SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds het wordt gebruikt om iemand te omschrijven ipv voor een type ondergoed.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Sinds wanneer is hipster een scheldwoord trouwens?
Zo boeiend is dat nietquote:
Alles wat populair is is toch stom?quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Sinds wanneer is hipster een scheldwoord trouwens?
ohw, okequote:Op woensdag 30 juni 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net een mail dat mensen die geen vakantie vastgelegd hebben deze zomer pech gehad hebben nu
Daar gaat mijn zomer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net een mail dat mensen die geen vakantie vastgelegd hebben deze zomer pech gehad hebben nu
quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het zal best fijn zitten voor de vrouwtjes.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds het wordt gebruikt om iemand te omschrijven ipv voor een type ondergoed.
ach ja, dan maar in de herfst op vakantiequote:
Voor de mannetjes ook wel hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zal best fijn zitten voor de vrouwtjes.
Toch maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de mannetjes ook wel hoor.
Ik heb een weekje vrij in oktober en nog 2 dagen in juli.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, dan maar in de herfst op vakantie
Kruipt in je naadquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zal best fijn zitten voor de vrouwtjes.
https://www.easytoys.nl/d(...)4EAQYAiABEgKVFPD_BwEquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de mannetjes ook wel hoor.
Niet geklikt, dikke doei met je easytoys.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.easytoys.nl/d(...)4EAQYAiABEgKVFPD_BwE
ik heb nog niks gepland.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrij in oktober en nog 2 dagen in juli.
Voor de rest van het jaar weet ik het nog niet, maar als het weer + 35 graden wordt, dan ben ik ook out
Je bent dan ook erg laat wanneer je nu nog je zomervakantie aanvraagt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik snap ditquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet geklikt, dikke doei met je easytoys.
Misschien weet Ama dat, ze sponsoren FC Emmen namelijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Dat Easytoys, is dat ook van die vrouwelijke Nazi piloot, weet iemand dat?
Hier zijn we al vanaf het begin van het jaar bezig met een vakantieplanning; iedereen heeft nu wel ongeveer genoeg kansen gehad om vakantie in te dienen voor de periode tot eind September.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent dan ook erg laat wanneer je nu nog je zomervakantie aanvraagt.
Ik doe dat echt zelden. Neem mijn lange vakantie eigenlijk altijd in september/oktober..
Fijn ook om te plannen nu, meeste mensen weten amper waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn we al vanaf het begin van het jaar bezig met een vakantieplanning; iedereen heeft nu wel ongeveer genoeg kansen gehad om vakantie in te dienen voor de periode tot eind September.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |