quote:
hij heeft me ook al eens een leuke lieve dm gestuurdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]leest in ieder geval hier mee zei hij zelf
vind ik best aardig van hemquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij heeft me ook al eens een leuke lieve dm gestuurd
blijkbaar denk jij op de hoogte te zijn... te toevalligquote:
K heb ook een dreig dm gehad van die sprokkelaar en k kan je vertellen dat braddie het zeker niet is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijkbaar denk jij op de hoogte te zijn... te toevallig
oke geloof je neem niet weg dat brady mee leestquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb ook een dreig dm gehad van die sprokkelaar en k kan je vertellen dat braddie het zeker niet is.
Ja en dus?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke geloof je neem niet weg dat brady mee leest
Niets ik had ook dm van sprokkelaar vorige week..quote:
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:08 schreef Solotovski het volgende:
Zijn hier ook nog anderen dan alleen jaq?
Waar gaat dit nou toch over?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niets ik had ook dm van sprokkelaar vorige week..
maar bradge leest wel mee en verstuurt wel berichten dan 1 persoon. maar heb daar genoeg over gezegd we gaan verder
Hoe moet ik overdag de etappe volgen als er tegelijk ook dit soort video's verschijnenquote:
dit soort videos? is dat serieus hoe je deze kunst moet beschrijven gast?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe moet ik overdag de etappe volgen als er tegelijk ook dit soort video's verschijnen
Thanks. Even terugkijken op 1,5xquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:22 schreef Banaanvragen het volgende:
vida van gister
is deze door de cracks heen gevallen? ik zie hem niet terug in zijn video overzicht, maar hij is wel te bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |