Nooit naar ons luisteren!quote:Op maandag 28 juni 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Dit had ik gewoon kunnen voorspellen, maar ik laat me weer afremmen door jullie.
Ik zag de tussenstand net. Ik dacht gelijk aan dat dit een Em uitslag is.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Dit had ik gewoon kunnen voorspellen, maar ik laat me weer afremmen door jullie.
De TT moet ook af en toe even doorluchten!quote:Op maandag 28 juni 2021 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen tt voelt toch altijd wat ongemakkelijk.
Alsof jij je ooit door iemand laat afremmen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Dat is dan weer een prima TT.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen tt voelt toch altijd wat ongemakkelijk.
Als ik deze redenering volg ga ik Lucas Hamilton dus nog ontmoeten.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, heb je seks mee. De vraag laat in het midden of dat nu, in het verleden, of in de toekomst is.
Ik denk dat dat voor de meesten zal gelden, behalve voor iemand die regelmatig zijn/haar eigen vriend/vriendin googled.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan Valtteri Bottas uitsluiten van twee van die drie opties
Toch wel met uitjes?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
Overigens, voor de mods: In het volgende topic verklaart iedereen aan iedereen de oorlog. Dat jullie het vast weten
Spoilersquote:Op maandag 28 juni 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
Overigens, voor de mods: In het volgende topic verklaart iedereen aan iedereen de oorlog. Dat jullie het vast weten
Wel als ik belachelijk word gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof hij je ooit door iemand laat afremmen.
Deze tt staat symbool voor de leegte die ik voelde toen Spanje 3-5 scoordequote:Op maandag 28 juni 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
Goeie TT, lekker kort.
@:zorro28 Roep maar als je alsnog een TT wilt hebben, dan zit ik die er voor je in
Ja, dat lijkt me redelijk onvermijdelijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik deze redenering volg ga ik Lucas Hamilton dus nog ontmoeten.
OH! Nou je het zegt! De eigenaar van mijn stamkroeg komt uit Leiden en hij bevestigde vandaag (nadat ik het hem vroeg) wat @Roger_Epiales hier al jaren roept over de patat oorlog.quote:
Da's te lang, ik laat hem wel leegquote:Op maandag 28 juni 2021 20:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze tt staat symbool voor de leegte die ik voelde toen Spanje 3-5 scoorde
Dan is nu de vraag of hij hier naartoe komt, of dat ik een reisje naar Australië moet regelen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me redelijk onvermijdelijk.
Ik ben nog een keer speciaal naar Leiden afgereisd om de proef op de som te nemen! Het klopte inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
OH! Nou je het zegt! De eigenaar van mijn stamkroeg komt uit Leiden en hij bevestigde vandaag (nadat ik het hem vroeg) wat @:Roger_Epiales hier al jaren roept over de patat oorlog.
En dan noemde hij ook nog de patat flip, en dat is dan weer mayo en pindasaus.
Absurd is het, absurd!
Toch fijn om nog te horen dat ik niet de burgemeester hoef te bellen om die man zijn Leidenaarschap te laten ontnemen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
OH! Nou je het zegt! De eigenaar van mijn stamkroeg komt uit Leiden en hij bevestigde vandaag (nadat ik het hem vroeg) wat @:Roger_Epiales hier al jaren roept over de patat oorlog.
En dan noemde hij ook nog de patat flip, en dat is dan weer mayo en pindasaus.
Absurd is het, absurd!
Haha neequote:Op maandag 28 juni 2021 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch fijn om nog te horen dat ik niet de burgemeester hoef te bellen om die man zijn Leidenaarschap te laten ontnemen.
Misschien win je wel een reisje binnenkort.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan is nu de vraag of hij hier naartoe komt, of dat ik een reisje naar Australië moet regelen.
Ik vind het niets toevoegenquote:
Ik heb trouwens vlak voor Lucas Hamilton gegoogled naar Mathieu v/d Poel. Is hier ook een soort van combinatie in mogelijk?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien win je wel een reisje binnenkort.
Anyhow, het is onvermijdelijk, dus ik denk niet dat je er al te veel voor zou moeten hoeven te doen.
Dat heet een orgiequote:Op maandag 28 juni 2021 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vlak voor Lucas Hamilton gegoogled naar Mathieu v/d Poel. Is hier ook een soort van combinatie in mogelijk?![]()
![]()
Hoi Hans Pannecouckequote:Op maandag 28 juni 2021 20:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze tt staat symbool voor de leegte die ik voelde toen Spanje 3-5 scoorde
Ik heb de vraag niet geschreven natuurlijk, dus de precieze regels weet ik niet, maar het lijkt me zeker niet onmogelijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vlak voor Lucas Hamilton gegoogled naar Mathieu v/d Poel. Is hier ook een soort van combinatie in mogelijk?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |