quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja. was ook de eerste keer in 3 jaar dat ik psychedelica gebruikte dus was echt goed van het padje, voelde me beetje autistische mongool ook![]()
ik had ieder weekend KLB-drugsmeet bij deadprez manquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook eens een KLB-drugsmeet, maar die heb je dan kennelijk gemist
Leeft tie nog?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik had ieder weekend KLB-drugsmeet bij deadprez man
Wel lachen dat je hem nog regelmatig zag dan. Denk wel goeie knul in het echtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vgm wel hoor, heb m al een tijdje niet meer gezien wel
Eindhovenaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik had ieder weekend KLB-drugsmeet bij deadprez man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat serieus een eis die je moet stellen gast? Je weet knakworst goed dat de abonnee count laten zien slecht is voor kleine YouTube kanalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik abonneer pas op het kanaal van BradgeTV als hij eerst zijn abonnee count weer zichtbaar maakt
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 06:38 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Tessa, 30 år og fra KøbenhavnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nepper krijg je ze niet hoor,vol met plastic, bah bah
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2021 08:58:30 ]
Overdag opladen, ‘s nachts naar de nachtwinkel rijden. Daar zijn elektrische auto’s voor gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:56 schreef spinazieruiker het volgende:
"Als je zonnepanelen hebt dan laad je je auto op voor 0,0"
Elektrische auto's waar je de airfryer in kan pluggen zouden baas zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Overdag opladen, ‘s nachts naar de nachtwinkel rijden. Daar zijn elektrische auto’s voor gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Elektrische auto's waar je de airfryer in kan pluggen zouden baas zijn.
Maar weet je wat het is? Met de zon daar. Er loopt daar gewoon een veel te dikke man die elke zonnestraal verduisterd
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Braad stop eens met die nare berichten naar dat meisje... stiekemert
nou ja want schrijft ook dat hij hier mee leest dus leest hij het nu..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Braad stop eens met die nare berichten naar dat meisje... stiekemert
dan kan die ook gewoon werk zoeken op de administratiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ja want schrijft ook dat hij hier mee leest dus leest hij het nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |