Hey maat niet zo zuur doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik gun Braddie het echt dat hij Enzo Knol status gaat krijgen en jullie stel werkloze of laaggeschoolde arbeiderspaupers keihard uitlacht als die in z'n Tesla Cybertruck je moeder oppikt.
is goedquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:20 schreef Makrelis het volgende:
Voor de verandering weer 'ns old jamaican ginger beer gekocht. Was vergeten hoe lekker dat eigenlijk is.
Goede alcohol vervanger welquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:20 schreef Makrelis het volgende:
Voor de verandering weer 'ns old jamaican ginger beer gekocht. Was vergeten hoe lekker dat eigenlijk is.
Als je je kontje vol sperma laat spuiten door andere mannen?quote:
niet per sequote:Op woensdag 30 juni 2021 17:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je je kontje vol sperma laat spuiten door andere mannen?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik gun Braddie het echt dat hij Enzo Knol status gaat krijgen en jullie stel werkloze of laaggeschoolde arbeiderspaupers keihard uitlacht als die in z'n Tesla Cybertruck je moeder oppikt.
hij heeft het toch niet over heel fok sukkel, gaat om die kiwifarms-downiesquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]![]()
Denken dat er alleen mensen zonder fatsoenlijke baan op FOK! zitten
die zitten allemaal in DTSquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]![]()
Denken dat er alleen mensen zonder fatsoenlijke baan op FOK! zitten
Ik ben erbijquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond KLB SC-meet in het Wapen van Kortenhoef
joe, ben er bijquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond KLB SC-meet in het Wapen van Kortenhoef
leren petjesquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is de dresscode zodat we elkaar kunnen herkennen?
Ik ben die man die zich achter een krant verstoptquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Moet ff zoeken maar gaat goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |