ben ook aan het kijken op 1.75xquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Een stok achter de deur zodat die daar kan staan verstoffen terwijl iedereen het ziet behalve hij
quote:
Je bent me net voor met je 1,75xquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:28 schreef spinazieruiker het volgende:
Roadtrip in augustus![]()
Welk jaar is nog niet bekend
De eurotrip moet prachtig worden habiboquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Je bent me net voor met je 1,75x
Geen idee maar hier ligt een zakje coke en een pakje condooms:quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:36 schreef Boze_Eend het volgende:
iemand vraagt wat op de stoel ligt
zegt die weet ik niet na kijken
[ afbeelding ]
wat zou dit zijn habibo's een telefoon met hoesje of een reep chocolade?
Hij wil best werken alleen vond het bedrijf hem niet de moeite waard om een stoel te regelenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:40 schreef Boze_Eend het volgende:
ik vind het wel vies hoe die daar zit te feesten en lachend achter zijn pctje zit.
terwijl die gewoon geen poot uitsteekt voor de samenleving.
oh ik heb het zo zwaar thuis zitten is echt niet leuk thuis zitten
moet ook wel een sterke stoel zijn habiboquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij wil best werken alleen vond het bedrijf hem niet de moeite waard om een stoel te regelen
Ah jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
moet ook wel een sterke stoel zijn habibo
ja en ik denk dat aan alles wat hij inpakt een zweetlucht hangt bahquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ah ja
Caravanwinkel heeft alleen van die klapstoeltjes natuurlijk
Zweten is goedquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja en ik denk dat aan alles wat hij inpakt een zweetlucht hangt bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |