Sta je dan ook in een donker en obscuur hoekje en is het dan van dat overdreven neplachen? Ik zie de laatste tijd regelmatig zo'n pipo met z'n assistente(?) en elke keer weer vraag ik me af of ik de crisisdienst moet bellen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:31 schreef spinazieruiker het volgende:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Heb je dat vaker dat je dingen ziet alleen jij kunt zien?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Sta je dan ook in een donker en obscuur hoekje en is het dan van dat overdreven neplachen? Ik zie de laatste tijd regelmatig zo'n pipo met z'n assistente(?) en elke keer weer vraag ik me af of ik de crisisdienst moet bellen.
Wat geeft je te denken dat alleen ik ze kan horen en zien? Zou bij de kassa een hard gelach zijn geweest....quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb je dat vaker dat je dingen ziet alleen jij kunt zien?
Ja nee, maar dat is anders want dat is een muziek streamquote:
houdt ie zich toch niet aanquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nee, maar dat is anders want dat is een muziek stream
beter kunnen = uploadenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:12 schreef okselzweet het volgende:
Kermismuziek weer
Elke mongool kan zulke ooraids maken
Wel een nieuw shirt. Heb 'm iig nog niet voorbij zien komen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:14 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
''heb net gedoucht''
zelfde shirt aan als gisteren
blijft toch altijd een beetje gek
wss allemaal net zo gehandicapt als braddiequote:Op woensdag 30 juni 2021 14:21 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zijn banbeleid werpt wel vruchten af. Alleen nog maar slijmballen in de comments.
Wat is hij vrolijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |