Ik ga toch even wat belletjes plegen om te zien of er nog wat mogelijk is.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Strani Gaaikema komt gewoon 30 jaar te laat met deze vondst
Ja dat is ook omdat wij stukjes blijven schrijven over deze SC.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar wij hebben hier allemaal meer kennis van zaken
Ook alleen maar omdat de mods ons verplichten elke dag weer stukjes in te sturen.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is ook omdat wij stukjes blijven schrijven over deze SC.
Ik vind dat je nu wel héél erg veel druk op je vriend legt.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Duurt wel lang zeg, ik moet morgen ook gewoon werken.
Kylian schiet er zo nog wel eentje in.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je nu wel héél erg veel druk op je vriend legt.
Ja, gaat 'ie nog scoren denk je?quote:Op maandag 28 juni 2021 23:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kylian schiet er zo nog wel eentje in.
Ik wou eigenlijk vragen of iedereen zijn posts met 30 seconden delay kon makenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Tijd voor pingels
Ik zet de SC nu uit, nu wordt het wel hinderlijk dat m'n stream achterloopt
Misschien een geheugensteuntje voor wat hij daar eigenlijk in dat doel staat te doen?quote:Op maandag 28 juni 2021 23:32 schreef Strani het volgende:
Het viel me bij de goal van Pogba op dat er een briefje in het doel van de Zwitserse keeper leek te hangen.
Oh ik had graag nog even doorgepostquote:Op maandag 28 juni 2021 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Tijd voor pingels
Ik zet de SC nu uit, nu wordt het wel hinderlijk dat m'n stream achterloopt
Het zou me enorm verbazen als die er twee scoren.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
Ik vrees dat de Zwitsers veel gaan missen.
Of niet postenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk vragen of iedereen zijn posts met 30 seconden delay kon maken
* SC weer aanzet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |