abonnement Unibet Coolblue
pi_200127654
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Komt iedereen aanzetten met zijn FM-screenshots _O_
Met FM sloop ik altijd iedereen allen. Nu met Feyenoord (jawel) eerste met een enorm matig team. Probeer beetje realisme in te bouwen door veel Nederlanders te halen voor een prikkie/transfervrij en ook jongens die lichtelijk over the hill zijn genot. _O_
pi_200127659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:27 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Haha, zou leuk zijn. Maar nee, in een gezonde organisatie is het zoeken naar vernieuwing en vernieuwende mensen een continu proces. Daarom geloof ik ook niet dat de KNVB dit kan, die kijken toch niet verder dan hun neus lang is.
Hans v Breukelen denkt wel in koppeltjes genot.
pi_200127680
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hans v Breukelen denkt wel in koppeltjes genot.
We moeten fysiek sterker worden en mentaal groeien.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:30:49 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200127691
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:27 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Haha, zou leuk zijn. Maar nee, in een gezonde organisatie is het zoeken naar vernieuwing en vernieuwende mensen een continu proces. Daarom geloof ik ook niet dat de KNVB dit kan, die kijken toch niet verder dan hun neus lang is.
De media is ook al te vastgeroest, je weet nu al dat de Derksens en Driessens het dan weer hebben over een snotaap die denkt het uitgevonden te hebben maar die zelf nog nooit een bal hebben aangeraakt.
Oh.
pi_200127710
Precies, zo'n Johan Derksen heeft het tactisch benul van een pinda.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:34:52 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200127765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:32 schreef SamCooke het volgende:
Precies, zo'n Johan Derksen heeft het tactisch benul van een pinda.
Gelukkig zitten er nu bij VI wel veel jonge mensen die inhoudelijker zijn dus als die boomers zo dood zijn of van de buis kan er misschien progressie worden geboekt.
Oh.
pi_200127851
Ben niet overtuigd van de kwaliteiten als trainer van Gio maar hij is een people manager met een achtergrond die mij wat beter bevalt dan die van de vorige bondscoach. Bij gebrek aan beter steek ik daarom 2 duimpjes op voor Gio
pi_200128089
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:59 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De KNVB is dan wel voor 860k klaar ipv een miljoen :Y

Maar nee, laten we dat maar niet doen.
Waarom eigenlijk niet? Meisjes zijn eng?
pi_200128346
Nee.
Het is koud, het is guur....
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:14:17 #60
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200128396
Mooi dat iedereen overweldigend positief is over Gio. Hoop dat ze hem snel halen, anders is een topclub ons straks voor :)
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:17:56 #61
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_200128452
Ik zeg dit als Ajacied.


Maar Gio en Henk F. lijkt mij een prima combinatie.
Gio als de vriendelijke gemoedelijke man, maar wel één met zeer respectabele status en Henk F. als de in principe ook
vriendelijke maar soms ook harde trainer.
Zijn beiden ook goede verwoorders.

En beiden met ander bloed. Voor wie dat belangrijk vind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:21:51 #62
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_200128499
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee die wil voorlopig nog wel even clubcoach blijven heb ik het idee.
Inderdaad, die gaat eerst nog een buitenlands avontuurtje doen.
Ja ja
pi_200128511
Aub niet zeg kan er niks van. Doe maar eens een buitenlander
No bitch to me
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 17:37:22 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200128669
Giovanni _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:13:25 #65
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200130437
Gio moet het doen.
pi_200130476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jawel, het is tijd, onze favoriete rubriek gaat weer beginnen: er moet een nieuwe bondscoach gevonden worden! Ene de Boer moest natuurlijk zo snel mogelijk uit zijn positie gezet worden. Daar is natuurlijk geen enkel argument tegen in te brengen dat dit een goede keuze is, maar ja, wie moet de opvolger worden? Er is toch niemand beschikbaar? Nou, ik ga jullie haarfijn uitleggen waarom oud Feyenoord-trainer Gio van Bronckhorst een goede de minst slechte optie is.

[ afbeelding ]

We zien hier van Bronckhorst met (bijna) al zijn gewonnen prijzen bij Feyenoord. Een landstitel, twee bekers en een JC schaal. Dat heeft hij voor elkaar gekregen terwijl Feyenoord een parodie op een voetbalclub is. Een uitmuntende prestatie, en toch lijkt het volk van mening dat Gio de zoveelste incarnatie is van Frank de Boer, met saai kutvoetbal en slechte tactische keuzes. Hij zou nikszeggend zijn in zijn interviews. Daarbij wordt hem verweten dat hij te 'lief' is. Zijn deze verwijten terecht? Natuurlijk niet! Even een rijtje feiten die bovenstaande dingen ontkrachten:

- Giovanni van Bronckhorst werd kampioen met een verdediging bestaande uit Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin. Daarnaast liet hij spelers renderen die het daarna nooit meer hebben laten zien, zoals Nicolai Jorgensen. Als iemand met een boel matige spelers heeft bewezen kampioen te kunnen worden (met een hoog puntenaantal boven een prima Ajax), dan is het Gio wel. Precies wat we nodig hebben op een eindtoernooi.

- Het eerste wat Gio deed toen hij werd aangesteld was het compleet incompetente duo Kazimmers uit de basis flikkeren, iets wat trainers voor hem nooit durfden. Hij gooide zelfs een onuitstaanbare Kuyt uit de basis in het kampioensjaar, en hij stuurde Boëtius zonder problemen weg. Gio durft lastige beslissingen te maken, en dat is precies wat je nodig hebt als je met spelers als Depay moet werken.

- Gio staat bekend om zijn interview waarin hij 'voetbal blijft voetbal en dat is nou het leuke aan voetbal' zei, dat was best vermakelijk. Verder is het altijd een keurige gentleman gebleven, een veel beter uithangbord dus dan eerdere bondstrainers.

Maar Gio heeft de grootste verliesreeks uit de historie van Feyenoord gehad, verloor met 4-0 uit bij Trencin, en speelde afzichtelijk trechtervoetbal zonder enige progressie. Gurley je raaskalt.

Nou en?

Goed punt. Maar is Gio een goede piepol manager?

De beste! Zoals vaker gezegd is de belangrijkste kwaliteit voor een bondscoach dat hij goed piepol kan managen. En dat kan Gio. Het sterke punt van Feyenoord was zeker in het kampioensjaar de eenheid van de ploeg. Iedereen vecht voor elkaar, en dat is mooi om te zien bij een nationale ploeg. Gio geeft een aai over de bol maar kan ook ongenadig hard uithalen. In China moesten ze zelfs janken van verdriet toen hij wegens heimwee vertrok. Met Gio haal je een heel leuke man in huis.

Zijn er geen andere kandidaten beschikbaar?

Nee. Natuurlijk zou het het beste zijn als de KNVB een revolutie inzet en er een trainer komt die herkenbaar en fijn voetbal wil spelen, maar bewezen trainers die dat kunnen zijn niet beschikbaar, buitenlands (en dat wil de KNVB niet) of complete fossielen. We kunnen voor een onbekende naam gaan, maar hebben we nou echt vertrouwen er in dat de KNVB competent is om een dergelijk type trainer te kunnen scouten en ondersteunen? Natuurlijk niet. Andere opties zijn bijvoorbeeld ten Cate, de Mos, Gullit, Kingflopland en Cocu maar das allemaal nog veel erger joh.

Dus allemaal, Gio wordt de nieuwe bondscoach. Verwelkom hem maar alvast :)
En dan met een Dick Advocaat als supervisor. Verder zou je een type John de Wolf wel als assistent kunnen gebruiken. Net als een Andries Jonker. En Frank Hoeks als keepertrainer maar ook vanwege zijn analyses.
pi_200191756
Hij staat er voor open.
Opschieten KNVB voordat deze kans voorbij gaat.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200191884
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef KennyPowers het volgende:
Hij staat er voor open.
Opschieten KNVB voordat deze kans voorbij gaat.
why?
pi_200191942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

why?
Zie OP |:)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200191964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:32 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Zie OP |:)
Frank de Boer pakte ook 4x de titel met een lachwekkend Ajax. En door.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 21:44:31 #71
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200192271
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

why?
Dat staat in mijn uitstekende OP.
Makkelijk tweede.
pi_200192652
Zoveel prijzen winnen met Feyenoord. Beste trainer van NL.

Lijkt mij duidelijk dus.

GioGod for bondscoach _O_
pi_200193113
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zoveel prijzen winnen met Feyenoord. Beste trainer van NL.

Lijkt mij duidelijk dus.

GioGod for bondscoach _O_
Frank won ook zoveel prijzen met Ajax.... de argumenten worden steeds slechter.
pi_200193135
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat staat in mijn uitstekende OP.
de uitstekende 70e post niet gelezen?
pi_200193557
Gio is een aardige kerel en kampioen geworden met Feyenoord maar niet streng genoeg om dit clubje pseudo vedettes aan te pakken, ik zie Gio Depay niet wisselen en er moet een trainer komen die dat wel doet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')