quote:
Rechts van VVD (aangezien dat een middenpartij is geworden) en in de 20.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rechts-van-vvd gedachtegoed, geërgerd over progressieve bewegingen maar tegelijkertijd progressieve verworvenheden gebruiken als een stok om "buitenlanders" mee te slaan, waarschijnlijk ergens in de 20 en aanhanger van een soort wollige neo-macho ethiek met betrekking tot het versieren van vrouwen/een vriendin hebben, identiteitscrisis als man in een veranderende samenleving
gewoon een wandelend cliché dus, iemand die makkelijk in de verbose banaliteiten van een charlatan als peterson trapt
Welke woorden begrijp je niet?quote:
Ben jij in de 20 ja? Dat had ik echt niet gedachtquote:Op maandag 28 juni 2021 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rechts van VVD (aangezien dat een middenpartij is geworden) en in de 20.
Verder zit je er redelijk naast.
charlatan?quote:
Geboortedatum staat al jaren in mijn profiel maar goed.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij in de 20 ja? Dat had ik echt niet gedacht
Nee lijkt me niet zo'n boeiend boekjequote:Op maandag 28 juni 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je 12 Rules for Life al gelezen?
Sorry, hou er geen background checks op naquote:Op maandag 28 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geboortedatum staat al jaren in mijn profiel maar goed.
dezequote:Op maandag 28 juni 2021 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
charlatan?
Dat ben jij als je weer eens een R&P topic maakt
quote:Op maandag 28 juni 2021 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rechts-van-vvd gedachtegoed, geërgerd over progressieve bewegingen maar tegelijkertijd progressieve verworvenheden gebruiken als een stok om "buitenlanders" mee te slaan, waarschijnlijk ergens in de 20 en aanhanger van een soort wollige neo-macho ethiek met betrekking tot het versieren van vrouwen/een vriendin hebben, identiteitscrisis als man in een veranderende samenleving
gewoon een wandelend cliché dus, iemand die makkelijk in de verbose banaliteiten van een charlatan als peterson trapt
Misschien wel handig voor een dolende doomer om een beetje purpose te krijgen.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet zo'n boeiend boekje
Heb jij geen schriftje met wetenswaardigheden van iedereen?quote:Op maandag 28 juni 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, hou er geen background checks op na
Ok. Nah ja ben 28quote:Op maandag 28 juni 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, hou er geen background checks op na
Dat Suske en Wiske album ken ik nog niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wel handig voor een dolende doomer om een beetje purpose te krijgen.
Je zou het wel denken hequote:Op maandag 28 juni 2021 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij geen schriftje met wetenswaardigheden van iedereen?
ik ken een goeie therapeut uit loosdrecht dan kan het franse elftal prima leven met hun verlies en de schuld steken ergens andersquote:Op maandag 28 juni 2021 23:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Spelers van Frankrijk hebben serieus naast fysio ook psychische hulp nodig na vanavond
oh wtf, je bent trans nu? of is dat een act ofzo? ik kan me nog heel goed een discussie herinneren waarin je van der gijp verdedigde toen hij een transjournalist stond te bashen op vi. ben niet iemand die om ieder klein ding gaat zeiken maar dat ging me erg verquote:Op maandag 28 juni 2021 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rechts van VVD (aangezien dat een middenpartij is geworden) en in de 20.
Verder zit je er redelijk naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |