Het was ook wel ongelukkig. Die keeper gokte de goede hoek en pakte hem briljant.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich ook weer niet zo'n ramp voor zo'n jonge jongen als er eens iets niet goed gaat. Nu wel natuurijk, maar niet op de langere termijn.
De gedachten zullen bij beiden direct teruggaan na de eerste groepswedstijd voor deze ploegen in 2010, toen Zwitserland met 1-0 won (hoewel Spanje wel beter was).quote:Op maandag 28 juni 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu wil ik ook zien hoe Zwitserland Spanje wegzet.
quote:Op maandag 28 juni 2021 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
En onze favoriete avant garde rappert is over een kwartiertje jarig, wat een dag voor Zwitersland
Dat niet, maar hij komt over als een sympathieke gast. Dan liever een of andere kut spelerquote:Op maandag 28 juni 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich ook weer niet zo'n ramp voor zo'n jonge jongen als er eens iets niet goed gaat. Nu wel natuurijk, maar niet op de langere termijn.
Ja dat is ook mijn enige vrees nog nuquote:Op maandag 28 juni 2021 23:51 schreef skysherrif het volgende:
De kans dat belgie kampioen wordt is ook steeds groter
Nah, die verliezen gewoon van Italië straksquote:Op maandag 28 juni 2021 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Als Zwitserland dit tegen Frankrijk kan dan ook tegen Belgiëquote:Op maandag 28 juni 2021 23:51 schreef skysherrif het volgende:
België eruit in de kwartfinale, Italië eruit in de halve finale, Spanje wordt eruitgekegeld en ook Duitsland, de finale wordt Zwitserland tegen Denemarken en daar gaan een paar mensen rijk op wordenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, die verliezen gewoon van Italië straks
Zwitserland tegen Denemarken zou ik een geweldige finale vindenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
België eruit in de kwartfinale, Italië eruit in de halve finale, Spanje wordt eruitgekegeld en ook Duitsland, de finale wordt Zwitserland tegen Denemarken en daar gaan een paar mensen rijk op worden![]()
Van mij mag zwitserland er volgende ronde wel uit hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zwitserland tegen Denemarken zou ik een geweldige finale vinden
Dat zou wel een droom zijnquote:Op maandag 28 juni 2021 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
België eruit in de kwartfinale, Italië eruit in de halve finale, Spanje wordt eruitgekegeld en ook Duitsland, de finale wordt Zwitserland tegen Denemarken en daar gaan een paar mensen rijk op worden![]()
We schrijven Pello Bilbao met potlood op.quote:
Spanje is ook een schijtploeg, die mogen er ook wel uit en Zwitserland is dan een leuke underdogquote:Op maandag 28 juni 2021 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van mij mag zwitserland er volgende ronde wel uit hoor
Leuk dat ze van frankrijk winnen maar verder heb ik er ook weer helemaal niets mee
Als ze op deze manier spelen mogen ze van mij ver komen. Maar de Zwitsers kennende kan het volgende wedstrijd opeens niet meer om aan te gluren zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leuk dat ze van frankrijk winnen maar verder heb ik er ook weer helemaal niets mee
Ik ben voor de underdogsquote:Op maandag 28 juni 2021 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan toch eindelijk Piti.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spanje is ook een schijtploeg, die mogen er ook wel uit en Zwitserland is dan een leuke underdog
Trouwens ik gun het de spaanse media enorm dat spanje er ook uitgaatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze op deze manier spelen mogen ze van mij ver komen. Maar de Zwitsers kennende kan het volgende wedstrijd opeens niet meer om aan te gluren zijn.
Ze zijn er de afgelopen toernooien met best goede selecties uitgevlogen. En dan zul je zien dat ze met deze bagger selectie de halve finale halen.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Spanje is ook een schijtploeg, die mogen er ook wel uit en Zwitserland is dan een leuke underdog
Zeker als ze eruit gaan tegen een van de minder bekende landen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Trouwens ik gun het de spaanse media enorm dat spanje er ook uitgaat
Zwitserland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |