abonnement Unibet Coolblue
pi_200141785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar is hij geen bondscoach van het NL elftal. :6

Wat heb je tegen Seedorf?
Hij heeft misschien niet heel veel ervaring als coach, maar dat had Van Basten bijvoorbeeld ook niet.
Seedorf heeft tot nu weinig verheffends laten zien als coach bij al zijn vorige jobs, dus waarom precies is hij een geschikte kandidaat?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200141791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar is hij geen bondscoach van het NL elftal. :6

Wat heb je tegen Seedorf?
Hij heeft misschien niet heel veel ervaring als coach, maar dat had Van Basten bijvoorbeeld ook niet.
Meer ervaring als coach dan Van Basten destijds had en louter slechte ervaringen. Opzouten met die idioot.
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:40:40 #203
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200141895
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:28 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Seedorf heeft tot nu weinig verheffends laten zien als coach bij al zijn vorige jobs, dus waarom precies is hij een geschikte kandidaat?
Hij zal veel aanzien en respect krijgen van de spelersgroep, en van het publiek wereldwijd.
Als Seedorf bondscoach is staat er echt iemand. Iemand met charisma.

Bondscoach is voor de rest ook geen moeilijk beroep. Het is een kwestie van de spelers op de juiste plek zetten en een tactiek bedenken waar spelers zich thuis/prettig in voelen. De training en fitheid van de spelers wordt verzorgd door de club waarbij ze spelen, daar heb je als bondscoach weinig invloed op.

Het is de meest succesvolle Nederlandse voetballer aller tijden. Ik vind alleen daarom al dat hij de job als bondscoach heeft verdiend.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:42:49 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200141919
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij zal veel aanzien en respect krijgen van de spelersgroep, en van het publiek wereldwijd.
Als Seedorf bondscoach is staat er echt iemand. Iemand met charisma.

:')

In dat geval moeten Seedorf, Jaap Stam en Marco van Basten het maar doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200141957
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:28 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Spreekt Zidane wel een andere taal behalve Frans en Spaans ?
Zeker. Hij spreekt ook Arabisch, Berber en Italiaans.
pi_200142001
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:46 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]

Zeker. Hij spreekt ook Arabisch, Berber en Italiaans.
Dit. :)
pi_200142005
Seedorf :') Het Nederlands elftal is geen sociale werkplek voor werkloze trainers en zo
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200142028
Ik zou er echt alles aan doen om LvG binnen te harken.

Maar Gudde en Hoogma zijn bang voor hun functies (en die van hun vriendjes). Allemaal voor eigen belang dat ze niet voor LvG gaan, nul komma nul voor het Nederlands voetbal.

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 30-06-2021 14:52:13 ]
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:52:54 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200142047
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:51 schreef Erasmus het volgende:
Ik zou er echt alles aan doen om LvG binnen te harken.

Maar Gudde en Hoogma zijn bang voor hun functies (en die van hun vriendjes). Allemaal voor eigen belang dat ze niet voor LvG gaan, nul komma nul voor het Nederlands voetbal.
Ik betwijfel eigenlijk ook of Van Gaal nou zo goed past bij deze spelersgroep. Het is leuk hoor, teruggrijpen op iets wat in het verleden heeft gewerkt maar veel vaker geen garantie op succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200142062
Je kunt toch niet de rest van je leven op van Gaal blijven terug grijpen ?

Oh ja, Low wil helemaal niet trainer worden van Oranje :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200142076
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik betwijfel eigenlijk ook of Van Gaal nou zo goed past bij deze spelersgroep. Het is leuk hoor, teruggrijpen op iets wat in het verleden heeft gewerkt maar veel vaker geen garantie op succes.
Het is meer dat LvG een harde coach is die naast voetbal ook mentaliteit kan bijbrengen. Spelers durven dan niet hun Hollywood-maniertjes bij hem te flikken. De mentaliteit ontbreekt namelijk compleet bij veel spelers.

Daarnaast is het succes afhankelijk van de generatie natuurlijk, hij kreeg United ook niet aan het voetballen met een baggerteam. Maar een bestuursfunctie bij de KNVB zie ik wel zitten, zodat er juist niet meer op hem teruggevallen kan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 30-06-2021 14:56:39 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 15:00:46 #212
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200142137
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_200142187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:54 schreef TLC het volgende:
Je kunt toch niet de rest van je leven op van Gaal blijven terug grijpen ?

Oh ja, Low wil helemaal niet trainer worden van Oranje :'(
Löw wil eerst pauze nemen. Du in principe is een oplossing LvG t/m WK en daarna Löw niet uitgesloten.

Van Gaal t/m het WK en daarna een oplossing voor de langere termijn is denk ik toch de slimste oplossing. Wellicht kan je zo ook iemand als TH of Bosch strikken om in 2023 in te stappen, en je kan zo in ieder geval iets vernieuwends opbouwen richting het WK in 2026.

Maar ja, als hier de helft al roept om namen als Advocaat en Gio dan heb ik weinig hoop dat de KNVB een visie ontwikkeld anders dan Koeman 2.0.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200142200
Jari Litmanen zou ook kunnen _O_
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_200142241
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:04 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Löw wil eerst pauze nemen. Du in principe is een oplossing LvG t/m WK en daarna Löw niet uitgesloten.

Van Gaal t/m het WK en daarna een oplossing voor de langere termijn is denk ik toch de slimste oplossing. Wellicht kan je zo ook iemand als TH of Bosch strikken om in 2023 in te stappen, en je kan zo in ieder geval iets vernieuwends opbouwen richting het WK in 2026.

Maar ja, als hier de helft al roept om namen als Advocaat en Gio dan heb ik weinig hoop dat de KNVB een visie ontwikkeld anders dan Koeman 2.0.
Ik zie Ten Hag bij eventueel (Europees) succes bij Ajax komend seizoen eerder een stap naar een hogere vaste Champions League club maken dan naar Oranje, moet ik zeggen.

Bosz afhankelijk van hoe het hem bij Lyon zal vergaan, kunnen we nog niets over zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 30-06-2021 15:06:58 ]
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:06:42 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200142242
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:55 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Het is meer dat LvG een harde coach is die naast voetbal ook mentaliteit kan bijbrengen. Spelers durven dan niet hun Hollywood-maniertjes bij hem te flikken. De mentaliteit ontbreekt namelijk compleet bij veel spelers.

Daarnaast is het succes afhankelijk van de generatie natuurlijk, hij kreeg United ook niet aan het voetballen met een baggerteam. Maar een bestuursfunctie bij de KNVB zie ik wel zitten, zodat er juist niet meer op hem teruggevallen kan worden.
Ja een harde coach is leuk en een beroepsmongool als Van Gaal kan ook best vermakelijk zijn. Maar gok dat spelers als Van Dijk maar ook Wijnaldum, De Vrij en bijvoorbeeld Depay daar hun reet mee afvegen inmiddels. Zoals ook een Sneijder dat deed.

Dat werkt nog wel met zo'n 2014 groep die voornamelijk bestond uit spelers die niks in de melk te brokkelen hadden (+Robben).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200142349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja een harde coach is leuk en een beroepsmongool als Van Gaal kan ook best vermakelijk zijn. Maar gok dat spelers als Van Dijk maar ook Wijnaldum, De Vrij en bijvoorbeeld Depay daar hun reet mee afvegen inmiddels. Zoals ook een Sneijder dat deed.

Dat werkt nog wel met zo'n 2014 groep die voornamelijk bestond uit spelers die niks in de melk te brokkelen hadden (+Robben).
Nee true that, zo had ik het ook nog niet bekeken. Dan maakt het weinig uit (jammer van de eventuele LvG-memes die konden komen, die gast is een wandelende meme).

Dan heb ik liever wel dat hij het bestuur van Gudde gaat overnemen, de enige eis waardoor de onderhandelingen tussen hem de KNVB ophielden voordat ze doorgingen naar Frank de Boer. Ik geloof wel dat hij betere keuzes kan maken qua opvolger dan een Gudde of Hoogma. Als het dan die twee ligt komt er nog een Blind/De Boer 2.0.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 30-06-2021 15:12:59 ]
pi_200142559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja een harde coach is leuk en een beroepsmongool als Van Gaal kan ook best vermakelijk zijn. Maar gok dat spelers als Van Dijk maar ook Wijnaldum, De Vrij en bijvoorbeeld Depay daar hun reet mee afvegen inmiddels. Zoals ook een Sneijder dat deed.

Dat werkt nog wel met zo'n 2014 groep die voornamelijk bestond uit spelers die niks in de melk te brokkelen hadden (+Robben).
Inderdaad.

Als 'n coach de neuzen maar dezelfde kant op krijgt en spelers mee krijgt met de juiste strategie. Zoals ook in 2010. Toen had de rest ook wel door dat ze vooral in dienst van 'de grote vier' moesten spelen.
pi_200142841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja een harde coach is leuk en een beroepsmongool als Van Gaal kan ook best vermakelijk zijn. Maar gok dat spelers als Van Dijk maar ook Wijnaldum, De Vrij en bijvoorbeeld Depay daar hun reet mee afvegen inmiddels. Zoals ook een Sneijder dat deed.

Dat werkt nog wel met zo'n 2014 groep die voornamelijk bestond uit spelers die niks in de melk te brokkelen hadden (+Robben).
Zat Sneijder niet ook in die 2014 groep?
pi_200142846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar is hij geen bondscoach van het NL elftal. :6

Wat heb je tegen Seedorf?
Hij heeft misschien niet heel veel ervaring als coach, maar dat had Van Basten bijvoorbeeld ook niet.
Dat was dan ook een gotspe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:38:21 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200142862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja een harde coach is leuk en een beroepsmongool als Van Gaal kan ook best vermakelijk zijn. Maar gok dat spelers als Van Dijk maar ook Wijnaldum, De Vrij en bijvoorbeeld Depay daar hun reet mee afvegen inmiddels. Zoals ook een Sneijder dat deed.

Dat werkt nog wel met zo'n 2014 groep die voornamelijk bestond uit spelers die niks in de melk te brokkelen hadden (+Robben).
Toch kon Van Gaal die Sneijder wel op de goede manier prikkelen zodat hij alsnog van waarde was op dat WK.
Oh.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:39:43 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200142904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:54 schreef TLC het volgende:
Je kunt toch niet de rest van je leven op van Gaal blijven terug grijpen ?

Oh ja, Low wil helemaal niet trainer worden van Oranje :'(
Waarom willen mensen die Löw uberhaupt? De laatste paar toernooien van Duitsland waren erg slecht, hij wordt daar ook uitgekotst nu.
Oh.
pi_200142958
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom willen mensen die Löw uberhaupt? De laatste paar toernooien van Duitsland waren erg slecht, hij wordt daar ook uitgekotst nu.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:46:12 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200143028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:36 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zat Sneijder niet ook in die 2014 groep?
Ja, maar hij nam Louis maar voor lief omdat hij zo graag mee wilde. Die had een teringhekel aan hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200143034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja een harde coach is leuk en een beroepsmongool als Van Gaal kan ook best vermakelijk zijn. Maar gok dat spelers als Van Dijk maar ook Wijnaldum, De Vrij en bijvoorbeeld Depay daar hun reet mee afvegen inmiddels. Zoals ook een Sneijder dat deed.

Dat werkt nog wel met zo'n 2014 groep die voornamelijk bestond uit spelers die niks in de melk te brokkelen hadden (+Robben).
Sneijder zat ook in de 2014 selectie. Net als Van Persie.

Dat team was redelijk matig, maar Van Gaal maakte er een eenheid van en haalde de derde plek. Bovendien was het oprollen van Spanje ook mooi.

Wat mij betreft komt Van Gaal terug, laat ze de maniertjes maar afleren in deze groep.

En over Sneijder:



[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 30-06-2021 16:02:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')