Nee, daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar je wilt toch weten wat er over jezelf op Google staat voor als andere mensen (bijvoorbeeld bij een sollicitatie) jou Googlen
Jij heet niet echt Roozjeee?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet zo'n last van.
Ik heb mezelf 1 keer gegoogeld als onderdeel van een opdracht op school, daar kwam maar 1 resultaat uit, een condoleanceregister wat ik eens getekend heb. Verder doe ik eigenlijk niks onder mijn eigen naam online, dus ik ga ervan uit dat dit nog steeds het enige is wat iemand zou kunnen vinden.
Nee, dan zou niemand meet voor hun informatiepakketten betalen natuurlijk.quote:
Zoals je kunt zien heet ik zelfs hier geen Roozjeeequote:
quote:Songfestivalschoenen De Jonge onder de hamer
De speciale schoenen die minister Hugo de Jonge droeg naar de finale van het Eurovisie Songfestival gaan deze week onder de hamer. De opbrengst gaat naar Stichting Méér Muziek in de Klas, een van de partners van het songfestival.
De schoenen zijn gestyled in de kleuren van de Rotterdamse songfestivalhuisstijl. Burgemeester Ahmed Aboutaleb gaf ze een dag voor de finale in bruikleen aan De Jonge, die bekend staat om zijn opvallend gekleurde schoenen.
De veiling vindt donderdag plaats bij Veilinghuis Vendu in Rotterdam. Vanaf maandag kan er al online op worden geboden.
Is dat die kerel van het rummerk?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
De bekende boekanier Henry Morgan valt met 1400 man het oude Panama Stad aan, de stad zou geplunderd en volledig verwoest worden. Sommige ruïnes zijn nog steeds te bezoeken.
In mijn geval vind je alleen mijn linkedin profielquote:Op maandag 28 juni 2021 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar je wilt toch weten wat er over jezelf op Google staat voor als andere mensen (bijvoorbeeld bij een sollicitatie) jou Googlen
Ik was in een fonetische buiquote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien heet ik zelfs hier geen Roozjeee
Zijn echte naam is Neil DeGrasse Tyson.quote:
Klare taal dit.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik roep al 6 jaar dat ie moet wieberen en nu moet het toch echt eens een keer klaar zijn met die man.
Dus Hugo heeft ze 1 avond in bruikleen gehad en ze zijn er meteen zo erg aan toe dat ze maar afgeschreven en verkocht worden?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Voor wie een unieke ESF gadget wil hebben en letterlijk in de schoenen van Hugo wil staan
[..]
Al die gewonnen prijzen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me in het verleden wel eens gegoogled en dan waren het enkel sportuitslagen die ik van mezelf kon vinden.
Volgens mij woonde je toen nog niet in Leiden en zou je het niet op tijd gered hebbenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom was ik niet uitgenodigd voor dit experiment?
Ja.quote:
Bedoel jij stiekem de 30 Rock-meme, boefje?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat iedereen regelmatig zichzelf "googlet"
Nee Seferovicquote:
Dan nog.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Roger, moeten we Roozjeeeee of Rodjurrrr zeggen eigenlijk?
Beter je huiswerk doen Aoibhin, je hebt duidelijk nog niet alles teruggelezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh alsjeblieft zeg![]()
Gewoon Roger, op ze Engols
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
“Gediskwalificeerd wegens wangedrag”quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb me in het verleden wel eens gegoogled en dan waren het enkel sportuitslagen die ik van mezelf kon vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |