenland! Mij leek Kos wel wat maar dochter neigt meer naar Kreta, en ik heb nu wel iets leuks In Rethymnon gezien!quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer, maar snap wel dat je wat zekerheid erover wil en geen herhaling van vorig jaarHeb je nog een uitwijkmogelijkheid op het oog?
Kos is wel mooi.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Griekenland! Mij leek Kos wel wat maar dochter neigt meer naar Kreta, en ik heb nu wel iets leuks In Rethymnon gezien!
En mijn vriend vindt echt alles bestdus die bemoeit zich er niet mee.
Ik zag net al iemand voorbij vliegenquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig dan mee!
Ik heb de prik wel bewust in mijn linkerarm laten zetten (ben rechtshandig, dus die arm gebruik ik meer); van de mevrouw die de prik zette mocht ik ook kiezen welke arm ik wilde.
Zelf slaap ik vaak op mijn buik, dus dan maakt het qua slaaphouding niet uit. Maar vanochtend wilde ik even op mijn zij rollen na het wakker worden en was het echt even van "AU!"![]()
Ik heb wel een pijnlijke bovenarm, en verder ben ik vrij moe, maar het is wel een fijne moeheid; voel me heel erg zweverig en zen, en heerlijk ontspannen.
Oeh, ik heb alleen ervaring met Kreta en dat is echt een mooi eiland!quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Griekenland! Mij leek Kos wel wat maar dochter neigt meer naar Kreta, en ik heb nu wel iets leuks In Rethymnon gezien!
En mijn vriend vindt echt alles bestdus die bemoeit zich er niet mee.
Als ik 's avonds weer voorbij vlieg, kijk even of ik licht geef in het donkerquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag net al iemand voorbij vliegen
Ik heb geen idee wat leuk is in Griekenland. Ik ben 20 jaar geleden ofzo een keer op Rhodos geweest en dat vond ik toen vooral heel erg warm en het horecapersoneel heel opdringerigquote:
En of je niet toevallig op een bezemsteel zitquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik 's avonds weer voorbij vlieg, kijk even of ik licht geef in het donker
Nu je het zegtquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
En of je niet toevallig op een bezemsteel zit
Kos en Rhodos zijn als Griekse eilanden natuurlijk tot op zekere hoogte vergelijkbaar. Kos heeft een wat jonger publiek dan Rhodos (geen bejaarde Duitsers met Sony camera’s die elke straat blokkeren, wel Scandi-Nederlandse tieners die voor het eerst zelf op vakantie gaan), maar beide zijn voor precies één vakantie leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat leuk is in Griekenland. Ik ben 20 jaar geleden ofzo een keer op Rhodos geweest en dat vond ik toen vooral heel erg warm en het horecapersoneel heel opdringerig![]()
Zo op het eerste oog leek Kos mij inderdaad ook wel wat; niet al te massaal en vrij compact. Maar mijn dochter lijkt Kreta mooier en eigenlijk lijkt mij dat ook wel prima, zolang je niet in Chersonissos gaat zitten
Is @Aoibhin lijsttrekker van D66 jaquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naast Kos ben ik nog nooit in Griekenland geweest, dus ik heb verder geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat leuk is in Griekenland. Ik ben 20 jaar geleden ofzo een keer op Rhodos geweest en dat vond ik toen vooral heel erg warm en het horecapersoneel heel opdringerig![]()
Zo op het eerste oog leek Kos mij inderdaad ook wel wat; niet al te massaal en vrij compact. Maar mijn dochter lijkt Kreta mooier en eigenlijk lijkt mij dat ook wel prima, zolang je niet in Chersonissos gaat zitten
Kreta is meer dan alleen Cherso natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Sigrid Kaagquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik ben weer eens de spuit 11quote:
Dit is geweldigquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:11 schreef skysherrif het volgende:
Nog eenmaal luisteren dan maar, ben er toch een beetje emotioneel onder
Frank de boer
Brigitte Kaandorp heeft nog wel wat tips voor jequote:Op woensdag 30 juni 2021 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Iets met werkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:34 schreef NailQueen het volgende:
Hoi! Het is hier doordeweeks echt veel te rustig op het forum
Dat verschilt per dag. De ene keer zijn we overdag wel druk. De andere keer is iedereen bezig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:34 schreef NailQueen het volgende:
Hoi! Het is hier doordeweeks echt veel te rustig op het forum
Redelijk. Kan nog wel eens kort eindigen. Maar normaliter gaat hij hier wel de gele trui kwijtraken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe goed is VDP trouwens in tijdrijden?
Als dat gebeurt dan gaat het zeker geen goeie tijd worden, maar zou wel stom zijn want zo'n trui zit meestal vrij goed vast en ik zou niet weten waarom je 'm kwijt zou raken terwijl je op de fiets zit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Redelijk. Kan nog wel eens kort eindigen. Maar normaliter gaat hij hier wel de gele trui kwijtraken.
Kan ie zich daarna mooi op de OS richten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Redelijk. Kan nog wel eens kort eindigen. Maar normaliter gaat hij hier wel de gele trui kwijtraken.
Misschien is het wel erg warm daar en doet ie 'm uit tijdens de rit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan gaat het zeker geen goeie tijd worden, maar zou wel stom zijn want zo'n trui zit meestal vrij goed vast en ik zou niet weten waarom je 'm kwijt zou raken terwijl je op de fiets zit.
Ohh ja, hopen dat hij 'm dan aan de volgauto geeft en dat zij 'm dan bewakenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is het wel erg warm daar en doet ie 'm uit tijdens de rit.
Ja, dat is wel te hopen idd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja, hopen dat hij 'm dan aan de volgauto geeft en dat zij 'm dan bewaken
En de ene dag zijn we gemotiveerder om te werken dan de andere dagquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verschilt per dag. De ene keer zijn we overdag wel druk. De andere keer is iedereen bezig.
Flauw, maar wel lolligquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan gaat het zeker geen goeie tijd worden, maar zou wel stom zijn want zo'n trui zit meestal vrij goed vast en ik zou niet weten waarom je 'm kwijt zou raken terwijl je op de fiets zit.
Ik zie Alaphilippe hem nog wel pakken. Alle ogen lijken op Wout gericht, maar Alaphilippe heeft ook een heel behoorlijke tijdrit in huis.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb betjes staan op Wout voor winst en AlaFlip top3 deze rit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie Alaphilippe hem nog wel pakken. Alle ogen lijken op Wout gericht, maar Alaphilippe heeft ook een heel behoorlijke tijdrit in huis.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de ene dag zijn we gemotiveerder om te werken dan de andere dag
Zou heel goed kunnen (zolang het weer niet lastig doet)quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb betjes staan op Wout voor winst en AlaFlip top3 deze rit.
Ja daarmee heeft Bjerg echt geluk gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen (zolang het weer niet lastig doet)
Als zijn gele trui tussen de spaken van zijn wielen of in zijn ketting komt. Dan is die zijn trui op twee manieren kwijt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al raar dat die wielrenners een trui aan moesten tijdens het fietsen. Het is al zo warm in Frankrijk in de zomerquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is met hem gepraat. Men heeft geprobeerd hem ervan te overtuigen dat het niet eerlijk is, maar hij behoudt de gele leiderstrui.quote:
Ze zouden juist een dikke jas aan moeten doen. Dan liggen ze misschien niet bij elke valpartij helemaal open van de schaafwonden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al raar dat die wielrenners een trui aan moesten tijdens het fietsen. Het is al zo warm in Frankrijk in de zomer
Mooi zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |