abonnement Unibet Coolblue
pi_200121731
Ik vind dat het een beetje makkelijk was van Johan Derksen om Stekelenburg af te serveren.

Na de rode kaart viel de eerste goal die ook een Cillessen niet had gehad. Daarna verslapte het spel en de goals die volgden waren daar het resultaat van waarbij een andere keeper imho niet het verschil had kunnen maken.

Wat ik wel vond is dat je eigenlijk 10 spelers + Stekelenburg had. Een Cillessen of een Krul lijkt meer verbonden met de groep omdat Stekelenburg er niet constant bij zat over de jaren heen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 08:36:00 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200121791
Zijn uittrappen leverden ook weinig tot niks op.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200121864
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:36 schreef Perrin het volgende:
Zijn uittrappen leverden ook weinig tot niks op.
Ja, maar dat leek wel tactiek. Bij Ajax wordt de lange bal door de keeper amper ingezet en hier was het bijna alleen maar lange bal. Ik kan mij niet voorstellen dat Stekelenburg dat zelf bedacht heeft.
pi_200121917
Zonder Johan Derksen hadden we zeker gewonnen van de Tsjechen
pi_200122182
De mening van Derksen serieus nemen :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:21:49 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200122211
Wat maakt het nog uit. Ik ga er toch van uit dat de 38-jarige Stekelenburg niet meer wordt opgeroepen voor het traject naar een toernooi dat over anderhalf jaar begint. Ik zou Bijlow er nu bijhalen. Vernieuwing is op termijn ook bij de keepers nodig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:04:43 #7
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_200123456
We hebben geen goeie NL keeper.

Beste opkomende is nog Bijlow van Feyenoord, maar die zit nog aan het onder de 21 vast

Verder hebben we bankzitters van 35+ ...
Dum de dum
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:10:40 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200123537
Hoe kan het toch dat we in een voetballand als het onze zo weinig talent opleiden dat op internationaal niveau mee kan komen? :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200128665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:36 schreef Perrin het volgende:
Zijn uittrappen leverden ook weinig tot niks op.
Met Malen niet natuurlijk. Dat weet je toch als je geen target man hebt, dan moet je onder druk kunnen opbouwen van achteruit, maar dat wordt dan ook weer moeilijker omdat die Tjechen de lange bal niet hoeven verdedigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200130419
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:28 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind dat het een beetje makkelijk was van Johan Derksen om Stekelenburg af te serveren.

Na de rode kaart viel de eerste goal die ook een Cillessen niet had gehad. Daarna verslapte het spel en de goals die volgden waren daar het resultaat van waarbij een andere keeper imho niet het verschil had kunnen maken.

Wat ik wel vond is dat je eigenlijk 10 spelers + Stekelenburg had. Een Cillessen of een Krul lijkt meer verbonden met de groep omdat Stekelenburg er niet constant bij zat over de jaren heen.
Bij dat eerste doelpunt zie je duidelijk dat hij een inschattingsfout maakt. Hij gaat naar voren toe, wilt naar de bal maar bedenkt zich op dat moment. Echter was hij al zo ver gevorderd qua positie dat hij onmogelijk aan de andere kant kon komen om die kopbal te onderscheppen. Of je hebt zo een bal vast of je kiest goed positie.
pi_200130434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:04 schreef Fe2O3 het volgende:
We hebben geen goeie NL keeper.

Beste opkomende is nog Bijlow van Feyenoord, maar die zit nog aan het onder de 21 vast

Verder hebben we bankzitters van 35+ ...
Het gerucht ging dat als Stekelenburg niet mee kon dat Edwin van der Sar zich gereed zou maken.
pi_200132160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:21 schreef thedeedster het volgende:
Wat maakt het nog uit. Ik ga er toch van uit dat de 38-jarige Stekelenburg niet meer wordt opgeroepen voor het traject naar een toernooi dat over anderhalf jaar begint. Ik zou Bijlow er nu bijhalen. Vernieuwing is op termijn ook bij de keepers nodig.
Als Stekelenburg er sinds 2010 in fases of onafgebroken bij zou zitten of oranje rondes verder zou komen zou de kritiek wellicht niet zo fel zijn.

Ik denk dat Frank er geen jonge doelman zonder interlandervaring bij wilde en dan houd je leden als Krul, Cillesen en Stekelenburg over.

Daarbij denk ik dat Stekelenburg op ervaring en betrouwbaarheid net iets beter scoort. Maar zoals omschreven past hij door lange afwezigheid bij het team niet meer bij deze generatie waardoor het lijkt alsof hij een soort aanhangwagen is.

Cillesen voelt zich de eerste doelman maar vind 'm soms onzeker ogen en geen rust uitstralen. Krul had volgens mij ook wel eerste keus kunnen zijn, maar de keuze voor Stekelenburg op zich vond ik geen verkeerde.
pi_200140014
Stekelenburg stond er bij gebrek aan beter. Hij heeft het bij Ajax ook prima gedaan. Bijlow heeft veel wedstrijden gemist, Cillesen kreeg corona en was ook niet onomstreden bij Valencia, Krul is het net niet en meer smaken hebben we niet. Het is te hopen dat Bijlow veel wedstrijden kan spelen dit jaar voor het komende WK.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')