abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  maandag 28 juni 2021 @ 20:45:11 #1
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_200114891
Hierbij het centrale topic waarin je mag benoemen dat je de (definitieve) aanslag hebt ontvangen, wat de dagtekening is, hoeveel je krijgt/mag dokken en of je het geld al hebt ontvangen.

Omdat
quote:
Laten we hier geen topic van maken in de categorie "Ik krijg x euro terug!! *O* " of "Ik moet x euro betalen,... -O- " Eveneens geen vragen in de categorie: "Wie heeft er al een aanslag ontvangen?" of "Wie heeft het geld al op zijn rekening?" Voor de rest,...

niet in het centrale belastingaangifte over 2020 mag.

Het is uiteraard nog geen 1 juli, maar vaak druppelen de eerste aanslagen midden april al binnen.
.
pi_200140424
Op 10 mei de teruggave voor mijn man en op 22 juni de aanslag voor mij. Hadden even gewisseld met aftrekposten waardoor ik moest terug betalen. Maar dat kreeg ik dus via hem weer terug.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_200485506
Begin deze maand kreeg ik een voorlopige aanslag (zowel inkomstenbelasting als bijdrage zorgverzekeringswet), die ik ook betaald heb. Nu krijg ik ineens een brief "u ontvangt geen voorlopige aanslag". Beide gaan over belastingjaar 2020.

Ik ben even confuus: Waarom krijg ik eerst een voorlopige aanslag en vlak daarna een brief dat ik geen voorlopige aanslag ga krijgen?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')