abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200125888
Of eigenlijk: het grote Frank de Boer had geen bondscoach mogen worden topic.


Frank de Boer, door de kenners ook wel Drank en Frons genoemd. We kennen allemaal die foto wel waarop hij vier schalen vasthoudt en er eentje krom is. Op basis daarvan is de beste man ook bondscoach geworden. Maar toch mag hij wat mij betreft opkanjeren. Waarom? Dat ga ik nu eens heel mooi uitleggen.



Lekker foebelle
Frank is vier keer kampioen geworden in de Eredivisie. Kanttekening: met Ajax. Dat lukt iedere debiel, met name omdat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is en dat terwijl Feyenoord PSV voorbij is op alle fronten. Frank werd kampioen met echt Frank de Boer-voetbal. Dat is in de praktijk zaaddodend tikkie breed tikkie terug-voetbal waarbij Ajax in de ogen van Frank "domineerde" als ze meer dan 50% balbezit hadden en dat gebeurde meestal wel. De meeste Ajacieden zullen Frank liever niet weerzien bij Ajax ondanks de resultaten en dat komt door het spel want dat was niet om aan te zien. Dat soort voetbal speelt Frank overal en dat gaat hij dus ook met Oranje doen. Onder andere daarom heb ik niets met het huidige Oranje en zo zullen er wel meer mensen over denken. Laten we vooral niet vergeten dat Frank in zijn laatste jaar bij Ajax ook kampioen had moeten worden maar op de laatste speeldag gelijkspeelde tegen de Graafschap of all places.


Worst manager in Premier League history
Eigenlijk is het al belachelijk dat Frank bondscoach werd. Na Ajax (laatste seizoen: 2015-2016) heeft Frank helemaal niets gepresteerd en deed wat iedere mislukte trainer doet: naar Amerika gaan waar een voetbalcompetitie gespeeld wordt die niemand serieus neemt (zie ook: Jaap Stam). Bij Inter hield Frank het drie maanden vol en bij het Kristallen Paleis werd Frank na zeven wedstrijden al ontslagen. Bij Atlanta United (wie?) werd hij na één seizoen en vijf wedstrijden ontslagen. Zo'n beetje de enige trainer die het in de afgelopen jaren slechter deed is Mario Been. Mario wordt nu terecht alleen nog maar ingezet als testbeeld bij ESPN omdat geen club hem nog wil hebben. Ondanks dat is Frank bondscoach geworden nadat Koeman een clausule in zijn contract had laten zetten waarmee hij weg kon als Barcelona zou bellen (en dat deed Barcelona).

Dat Oranje bijvoorbeeld een Nations League finale speelde en zich plaatste voor het komende EK was onder Koeman, niet onder de Boer (dit even ter info). Op 23 september 2020 werd De Boer aangesteld als bondscoach van het Nederlands elftal. De Boer gaat gewoon weer falen op het kerona-EK en dat terwijl hij de helft van de wedstrijden thuis speelt in de Arena. De Boer is bondscoach geworden omdat hij direct beschikbaar was op dat moment en de spelersgroep hem wel oké vond. De spelersgroep wilde bijvoorbeeld geen Van Gaal want die heeft een te grote bek. Maar onder ome Louis werd Oranje wel derde op het WK in Beljoe Horizontje met de op papier slechtste verdediging ooit. Frank is dus bondscoach omdat hij geen lastige man is maar naar zijn prestaties wordt niet gekeken. Erg vreemd.

De Boer is een saaie man. De Boer speelt kutvoetbal. De Boer is bijna overal gefaald. De Boer hep een Ajaxbril (schijnt). De Boer is de nieuwe Danny Blind. Deze man gaat niet zorgen voor een leuke sfeer waarbij we met z'n allen weer Jup Holland Jup of zoiets gaan zingen. Nederland is niet helemaal oranje.

Daarnaast maakt Frank zich totaal belachelijk door de Baab mee te nemen in plaats van Wout "wappie" Weghorst. Want, dat geef ik je op een briefje, doet Frank gewoon.



Maar ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen, met het balbezit voor Frank de Boer. Nou, ik niet dus.


:T
pi_200125891
Welkom.
pi_200125900


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2021 14:35:35 (Ik ben tegen racisme) ]
pi_200125911
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Welkom.
Succes om 1800
pi_200125913
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:14 schreef SamCooke het volgende:

[..]

- Quincy Promes :')
Ja dat is een probleem op zich, dat je denkt dat dat je oplossing is als je met 10 man komt te staan :')

Daarnaast is de bedroevende spelopvatting van teams van De Boer ook al jaren hetzelfde... het is niet voor het eerst dat zijn ploeg geen een keer in 90 minuten op goal weet te schieten, dat is geen toeval meer... gebeurde bij Ajax, Inter oa ook al meer dan eens...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200125917
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:17 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Succes om 1800
Mofrikaan in het topic genot.
pi_200125920
Maar goed, een blank Oranje, dan had je gespeeld met zoiets als:

Stekelenburg
Veltman De Vrij De Ligt Botman Blind
De Jong De Roon Klaassen
Weghorst Berghuis

Of zo iets.

:')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:18:05 #8
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200125922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan is volgens jou andersom ook racisme: Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer allochtonen in het bedrijfsleven. Zeg maar wat nu ongeveer maatschappelijk wordt geaccepteerd.
Buiten dat dat inderdaad een soort van racisme is zijn daar compleet andere redenen voor, namelijk omdat mensen van een bepaalde demografie oververtegenwoordigd zijn in het bedrijfsleven waardoor het niet meer een complete representatie is van de bevolking, dus dit wordt als een oplossing gezien. Of deze vorm van positieve discriminatie iets goeds is hoef je niet te vinden maar het valt echt totaal niet te vergelijken

Verder vind ik 'zij zijn racistisch dus ik mag ook racistisch zijn!!!!' een ontzettend treurige manier van denken.
Makkelijk tweede.
pi_200125925
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:17 schreef Halcon het volgende:
Maar goed, een blank Oranje, dan had je gespeeld met zoiets als:

Stekelenburg
Veltman De Vrij De Ligt Botman Blind
De Jong De Roon Klaassen
Weghorst Berghuis

Of zo iets.

:')
Willem Guebbels vergeten :') Spits van Frankrijk (HALVE NEDERLANDER).
pi_200125940
Maar goed, wie van de EK-selectie zouden jullie vanaf nu passeren?

Wat mij betreft hoeven Promes en De Roon niet meer terug te keren. En ik hoop dat spelers als Boadu, Stengs en Koopmeiners zich sneller gaan ontwikkelen dan afgelopen jaar.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:20:11 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125957
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, wie van de EK-selectie zouden jullie vanaf nu passeren?

Wat mij betreft hoeven Promes en De Roon niet meer terug te keren. En ik hoop dat spelers als Boadu, Stengs en Koopmeiners zich sneller gaan ontwikkelen dan afgelopen jaar.
Stekelenburg, Promes, Weghorst en De Roon sowieso
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:17 schreef Halcon het volgende:
Maar goed, een blank Oranje, dan had je gespeeld met zoiets als:

Stekelenburg
Veltman De Vrij De Ligt Botman Blind
De Jong De Roon Klaassen
Weghorst Berghuis

Of zo iets.

:')
Ach, rek het even uit het verband...
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:20:44 #13
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200125966
Het geeft mij inderdaad wel een fijner, of warmer gevoel van binnen als Oranje dominant blank blijft.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200125968
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, wie van de EK-selectie zouden jullie vanaf nu passeren?

Wat mij betreft hoeven Promes en De Roon niet meer terug te keren. En ik hoop dat spelers als Boadu, Stengs en Koopmeiners zich sneller gaan ontwikkelen dan afgelopen jaar.
De Roon speelde gek genoeg erg degelijk. Had ik niet verwacht.

Koopmeiners
Promes
Luuk de Jong
Stekelenkut
Cillissen
Bizot

Mogen allemaal pleite en dan daarvoor in de plaats:

FRIMPONG
Brobbey
El Ghazi
Danjuma Groeneveld
Bijlow
pi_200125973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Het geeft mij inderdaad wel een fijner, of warmer gevoel van binnen als Oranje dominant blank blijft.
Uitstekende post. Ik steun deze motie.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:21:16 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125976
Oja Koopmijnders met zijn hockeyhoofd ook weg, pure middelmaat.

Ook zsm een vervanger vinden voor Dumfries die helaas nu de knuffelbeer van de natie is geworden met die permanente dozen om zijn schoenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125977
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Stekelenburg, Promes, Weghorst en De Roon sowieso
Steek is ook wel klaar ja, Weghorst kan alleen nog in een pure 4-3-3 met buitenspelers die een goede voorzet hebben. Zoals gisteren Zwitserland en Kroatië een paar prachtige ballen voor het doel gooiden.
pi_200125980
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Oja Koopmijnders met zijn hockeyhoofd ook weg, pure middelmaat.

Ook zsm een vervanger vinden voor Dumfries die helaas nu de knuffelbeer van de natie is geworden met die permanente dozen om zijn schoenen.
Frimpong. Zul je zien die raken we straks ook kwijt :') _O-
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:21:51 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200125984
Davy Klaasen telt met zijn kapucijnerhoofd wel voor 4 blanken tegelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200125987
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Steek is ook wel klaar ja, Weghorst kan alleen nog in een pure 4-3-3 met buitenspelers die een goede voorzet hebben. Zoals gisteren Zwitserland en Kroatië een paar prachtige ballen voor het doel gooiden.
Brobbey > Luuk de Jong aids.
pi_200125990
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Oja Koopmijnders met zijn hockeyhoofd ook weg, pure middelmaat.

Ook zsm een vervanger vinden voor Dumfries die helaas nu de knuffelbeer van de natie is geworden met die permanente dozen om zijn schoenen.
Pleur op, jij wil gewoon Karsdorp in Oranje, maar dat tokkiehoofd wil ik nooit meer bij de selectie zien!
pi_200125997
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, wie van de EK-selectie zouden jullie vanaf nu passeren?

Wat mij betreft hoeven Promes en De Roon niet meer terug te keren. En ik hoop dat spelers als Boadu, Stengs en Koopmeiners zich sneller gaan ontwikkelen dan afgelopen jaar.
Stekelenburg en Promes of zo. Voor de rest is er ook weer niet zo heel erg veel te kiezen. Zo'n Blind vind ik ook niet veel, maar veel alternatieven zijn er niet. Wat er achter zit, zijn vaak spelers die in de Eredivisie het vaak al lastig zat hebben.

Spelers als Boadu, Stengs, Wijndal en Koopmeiners zullen vooral in een betere competitie moet gaan spelen. Spelen, niet banken.
pi_200125999
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Roon speelde gek genoeg erg degelijk. Had ik niet verwacht.

Koopmeiners
Promes
Luuk de Jong
Stekelenkut
Cillissen
Bizot

Mogen allemaal pleite en dan daarvoor in de plaats:

FRIMPONG
Brobbey
El Ghazi
Danjuma Groeneveld
Bijlow
Koopmeiners is gewoon de nieuwe 8

Wat noem je daar een stel prutsers op.

Bedankt voor uw aanmelding
U hoort nog van ons
pi_200126000
FRIMPONG GOD



_O_ _O_
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:22:58 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200126002
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Pleur op, jij wil gewoon Karsdorp in Oranje, maar dat tokkiehoofd wil ik nooit meer bij de selectie zien!
Als je met wingbacks blijft spelen is enig voetbalgogme op die plek toch wel handig in plaats van een beetje dom kijken en stieren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')