volgens hem roddelen wie hier want we durven niet in zijn livestream te komen.quote:
Geen geld voor de sportschool uhuh. 1 keer minder thuisbezorgd en hij kan het betalenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van de 20 minuten die ik heb geluisterd
in 2014 was hij een echte chickmagnet en had hij veel scharrels, als hij aan het einde van dit jaar geen 20 kilo is afgevallen schakelt hij een dietiste in, hij wil een abonnement op de sportschool nemen maar zijn geld is op, paar dreigementen van de looijtjes opgelezen met veel k-woorden erin
iedere dag 25 euro thuisbezorgdquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef Moonlight het volgende:
Hoe kan je na 7 dagen al je hele uitkering op hebben waar je een maand mee hoort te doen
Teeeering, wat is braddie toch ook zo achterlijk als het achtereind van een varkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
volgens hem roddelen wie hier want we durven niet in zijn livestream te komen.
dat hij ons banned zodra we wat zeggen beseft die niet
Appel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:50 schreef spinazieruiker het volgende:
Staat de stream nog aan? Ik zit nu op -40 minuten. Bij de appel. Het schiet op
In 1 hap opquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Appel?
Heeft hij een appel gegeten?
even een gezonde snack zodat de pizza over een uur goedgepraat kan wordenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Appel?
Heeft hij een appel gegeten?
En youtube subs kopenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:43 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
iedere dag 25 euro thuisbezorgd
Verdommequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:59 schreef spinazieruiker het volgende:
"Ik bestel nooit meer bij Domino's. Mijn laatste fastfoodreview is 8 dagen geleden"
1. Hoe bewijst het uitblijven van foodreviews dat er geen junkfood meer besteld wordt?
2. Hoe bewijst een week geen troep eten dat het roer om is, zeker Braddie's wispelturigheid kennende?
Dit klinkt als een van de waarschijnlijke motivaties om toch weer te streamen. Streamen = meer kans op giften uit meelij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef Moonlight het volgende:
Hoe kan je na 7 dagen al je hele uitkering op hebben waar je een maand mee hoort te doen
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:50 schreef HermieHermann het volgende:
hij zegt net dat hij altijd fooi geeft bij de kassa in de supermarkt, toch mooi dat de wajongers een beetje teruggeven aan de maatschappij
+Thuisbezorgdquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit klinkt als een van de waarschijnlijke motivaties om toch weer te streamen. Streamen = meer kans op giften uit meelij.
Oftewel bij een goede vriendelijke cassière kun je beter andere dingen in hun broek laten verdwijnenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]alsof dat niet gewoon in de kassa verdwijnt.
Die kassameisjes zijn direct hun baantje kwijt als er geld in hun broek verdwijnt
Als zo'n vieze vent een "fooitje" geeft wil zo'n meisje met waarschijnlijk niet eens. Wtf moet je met 20 cent fooiquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]alsof dat niet gewoon in de kassa verdwijnt.
Die kassameisjes zijn direct hun baantje kwijt als er geld in hun broek verdwijnt
Tot Braad er in een stream over begon had ik er nooit over gehoord. Fooi, dat komt soms voor bij taxichauffeurs of in de horeca. Aan kassmeisjes zou het nogal vreemd overkomen imo.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:12 schreef spinazieruiker het volgende:
"Heel veel mensen geven fooi bij het boodschappen doen"
Nee.
Strikt genomen zegt hij niet dat ie ze geld geeft. Wie weet deelt hij wel een stukje afgekloven pizza uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als zo'n vieze vent een "fooitje" geeft wil zo'n meisje met waarschijnlijk niet eens. Wtf moet je met 20 cent fooi
Hey maat niet zo zuur doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik gun Braddie het echt dat hij Enzo Knol status gaat krijgen en jullie stel werkloze of laaggeschoolde arbeiderspaupers keihard uitlacht als die in z'n Tesla Cybertruck je moeder oppikt.
is goedquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:20 schreef Makrelis het volgende:
Voor de verandering weer 'ns old jamaican ginger beer gekocht. Was vergeten hoe lekker dat eigenlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |