quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij post tegen ander succes met afvallen... omdat hij boos is![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Lachtte hardop hoor.. dacht is dit serieus heequote:
neu we zijn voor duitslandquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neu we zijn voor duitsland
DUITSLAAAAANDquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mensen die voor een bepaald land zijn![]()
Niet gewoon neutraal zijn(behalve Spanje, krijg de tering met je Spanje)
Jij kan niet eens 5 spelers uit de selectie opnoemen zonder Google te gebruikenquote:
Neutrale mensen horen voor Zwitserland te zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Echt he, fucking Spanje en Belgiëquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik best wel boos op Zwitserlandquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Neutrale mensen horen voor Zwitserland te zijn
Fuck Frankrijk met die sneue fortnite dansjes van zequote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik best wel boos op Zwitserland
Ik had Frankrijk op een 0-1 achterstand gezet dus ze moesten met minimaal 2 goals verschil winnen, maarja bet verneukt
Maar dan schakelen ze ook nog Frankrijk uit een team dat echt wel mooi kan voetballen als ze willen BAH
Belgie > Engelandquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Echt he, fucking Spanje en België
Ok Marco van Bastenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fuck Frankrijk met die sneue fortnite dansjes van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |