abonnement Unibet Coolblue
pi_202405490
Komt Frentrop straks ook voor "het tribunaal" vanwege het niet opvolgen van de bevelen van de leider of het ondermijnen van zijn gezag?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tourniquet op 30-11-2021 14:49:36 ]
pi_202405564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 14:41 schreef Tourniquet het volgende:
Komt Fentrop straks ook voor "het tribunaal" vanwege het niet opvolgen van de bevelen van de leider of het ondermijnen van zijn gezag?
Sinds ze bij het FvD dol zijn op WOII-vergelijkingen; het is wachten op de Nacht van de lange naalden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 8 december 2021 @ 11:49:42 #128
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202523445
Jeetje, Theo Hiddema (als die daadwerkelijk achter dat account zit, wat ik bij de meeste tweets eigenlijk nooit gelooft heb) is klaar met de debiele complottheoriën waar FvD week in week uit schaapachtig achteraan hobbelt.

twitter

twitter


Het is wat.
Ook weer zin in de webcare die straks hopelijk even de woorden van de halfgare fantasten uit de FvD-fractie komt verdraaien in een poging om het te laten lijken alsof ze misschien toch ergens gelijk hebben.
pi_202701848
In Forumland is er geen sprake van een lockdown, maar wordt er gewoon gezellig een kerstmarkt georganiseerd op een boerenerf in Drenthe.

twitter


RTV Drenthe: Forum voor Democratie negeert lockdown en organiseert kerstmarkt in Wijster

quote:
In Wijster wordt op dit moment een kerstmarkt voorbereid, de organisatie daarvan zou in handen zijn van het Forum voor Democratie (FvD). Op het terrein van een loonbedrijf aan de Vamweg in Wijster zijn verschillende houten kraampjes geplaatst, waarin deelnemers hun spullen mogen uitstallen.
De kerstmarkt is bij hetzelfde bedrijf waar vorig jaar juli honderden boeren verzamelden voor een protest-barbecue.

In een mail aan standhouders laat Forum voor Democratie Drenthe weten dat de aankondiging van de lockdown voor de partij geen reden is om de kerstmarkt af te blazen.

Volgens het bericht zouden er meer dan 1500 tickets zijn verkocht en worden de eerste bezoekers rond 14.30 uur verwacht. Om 10.00 uur begon de opbouw van de kramen. Aanwezigen laten weten dat hen is gevraagd om niet met de media te praten.

Reactie burgemeester Bijl
De politie laat RTV Drenthe weten op de hoogte te zijn van de plannen voor een kerstmarkt in Wijster, maar verwijst voor een reactie naar de gemeente Midden-Drenthe. Waarnemend burgemeester Cees Bijl van Midden-Drenthe is nog maar korte tijd op de hoogte van het initiatief. "We proberen met FvD in contact te komen, maar niemand van de partij neemt op, dat is heel jammer. Maar dit evenement is niet conform de regelgeving, ik heb als burgemeester dan ook geen andere keuze om dit evenement niet door te laten gaan." Hoe de burgemeester dit gaat aanpakken is niet bekend. Hij geeft FvD de tijd om nog te reageren. "Ik ga ervan uit dat mensen bij Forum gaan nadenken, ik hoop op gezond verstand", aldus de burgemeester.
pi_202716984
Ze zijn iig 10.000 euro kwijt, 10.000 euro die niet aan verschrikkelijke nepnieuws campagnes kunnen worden uitgegeven, dat lijkt me winst:

https://nos.nl/artikel/24(...)-illegale-kerstmarkt
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 21 december 2021 @ 20:23:30 #131
408813 crew  trein2000
pi_202742322
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:36 schreef Hanca het volgende:
Ze zijn iig 10.000 euro kwijt, 10.000 euro die niet aan verschrikkelijke nepnieuws campagnes kunnen worden uitgegeven, dat lijkt me winst:

https://nos.nl/artikel/24(...)-illegale-kerstmarkt
twitter

Maakt niet uit joh, na de grote strijd…
Het wordt steeds gekker met deze partij, dit figuur is statenlid namens FvD.

Dit is ronduit fascistisch…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 21 december 2021 @ 20:26:06 #132
408813 crew  trein2000
pi_202742375
https://www.geenstijl.nl/(...)en-met-forumwappies/

En de voorzitter van de jeugdtak draagt een mes sterk gelijkend op die van de hitlerjugend…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202743144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)en-met-forumwappies/

En de voorzitter van de jeugdtak draagt een mes sterk gelijkend op die van de hitlerjugend…
Fijn is ook dat ze ook een bij die dolk horende locatie hebben gevonden om een foto te maken. Want dat zijn geen bergen in Schotland, België, Frankrijk of Spanje.

De FvD-webcare zal echter wel komen vertellen dat het allemaal puur toeval is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202743438
Dat er mensen zijn die zo diep zinken, oké. Maar dat het zo'n grote groep volksvertegenwoordigers is... zie ook die Pepijn van Houwelingen:

twitter


En zo'n Pepijn wordt dan in andere landen als 'autoriteit' aangehaald omdat hij een lid is van de Nederlandse Tweede Kamer. Alsof dat wat zegt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:41:48 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202744600
https://upload.gscdn.nl/u(...)_eerste_editie-2.pdf

Wat een eng boekje. Wel hard gelachen om de "20% van mijn reistijd gaat verloren aan het verwijderen van antifa-stickers".
Huilen dan.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 21 december 2021 @ 21:43:37 #136
408813 crew  trein2000
pi_202744650
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
https://upload.gscdn.nl/u(...)_eerste_editie-2.pdf

Wat een eng boekje. Wel hard gelachen om de "20% van mijn reistijd gaat verloren aan het verwijderen van antifa-stickers".
Ik trek de nazi-vergelijkingen niet snel uit de kast, maar ze maken het me wel heel moeilijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:52:46 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202744920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik trek de nazi-vergelijkingen niet snel uit de kast, maar ze maken het me wel heel moeilijk.
Dat stuk gelezen waar Nietzsche er aan de haren bijgesleept wordt om toch nog even iets te kunnen wauwelen over de natuurlijke verdeling tussen sterke en zwakke mensen :') ?
Huilen dan.
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:56:47 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202745063
Baudet:

Dus de populisten versus de progressivisten, de aanhangers van moderne kunst tegen de verdedigers van de traditie… het zijn allemaal van die rollen, ‘identiteiten’, die heel sterk kunnen zijn, die je ‘wezen’ kunnen bepalen. En zo konden ook binnen onze partij bepaalde mensen daar niet uitbreken. De JudasAlliantie bijvoorbeeld, die mensen zitten nog steeds in de 9/11-wereld, zeg maar. En ik ben het er op zichzelf nog steeds wel mee eens dat immigratie een probleem is en er eigenlijk niet - of niet in deze aantallen - had moeten zijn. Maar ik ben wél tot het inzicht gekomen dat alléén maar daarop willen hameren zonder het grotere plaatje te zien, een strijd is die bij voorbaat verloren is. Dat ga je nooit winnen, want er zitten achter de schermen hele andere figuren aan de touwtjes te trekken. Dat inzicht heeft mij het afgelopen jaar tot een omslag gebracht. Toen dacht ik: we moeten niet zozeer proberen om de meerderheid te veroveren en de politieke koers in het land te veranderen, maar we moeten vooral onszelf wapenen tegen de globalistische machtsgreep. We moeten een sterke minderheid worden. Dus we moeten een app bouwen, we moeten een gemeenschap bouwen, een volk-in-diaspora worden dat helemaal autonoom opereert, zoals de Amish in Amerika bij wijze van spreken. Dus ik ben eigenlijk vooral een exodus aan het voorbereiden, nu.

Oké nou doei hè. We spuiten nog wel een eilandje op in het IJsselmeer.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 21 december 2021 @ 21:59:06 #139
408813 crew  trein2000
pi_202745138
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
Baudet:

Dus de populisten versus de progressivisten, de aanhangers van moderne kunst tegen de verdedigers van de traditie… het zijn allemaal van die rollen, ‘identiteiten’, die heel sterk kunnen zijn, die je ‘wezen’ kunnen bepalen. En zo konden ook binnen onze partij bepaalde mensen daar niet uitbreken. De JudasAlliantie bijvoorbeeld, die mensen zitten nog steeds in de 9/11-wereld, zeg maar. En ik ben het er op zichzelf nog steeds wel mee eens dat immigratie een probleem is en er eigenlijk niet - of niet in deze aantallen - had moeten zijn. Maar ik ben wél tot het inzicht gekomen dat alléén maar daarop willen hameren zonder het grotere plaatje te zien, een strijd is die bij voorbaat verloren is. Dat ga je nooit winnen, want er zitten achter de schermen hele andere figuren aan de touwtjes te trekken. Dat inzicht heeft mij het afgelopen jaar tot een omslag gebracht. Toen dacht ik: we moeten niet zozeer proberen om de meerderheid te veroveren en de politieke koers in het land te veranderen, maar we moeten vooral onszelf wapenen tegen de globalistische machtsgreep. We moeten een sterke minderheid worden. Dus we moeten een app bouwen, we moeten een gemeenschap bouwen, een volk-in-diaspora worden dat helemaal autonoom opereert, zoals de Amish in Amerika bij wijze van spreken. Dus ik ben eigenlijk vooral een exodus aan het voorbereiden, nu.

Oké nou doei hè. We spuiten nog wel een eilandje op in het IJsselmeer.
Bruggen en veerverbindingen niet toegestaan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202745349
Zou inderdaad wel fijn zijn als de nazi's zich terugtrekken uit ons maatschappelijk leven en alleen elkaars leven nog kutter maken. Blijft bizar dat deze partij door de Nederlandse kiezer de grootste is gemaakt bij de PS, doe je huiswerk eens kiezer!
pi_202745450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zou inderdaad wel fijn zijn als de nazi's zich terugtrekken uit ons maatschappelijk leven en alleen elkaars leven nog kutter maken. Blijft bizar dat deze partij door de Nederlandse kiezer de grootste is gemaakt bij de PS, doe je huiswerk eens kiezer!
Momenteel weer gewoon 6 zetels bij de 1Vandaag poll. Ongelooflijk!

https://depeiling.eenvandaag.nl/zetelverdeling/139

[ Bericht 29% gewijzigd door Tourniquet op 21-12-2021 22:19:29 ]
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:14:36 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202745519
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
Baudet:

Dus de populisten versus de progressivisten, de aanhangers van moderne kunst tegen de verdedigers van de traditie… het zijn allemaal van die rollen, ‘identiteiten’, die heel sterk kunnen zijn, die je ‘wezen’ kunnen bepalen. En zo konden ook binnen onze partij bepaalde mensen daar niet uitbreken. De JudasAlliantie bijvoorbeeld, die mensen zitten nog steeds in de 9/11-wereld, zeg maar. En ik ben het er op zichzelf nog steeds wel mee eens dat immigratie een probleem is en er eigenlijk niet - of niet in deze aantallen - had moeten zijn. Maar ik ben wél tot het inzicht gekomen dat alléén maar daarop willen hameren zonder het grotere plaatje te zien, een strijd is die bij voorbaat verloren is. Dat ga je nooit winnen, want er zitten achter de schermen hele andere figuren aan de touwtjes te trekken. Dat inzicht heeft mij het afgelopen jaar tot een omslag gebracht. Toen dacht ik: we moeten niet zozeer proberen om de meerderheid te veroveren en de politieke koers in het land te veranderen, maar we moeten vooral onszelf wapenen tegen de globalistische machtsgreep. We moeten een sterke minderheid worden. Dus we moeten een app bouwen, we moeten een gemeenschap bouwen, een volk-in-diaspora worden dat helemaal autonoom opereert, zoals de Amish in Amerika bij wijze van spreken. Dus ik ben eigenlijk vooral een exodus aan het voorbereiden, nu.

Oké nou doei hè. We spuiten nog wel een eilandje op in het IJsselmeer.
Deze man _O-

Zo'n volslagen idioot lach je net zo lang recht in z'n bek uit tot ie spontaan in tranen uitbarst.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:15:53 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202745542
We moeten een sterke minderheid worden, dus we moeten een app bouwen!!!
Huilen dan.
pi_202747798
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Momenteel weer gewoon 6 zetels bij de 1Vandaag poll. Ongelooflijk!

https://depeiling.eenvandaag.nl/zetelverdeling/139
Die zes zetels vind ik niet gek, het coronabeleid is waardeloos, dezelfde onpopulaire partijen gaan weer een regering vormen. Beide zaken waar FvD erg tegen ageert. Dat er héél veel mensen in Nederland geen enkel probleem hebben met extreem-rechts kun je aan de normalisering van PVV maar dus ook aan de vorige PS verkiezingen zien. Gezien die feiten is het misschien beter opgelucht te zijn dat Ja21 die even extreem-rechts zijn maar geen naziclubje als dit wilden zijn nog altijd hoger peilen. Blijkbaar is onder dat type kiezers het toch de voorkeur dat je in ieder geval de schijn ophoudt enig fatsoen te hebben ipv in te zetten op bloed en boden retoriek.
pi_202748767
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Fijn is ook dat ze ook een bij die dolk horende locatie hebben gevonden om een foto te maken. Want dat zijn geen bergen in Schotland, België, Frankrijk of Spanje.

De FvD-webcare zal echter wel komen vertellen dat het allemaal puur toeval is.
Is gewoon een scouting-mes. Stel je je niet een beetje aan?
pi_202748778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)en-met-forumwappies/

En de voorzitter van de jeugdtak draagt een mes sterk gelijkend op die van de hitlerjugend…
https://www.google.com/search?q=scouting+mes&tbm=isch.

Geenstijl is aan het hyperventileren.
pi_202748896
Dus Baudet concludeert dat er machten zijn die aan de touwtjes trekken (die zijn er uiteraard), maar om dan vervolgens te stellen dat hij denkt te kunnen realiseren een sterke diaspora-groep te kunnen worden. Met een app..

Wat....
pi_202748984
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 08:51 schreef theunderdog het volgende:

(die zijn er uiteraard)
Ja, een wereldwijd complot kan geheim blijven?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202749339
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, een wereldwijd complot kan geheim blijven?
Geheim?

Grote multinationals, machtige lobbygroepen.
  woensdag 22 december 2021 @ 09:48:46 #150
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202749389
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
https://upload.gscdn.nl/u(...)_eerste_editie-2.pdf

Wat een eng boekje. Wel hard gelachen om de "20% van mijn reistijd gaat verloren aan het verwijderen van antifa-stickers".
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')