gewoon een groepje levenloze sloebers die een aantal ''zwakbegaafde'' youtubers bedreigen maar nooit iets zouden doen, willen gewoon aandacht en dat geeft Braddie elke stream met veel plezier tegen het advies van de politie en elke kijker inquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zijn er echt mensen die hem dood willen hebben? want dat zou wel erg ver gaan
Gratis Miele jeweettochquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Aankleedgeld voor een woning als je met je wajong verhuist? Was dat dan, meestal neem je oude meubelen en dergelijke toch gewoon mee?
Hij lacht ons uitquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:19 schreef Solotovski het volgende:
IK KAN NOG STEEDS NIET KIJKEN GODVERREDOMME WAT HEB IK GEMIST
Hij noemde je een dikke padquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:19 schreef Solotovski het volgende:
ik ga NU naar hem toequote:
Maar dat is toch ook gewoon zo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Op basis van dat we zijn filmpjes kijken en zeggen hahhaha dikzak
van de 20 minuten die ik heb geluisterdquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:19 schreef Solotovski het volgende:
ja braddie welquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van de 20 minuten die ik heb geluisterd
in 2014 was hij een echte chickmagnet en had hij veel scharrels, als hij aan het einde van dit jaar geen 20 kilo is afgevallen schakelt hij een dietiste in, hij wil een abonnement op de sportschool nemen maar zijn geld is op, paar dreigementen van de looijtjes opgelezen met veel k-woorden erin
Ah kanker. Zo leer je nog eens watquote:
volgens hem roddelen wie hier want we durven niet in zijn livestream te komen.quote:
Geen geld voor de sportschool uhuh. 1 keer minder thuisbezorgd en hij kan het betalenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
van de 20 minuten die ik heb geluisterd
in 2014 was hij een echte chickmagnet en had hij veel scharrels, als hij aan het einde van dit jaar geen 20 kilo is afgevallen schakelt hij een dietiste in, hij wil een abonnement op de sportschool nemen maar zijn geld is op, paar dreigementen van de looijtjes opgelezen met veel k-woorden erin
iedere dag 25 euro thuisbezorgdquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:42 schreef Moonlight het volgende:
Hoe kan je na 7 dagen al je hele uitkering op hebben waar je een maand mee hoort te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |