abonnement Unibet Coolblue
pi_200127899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mijn perspectief is altijd individuele vrijheid, maar dan kom automatisch bij volwassenheid uit, en ook bij het recht van de ouders om in vrijheid hun kinderen mee te gevan wat ze denken dat goed is.

Het zou ook allemaal niet zo'n probleem zijn wanneer het adagium van Nederlandse progressieve ouders zou opgaan "het maakt helemaal niks uit hoor'. Helaas leert de realiteit mij zowel uit mijn prive-omgeving als uit de publiciteit mij wat anders. Homoseksualiteit is niet heteroseksualiteit maar dan met een jongen in plaats van een meisje, of althans, dat is het wel maar verandert de hele dynamiek. De 15-jarige homojongen wordt doorgaans niet verliefd om dan half jaar blozend hand in hand te lopen, en al zeker niet door de hoofddoekenwijk, waarna er misschien eens iets meer gebeurt. De rem is vaak meteen af want die rem zit hem bij het meisje en de meisjes in het algemeen. En dan komen daar de Sydney Smeetsen van deze wereld, en erger, nog eens bij.

Doen alsof homoseksualiteit hetzelfde is als heteroseksualiteit is mijn optiek eigenlijk geen homo-acceptatie. Als het gelijkwaardig is en onder volwassenen dan is het heel simpel want persoonlijke vrijheid. Kijk een beetje uit dat je niet bij de dokter belandt maar verder kan het niet gek genoeg, ga ervoor als je daar echt gelukkig van wordt. De mensen die dat nu doen die hebben dat ook allemaal op latere leeftijd moeten ontdekken, die hebben ook dingen van zich af moeten werpen en zichzelf moeten bevrijden. Dat is allemaal niet zo heel erg, je moet toch zelf een ontwikkeling doomaken en voor sommige dingen is dat juist beter dan het allemaal maar op een gespreid bedje aangereikt krijgen. Bij seksuele voorlichting voor hetero's leer je ook niet dat meisjes het lekker vinden om hard genomen te worden terwijl je aan hun haar trekt en ze uitscheldt, want het zijn over het algemeen vrouwen die dat lekker vinden en lang niet allemaal, dat zijn dingen waar je zelf in volwassenheid achter moet komen.
[..]

Dat is wat deze wet beoogt. Die neemt dan wat meer mee dan in mijn ogen optimaal zou zijn, maar dat komt omdat het een verweer is tegen een activisme dat imo ook te ver gaat. Ik zou niet zonder meer durven beweren dat qua seksualiteit het onderwijs op de meest progressieve Nederlandse scholen beter is dan op Hongaarse scholen van na deze wet.
[..]

En hoe groot was dat genderdysforie probleem eigenlijk toen er nog geen oplossing was? Het is natuurlijk wel het type mentaal probleem dat wordt gedefinieerd door de aanwezigheid van de medisch fysieke oplossing. Anders is het niet meer dan een wat onbestemd gevoel lijkt me. Hoe gaat men daar of ging men daar in landen en culturen zonder die mogelijkheid mee om?

Ik zag een tijd terug een documentaire over een 50-jarige Firese vrachtwagenchauffeur en autocrosser die zich liet ombouwen. Beste leuke kerel/vrouw wel, en beste leuke reacties uit de omgeving ook wel. Maar ook een enorme egoist die vooral gefrustreerd was dat hij als kind geen meisjeskleren mocht passen.
[..]

Het genderidentiteitsgebeuren als geheel is natuurlijk ook absurd. Je hoeft geen conservatief te zijn om vast te stellen dat er heel veel modieuze gekkigheid bijzit.
[..]

Het is wel een cultureel bepaald iets. En dan niet zozeer dat het niet aangeboren zou zijn, maar de vorm waarin het zich manifesteert.
In oude culturen bleef het voornamelijk bij het dragen van vrouwenkleding (uitgaande van een man naar vrouw transgender), en zelfs nu is dat voor sommige transgenders voldoende. Degenen die ik ken bijvoorbeeld doen ook geen vol transitie traject, wel hormonen en borstvergroting (die sowieso niet vergoed word) , maar geen geslachtsoperatie bijvoorbeeld omdat het in hun geval toch vooral om het uiterlijk gaat en niet wat tussen de benen zit. Transgenders die een volledig traject hebben ondergaan ken ik overigens niet persoonlijk.

Alleen is er nu meer mogelijk dan vroeger, ik verwacht dat in de toekomst zelfs een baarmoeder transplantatie mogelijk zal zijn en een transvrouw zwanger zal kunnen worden (is geloof ik zelfs al geprobeerd) en er zullen ongetwijfeld genoeg zijn die dat dan ook daadwerkelijk willen. En wie weet ooit zover dat zelfs de chromosomen aangepast kunnen worden, maar dan nog zal het volgens die hard transfoben nog steeds een man blijven.
Al is XY momenteel wel hun laatste strohalm om hun fobie in stand te houden, dus ben wel heel benieuwd met wat hun volgende argument dan zou worden.

Maar je hebt gelijk dat er ook wel een beetje een modeverschijnsel van gemaakt wordt door sommigen, maar dan nog verwacht ik dat het dan meestal bij kleding of dragqueens zal blijven ipv dat er daadwerkelijk een medische behandeling wordt ingezet.

Wat ik zelf eigenlijk nog het meest absurd vind is die gedwongen rolverdeling, die eigenlijk ook het gevoel van genderdysforie mogelijk zou kunnen versterken.

Dus ik snap de beweegredenen van die activisten wel en ben het ook wel deels met ze eens maar ze maken één grote fout (althans de fanatiekelingen) ze keuren de traditionele rolverdeling af maar vergeten gemakshalve maar even dat er ook mensen zijn die daar wel voor kiezen.
Traditionele rolverdeling is niets mis mee mits de betrokkenen daar achter staan, maar dat geldt voor alle vormen.

Alles mag en kan en niets moet, is mijn motto altijd.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:46:56 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200127982
quote:
Goed om te zien dat je het met me eens bent dat de Hongaarse wetgeving een inbreuk vormt op de vrijheid tot expressie.

Door vervolgens met zulke stompzinnige vergelijkingen aan te komen zetten laat je zien dat je geen argumenten hebt waarmee je die beperkingen goed kan praten, dus kan je dan nu gewoon toegeven dat je de ontwikkelingen in Hongarije wel prima vindt maar dat je eigenlijk niet kan uiteggen waarom? Dan weet iedereen waar 'ie aan toe is ^O^ .
Huilen dan.
pi_200128168
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hij geeft duidelijk aan dat de vrijheid van andere mensen ook worden ingeperkt. En de voorbeelden zijn ook stuk voor stuk situaties waarbij het maar goed is dat het verboden is. Het is toch echt letterlijk wat hij plaatst in het topic. Maar nee, jij neemt het op voor de man die vindt dat jij de doodstraf moet krijgen, omdat je op mannen valt.
Volgens mij zijn dit slechts vergelijkingen tussen juridische aangelegenheden. Ik zie nergens letterlijke posts van deze user waarbij wordt gesteld wat jij er allemaal van maakt. Laat staan posts over dat homo's structureel de doodstraf zouden moeten krijgen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:13:12 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200130432
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De meest mensen zijn hetero, een goeie 95%.
Dat mag je gerust een norm noemen, zo werkt dat nou eenmaal heeft weinig te maken met religie die hoogstens andersom de nadruk ging leggen op het hele huwelijk man-vrouw verhaal.
Het zou mij niet verbazen dat Jezus een homo is. En uit de kast komen dat je homo bent is slecht voor je gezondheid. Behalve als lid van de katholieke kerk. :P Dan kan je gebruikmaken van koorknapen en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200130480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen dat Jezus een homo is. En uit de kast komen dat je homo bent is slecht voor je gezondheid. Behalve als lid van de katholieke kerk. :P
Hij was Joods, als hij al heeft bestaan.

En gewoon getrouwd wat per joodse wet verplicht is voor je 30ste.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:15:42 #131
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200130488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij was Joods, als hij al heeft bestaan.

En gewoon getrouwd wat per joodse wet verplicht is voor je 30ste.
Bron? Alle vrouwen met wie hij om ging zijn maagd gebleven. Met uitzondering van zijn moeder. Waarvan je zou kunnen zeggen dat die verkracht is door god ten koste van Jozef?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:32:41 #132
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200130811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Bron? Alle vrouwen met wie hij om ging zijn maagd gebleven. Met uitzondering van zijn moeder. Waarvan je zou kunnen zeggen dat die verkracht is door god ten koste van Jozef?
Oh? Wat was het beroep van Maria Magdalena ookalweer volgens de katholieke kerk?
En anders was ze heel waarschijnlijk zijn vrouw of minares
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:40:04 #133
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200131062
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh? Wat was het beroep van Maria Magdalena ookalweer volgens de katholieke kerk?
En anders was ze heel waarschijnlijk zijn vrouw of minares
Volgens de bijbel was de geboorte van Jezus een onbevlekte ontvangenis zonder een mannelijke tussen komst. Dus Jezus moet dan een vrouw geweest zijn want vrouwen missen het Y chromosoom. Gewoon eenvoudige biologie. Had Jezus wel het XY chromosoom dan is zijn ontvangst zeker wat minder onbevlekt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200131355
Based Poland _O_

Dat er nog vele landen mogen volgen *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 19:56:37 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200131508
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:00 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit slechts vergelijkingen tussen juridische aangelegenheden. Ik zie nergens letterlijke posts van deze user waarbij wordt gesteld wat jij er allemaal van maakt. Laat staan posts over dat homo's structureel de doodstraf zouden moeten krijgen.
Op de vraag of de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, daar heeft i.u. nu al drie keer geen antwoord op durven geven.

Maar daar heb je weer overheen gelezen in je conservatieve spagaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:14:30 #136
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200131885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Op de vraag of de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, daar heeft i.u. nu al drie keer geen antwoord op durven geven.

Maar daar heb je weer overheen gelezen in je conservatieve spagaat.
Ik ben daar geen voorstander van. Maar wellicht zou de @TheoddDutchGuy ook gezien recent nieuws uit Canada het wellicht met me eens zijn dat de katholieke kerk vervolgt zou moeten worden voor misdaden tegen de menselijkheid? En de discriminatie op basis van seksuele voorkeur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 29-06-2021 20:24:18 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200132050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Op de vraag of de doodstraf zou moeten worden ingevoerd, daar heeft i.u. nu al drie keer geen antwoord op durven geven.

Maar daar heb je weer overheen gelezen in je conservatieve spagaat.
Waarschijnlijk omdat het een zeer irrelevante vraag is, gesteld door progressieve entiteiten die hysterische hyperbolen willen creëren.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:34:53 #138
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200132318
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
Based Poland _O_

Dat er nog vele landen mogen volgen *O*

[ twitter ]
Dit soort landen zouden gelijk uit de EU getrapt moeten worden. En zijn alleen daar lid van om het rijke en vrije noorden leeg te plunderen. En voeren wetgeving die een rechtstaat en democratie ondermijnen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200132480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:34 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dit soort landen zouden gelijk uit de EU getrapt moeten worden. En zijn alleen daar lid van om het rijke en vrije noorden leeg te plunderen. En voeren wetgeving die een rechtstaat en democratie ondermijnen.
Je komt een beetje dictatoriaal over in je post
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 20:55:03 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200132647
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het een zeer irrelevante vraag is, gesteld door progressieve entiteiten die hysterische hyperbolen willen creëren.
Jij leest echt alleen maar wat je wil lezen. :') Alles om maar in die safe space van je te blijven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200133031
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:42 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

In oude culturen bleef het voornamelijk bij het dragen van vrouwenkleding (uitgaande van een man naar vrouw transgender), en zelfs nu is dat voor sommige transgenders voldoende. Degenen die ik ken bijvoorbeeld doen ook geen vol transitie traject, wel hormonen en borstvergroting (die sowieso niet vergoed word) , maar geen geslachtsoperatie bijvoorbeeld omdat het in hun geval toch vooral om het uiterlijk gaat en niet wat tussen de benen zit. Transgenders die een volledig traject hebben ondergaan ken ik overigens niet persoonlijk.
Dat is transvestie, dat is een andere afwijking.

quote:
Alleen is er nu meer mogelijk dan vroeger, ik verwacht dat in de toekomst zelfs een baarmoeder transplantatie mogelijk zal zijn en een transvrouw zwanger zal kunnen worden (is geloof ik zelfs al geprobeerd) en er zullen ongetwijfeld genoeg zijn die dat dan ook daadwerkelijk willen. En wie weet ooit zover dat zelfs de chromosomen aangepast kunnen worden, maar dan nog zal het volgens die hard transfoben nog steeds een man blijven.
Al is XY momenteel wel hun laatste strohalm om hun fobie in stand te houden, dus ben wel heel benieuwd met wat hun volgende argument dan zou worden.
Ik denk het niet. Ik denk dat er door de rage heel veel doodongelukkige spijtoptransen komen die flink gaan aanklagen als ze minderjarig waren. Dat mensen in het licht daarvan ook geen zin meer hebben om er aan mee te betalen.

Hopelijk keert ook weer enige consistentie in het denken terug en ook in dit onderwerp. Transseksualiteit is natuurlijk bij uitstek het product van het binaire cisgender denken, het lijkt mij veel beter om net als bij homo's gewoon te accepteren hoe mensen geboren worden. De tussenvormen, maar ook de jongetjes die zich graag als vrouw of onbestemd willen kleden.

Maar je hebt gelijk dat er ook wel een beetje een modeverschijnsel van gemaakt wordt door sommigen, maar dan nog verwacht ik dat het dan meestal bij kleding of dragqueens zal blijven ipv dat er daadwerkelijk een medische behandeling wordt ingezet. Dat verminken van gezonde lichamen wordt allemaal veel minder belangrijk als de samenleving daadwerkelijk ruimdenkender wordt, en dan heb je als voordeel dat alles het gewoon nog goed doet voor de seks.

quote:
Wat ik zelf eigenlijk nog het meest absurd vind is die gedwongen rolverdeling, die eigenlijk ook het gevoel van genderdysforie mogelijk zou kunnen versterken.
Ja, net als de wetenschap dat er transgenders zijn, het idee dat je de keuze hebt.

quote:
Dus ik snap de beweegredenen van die activisten wel en ben het ook wel deels met ze eens maar ze maken één grote fout (althans de fanatiekelingen) ze keuren de traditionele rolverdeling af maar vergeten gemakshalve maar even dat er ook mensen zijn die daar wel voor kiezen.
Traditionele rolverdeling is niets mis mee mits de betrokkenen daar achter staan, maar dat geldt voor alle vormen.

Alles mag en kan en niets moet, is mijn motto altijd.
Ja, terwijl die traditionele rolverdeling ook is waar zij zelf uit voortkomen, waar ze vruchten van geplukt hebben en nog steeds plukken. Er is ech een fundamenteel verschil tussen het recht om af te wijken van de norm, waar ik helemaal voor ben, en het aanvallen van de norm. De norm wordt nu hard aangevallen en ook nog via de kinderen, dan krijg je een defensieve reactie. Dat die wellicht soms wat te ver gaat is iets wat ook de agressor in deze zich mag aanrekenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200133188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Bron? Alle vrouwen met wie hij om ging zijn maagd gebleven. Met uitzondering van zijn moeder. Waarvan je zou kunnen zeggen dat die verkracht is door god ten koste van Jozef?
Bron? De joodse wet.

Het was toen niet anders.

Dat het niet kon omdat Paulus zo nodig jezus ging en moest baseren op de “hemelse” Jezus en dus moest hij het hebben van een hoer etc.

Ik zou zeggen gebruik Google eens.
Dit is echt al zo oud qua feiten.
pi_200135017
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh? Wat was het beroep van Maria Magdalena ookalweer volgens de katholieke kerk?
En anders was ze heel waarschijnlijk zijn vrouw of minares
Dat is ondertussen al achterhaald ;)
  Beste debater 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 23:11:23 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200135357
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

Dat is ondertussen al achterhaald ;)
Precies; hoogstwaarschijnlijk was Magdalena gewoon een vrouwelijke discipel, en niet de enige. Het was paus Gregorius I die besloot deze Maria te vereenzelvigen met de bloedvloeiende vrouw dan wel berouwvolle zondares in de evangeliën; dat kwam natuurlijk wel zo goed uit: de vrouw als heks (hoer) of heilige (maagd).

Gelukkig heeft het Vaticaan die fout reeds hersteld. Nu de rest nog. Bijvoorbeeld toegeven dat het vers in Korinthiërs dat vrouwen stil moeten zijn in de kerk een latere toevoeging is, hetgeen dubbel te meer blijkt aangezien Paulus elders een vrouw, Junia, onomwonden een apostel van Christus en de kerk noemt (Romeinen 16,7). En natuurlijk de befaamde universalistische boodschap van Galaten 3,27-28: "Hierbij is geen sprake van Jood of Griek, van slaaf of vrije, van mannelijk en vrouwelijk: gij allen zijt immers één in Christus Jezus."

Maar goed, conservatieven konden toen al heel moeilijk bepaalde zaken verkroppen... voornamelijk iets als gelijkwaardigheid. Dan krijg je Ali Boo's die stampvoetend en met capslock PATRIARCHAAT IS CHRISTENDOM roepen.

[ Bericht 13% gewijzigd door EttovanBelgie op 29-06-2021 23:22:48 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200138650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij leest echt alleen maar wat je wil lezen. :') Alles om maar in die safe space van je te blijven.
Leuke projectie. Ik zweer niet bij safe spaces, dit waar jouw genre mens deze heeft uitgevonden.
pi_200139612
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het een zeer irrelevante vraag is, gesteld door progressieve entiteiten die hysterische hyperbolen willen creëren.
Voor hysterische hyperbolen moet je zijn bij de verdedigers van deze wet in dit topic, want homosexualiteit = pedofilie & perversie & mensenhandel & geestelijke afwijking & ziekte & promotie van al het bovenstaande.

Dat verzin ik niet, dat wordt al tig topics door tig users verkondigd wat je gewoon hebt kunnen lezen. Leuk gezelschap waar je je in bevind man ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:57:47 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200139618
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
Based Poland _O_

Dat er nog vele landen mogen volgen *O*

[ twitter ]
Polen is ook al zo'n land waar je echt niet mee gezien wil worden. Wat een droevig niveau weer.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:58:24 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200139624
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het een zeer irrelevante vraag is, gesteld door progressieve entiteiten die hysterische hyperbolen willen creëren.
_O- _O- _O-

Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200139918
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Voor hysterische hyperbolen moet je zijn bij de verdedigers van deze wet in dit topic, want homosexualiteit = pedofilie & perversie & mensenhandel & geestelijke afwijking & ziekte & promotie van al het bovenstaande.

Dat verzin ik niet, dat wordt al tig topics door tig users verkondigd wat je gewoon hebt kunnen lezen. Leuk gezelschap waar je je in bevind man ^O^
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Immers, nee, dit soort punten worden hier niet gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2021 12:22:16 ]
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:23:57 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200139945
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:22 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Immers, nee, dit soort punten worden hier niet gemaakt.
Echt wel, en niet eens als uitzondering.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')