Ja, al een tijdje.quote:
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is me nooit overkomen.
Door jouw toedoen?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi![]()
Als je mij Googlet komen er vooral resultaten van één of andere vage subsidiespons uit Twente, die failliet is gegaan met een cultuurproject.
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan nog.
[..]
[..]
Beter je huiswerk doen Aoibhin, je hebt duidelijk nog niet alles teruggelezen.
Haha ik wist wel dat de vork zo in de steel zat, maar ik vind Roozjeeee gewoon leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, ik had een stevige copyright claim gestuurd voor het gebruik van mijn naam.quote:
Vooral overzees dan zeker? Ik kan me niet zo voorstellen dat veel Nederlanders Aoibhin zullen heten.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb mezelf ook net gegoogeld, maar krijg eerst heel veel hits van naamgenoten
Ik ben echt de enige met mijn eigen naam denk ikquote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb mezelf ook net gegoogeld, maar krijg eerst heel veel hits van naamgenoten
Ik heb Molloot200 idd nooit eerder voorbij horen komen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige met mijn eigen naam denk ik
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik mijn eigen naam google kom ik bij een hashkoningin uit
Nou, iemand op het veld is nog niet meteen een streaker natuurlijk.quote:
Hij liep met zo’n vlaggetje langs de lijn te zwaaien voor buitenspel.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, iemand op het veld is nog niet meteen een streaker natuurlijk.
noem iedereen die het veld op rent een streakerquote:Op maandag 28 juni 2021 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, iemand op het veld is nog niet meteen een streaker natuurlijk.
Dat kan echt niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij liep met zo’n vlaggetje langs de lijn te zwaaien voor buitenspel.
Jawel hoor, je spreekt het gewoon heel anders uit dan het er staat!quote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vooral overzees dan zeker? Ik kan me niet zo voorstellen dat veel Nederlanders Aoibhin zullen heten.
Oké ik ga je nu Googelenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige met mijn eigen naam denk ik
Altijd al gewetenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik mijn eigen naam google kom ik bij een hashkoningin uit
Dat wordt wel erg verwarrend dan, want alle wisselspelers vallen daar dan ook onder.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
noem iedereen die het veld op rent een streaker
Het is eigenlijk Peter-Jan?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel hoor, je spreekt het gewoon heel anders uit dan het er staat!
Nou je zit er niet ver naast!quote:
Het eten daarentegen is gewoon verschrikkelijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind die reclame van de Beren best wel irritant.
Ik heb nog niet het genoegen gehad die te zien.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind die reclame van de Beren best wel irritant.
Hoe weet je dan dat hij niet naakt was?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg verwarrend dan, want alle wisselspelers vallen daar dan ook onder.
Nee hoor, niet naakt = geen streaker.
Nice, ik hoopte al de hele tijd dat er nog andere captains mee zouden gaan doen.quote:
Ook nog eens. Door de reclame had ik al geen behoefte om daar heen te gaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het eten daarentegen is gewoon verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |