Ik heb Belgie als EK winnaar in de poule op het werk vanaf het begin.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:51 schreef skysherrif het volgende:
De kans dat belgie kampioen wordt is ook steeds groter
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:08 schreef Greys het volgende:
Tjerrr had een wedje gelegd dat Frankrijk zou winnen. Of de lavendel was erg sterk vanavond.
[ twitter ]
Wow het wordt met de dag treurigerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:08 schreef Greys het volgende:
Tjerrr had een wedje gelegd dat Frankrijk zou winnen. Of de lavendel was erg sterk vanavond.
[ twitter ]
Hoort dat niet zo danquote:
Ik vind dat iemand die zulke duidelijke tekenen van zware hersenschade vertoont niet in de kamer zou moeten kunnen blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:08 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
En er zijn nog steeds mensen die hem geweldig vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die zulke duidelijke tekenen van zware hersenschade vertoont niet in de kamer zou moeten kunnen blijven.
Daar moet je immers weloverwogen beslissingen kunnen nemen, tijd om dit sujet te verwijderen dus imo.
Hij tweette ook al over een bangalijst binnen de FvDquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:08 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het, ik ken er zelfs zo een.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds mensen die hem geweldig vinden
Ik ken er ook wel een paar. Maar ja die zijn zelf zo anti buitenlander en anti EU en anti overheid...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken er zelfs zo een.
quote:Op maandag 28 juni 2021 23:53 schreef Strani het volgende:
Was dat het doelpunt van Frank de Boer tegen Frankrijk in 2000 of zo? Het raadplaatje?
Geeft aai over bol.quote:
Deze was dat nooit zo, was een redelijk standaard VVDer waar je een prima discussie mee kon voeren. Intussen is hij helemaal Baudetgeil, en niet eens zo vanwege zijn ideeën (hoop ik iig, anders heeft hij dat altijd wel redelijk goed verborgen kunnen houden), maar echt omdat hij hem zelf zo geweldig vind.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ken er ook wel een paar. Maar ja die zijn zelf zo anti buitenlander en anti EU en anti overheid...
Er zijn er ook wel genoeg die hem zelf vooral erg geweldig vinden. Of dan nog zeggen dat ze het niet eens zijn met zijn ideeën, maar hem wel een toffe vent vinden....quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze was dat nooit zo, was een redelijk standaard VVDer waar je een prima discussie mee kon voeren. Intussen is hij helemaal Baudetgeil, en niet eens zo vanwege zijn ideeën (hoop ik iig, anders heeft hij dat altijd wel redelijk goed verborgen kunnen houden), maar echt omdat hij hem zelf zo geweldig vind.
Beterschap!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 05:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Amper geslapen. Hoofdpijn en zware verkoudheid, koorts. Ga vandaag maar ziek melden.
Denk het niet, want gisteren 2e prik opgehaald. Die begint nu in werking te treden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
Ga je je nog laten testen?
beterschap.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 05:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Amper geslapen. Hoofdpijn en zware verkoudheid, koorts. Ga vandaag maar ziek melden.
Ooo ok! Dan is het vast een bijwerking.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk het niet, want gisteren 2e prik opgehaald. Die begint nu in werking te treden.
Voel me zo beroerd, dat ik de puf niet heb om naar de teststraat te fietsen
Beterschap!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 05:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:08 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht in eerste instantie ook weer gaat dit over. Maar toen ik het verhaal las man een moeder met haar kind die zelf een jongen is die een meisje is (qua genderidentiteit) snapte ik het wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)n-jurk-weghalen.html
De lakei wordt niet belachelijk gemaakt. De lakei zegt "op heterdaad betrapt". De lakei is juist degene die de bezoeker betrapt op de illegale tour die ze maken met Pardoes.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook weer gaat dit over. Maar toen ik het verhaal las man een moeder met haar kind die zelf een jongen is die een meisje is (qua genderidentiteit) snapte ik het wel.
Hier wordt de lakei die een jurk draagt belachelijk gemaakt omdat die een jurk draagt. Niet echt een goede boodschap naar kinderen lijkt mij zo.
Nou ben ik zelf maar één keer in die attractie geweest, dus ik kan niet bevestigen dat het ook echt zo gaat in de attractie zelf. Dat kan @:Hamlapjes misschien beter aangeven.
Ik begreep het als dat de lakei zich vermomd heeft om ongemerkt de bezoekers te kunnen snappen, en dat die vermomming in 1 van de 3 routes een jurk is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie ook weer gaat dit over. Maar toen ik het verhaal las man een moeder met haar kind die zelf een jongen is die een meisje is (qua genderidentiteit) snapte ik het wel.
Hier wordt de lakei die een jurk draagt belachelijk gemaakt omdat die een jurk draagt. Niet echt een goede boodschap naar kinderen lijkt mij zo.
Nou ben ik zelf maar één keer in die attractie geweest, dus ik kan niet bevestigen dat het ook echt zo gaat in de attractie zelf. Dat kan @:Hamlapjes misschien beter aangeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |