we moeten franse trainer bellen dat ze naar Loosdrecht moeten voor groepstherapiequote:Op maandag 28 juni 2021 23:47 schreef spinazieruiker het volgende:
Terechte overwinning van Zwitserland
Wat een helden
Toch ook wel mooi hoe L`equipe Oranje volledig afbrandde vandaag en dan nu grootste debacle van het EK veroorzakenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:46 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Sometimes truth is stranger than fiction
Oranje afbranden was ook niet meer dan terecht hoor.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch ook wel mooi hoe L`equipe Oranje volledig afbrandde vandaag en dan nu grootste debacle van het EK veroorzaken
Zeker volledig terecht, maar arrogantie wordt nu wel mooi afgestraftquote:Op maandag 28 juni 2021 23:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Oranje afbranden was ook niet meer dan terecht hoor.
Frank al met pek en veren het land uit gejaagd?
quote:Op maandag 28 juni 2021 23:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
we moeten franse trainer bellen dat ze naar Loosdrecht Kortenhoef moeten voor groepstherapie
is wel grappigquote:Op maandag 28 juni 2021 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch ook wel mooi hoe L`equipe Oranje volledig afbrandde vandaag en dan nu grootste debacle van het EK veroorzaken
Tja de bobo's moeten anders toegeven dat ze het verkeerd hadden toen ze Frank aanstelden. Want dit was niet te voorspellen natuurlijk...quote:Op maandag 28 juni 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker volledig terecht, maar arrogantie wordt nu wel mooi afgestraft
Nope helaas, was wel Italiaanse journalist geloof ik vanmorgen die ontslag aankondigde. Maar KNVB zijn laffe herders en laten hem zitten vermoed ik
Tsja kan 2 kanten opgaan. Een buitenlandse coach zou misschien wel wat zijn. Dan hebben een hoop spelers denk ik hun laatste pot gespeeldquote:Op maandag 28 juni 2021 23:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tja de bobo's moeten anders toegeven dat ze het verkeerd hadden toen ze Frank aanstelden. Want dit was niet te voorspellen natuurlijk...
Man, was toch voor Louis gegaan.
Depay hoeft van mij echt niet meer terug te komen. Wijnaldum idem, drukker met BLM en regenbogen dan het teamquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja kan 2 kanten opgaan. Een buitenlandse coach zou misschien wel wat zijn. Dan hebben een hoop spelers denk ik hun laatste pot gespeeld
Dat is echt onzin. Wijnaldum-Depay was onder Koeman top. Dan verlies je zoveel kwaliteit in je selectiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Depay hoeft van mij echt niet meer terug te komen. Wijnaldum idem, drukker met BLM en regenbogen dan het team
Hebben iig een flinke schop onder hun hol nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Wijnaldum-Depay was onder Koeman top. Dan verlies je zoveel kwaliteit in je selectie
https://www.ad.nl/euro-20(...)ting-qatar~af7cfb38/
Depay wel. Wijnaldum niet, die geeft normaal gesproken gewoon alles. Maar je hebt wel de juiste bondscoach nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hebben iig een flinke schop onder hun hol nodig.
Koeman is een landverraderquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Depay wel. Wijnaldum niet, die geeft normaal gesproken gewoon alles. Maar je hebt wel de juiste bondscoach nodig.
Prima spelers, geen team. En dat team laat je smeden door een goeie trainer. Met Koeman stond er een team. En heel veel andere namen waren dat niet
Ben jij weleens naar een meet gegaan ja?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
wanneer komt er weer eens een meet, lijkt me wel lachen
niet naar 'een meet', maar heb wel meerdere fokkers gemeetquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij weleens naar een meet gegaan ja?
positief?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet naar 'een meet', maar heb wel meerdere fokkers gemeet
nick was wel lachen, had achteraf het idee alsof hij me probeerde te fixen maar echt geen idee, was sowieso veel te hard door elkaar (2cb op)quote:
Nick? Als in DrNick? die heb ik ook een keer gezien jaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nick was wel lachen, had achteraf het idee alsof hij me probeerde te fixen maar echt geen idee, was sowieso veel te hard door elkaar (2cb op)ama was ook gezellig
ben nog bij haar blijven slapen uiteindelijk omdat er een treinstoring was
ja. was ook de eerste keer in 3 jaar dat ik psychedelica gebruikte dus was echt goed van het padje, voelde me beetje autistische mongool ookquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nick? Als in DrNick? die heb ik ook een keer gezien ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |