abonnement Unibet Coolblue
pi_200108618
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef Sabata het volgende:

[..]

Ah ok, moeten ze hem zo'n swopper kruk geven. Heb afgelopen corona jaar ook zo'n ding gevonden in het kantoor waar ik helemaal in m'n uppie zat. Grappig om op te zitten voor een uurtje maar ook niet werkbaar in een It gerelateerd beroep (te wiebelig)
Vergeet de hondsberoerde Franse hotelbedden waar die lui 3,5 week in moeten slapen niet.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:56:43 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200108622
quote:
7s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

En schaduwkopman Vingergegaard
Ja precies. Alleen INEOS heeft een beter treintje maar die heeft op het moment ook veel onderhoud nodig
pi_200108638
Straks weer een bergsprint. Dat wordt weer genieten.
pi_200108644
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Thomas is net als Tony Martin een gevaar voor de rest van het peloton ja.
Volgens mij was het dit keer niet Toni Martin die daar als eerste overdwars in het peloton ging tuimelen.
pi_200108673
Stayeren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200108676
I.c. Herbert Dijkstra.

Dit stond vorige week op de website van het Dagblad van het Noorden.

De prestigieuze Jean Nelissen Award is uitgereikt aan sportcommentator Herbert Dijkstra uit Vries. Hij ontving de prijs donderdagavond voor onder meer al zijn verdiensten als wielerverslaggever in de Tour de France.
Dijkstra maakte tegelijkertijd bekend dat hij waarschijnlijk nooit meer verslag zal doen van de wielerwedstrijd. Lichamelijk kan hij het vele zitten niet meer aan, zonder zware medicatie tegen de pijn na een eerder ongeval. „Het is niet goed voor je om iedere keer maar injecties te nemen om de pijn niet te voelen”, aldus Dijkstra.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport maandag 28 juni 2021 @ 15:04:45 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200108712
Jammer, Joris van den Berg vind ik echt een saaie commentator. Dijkstra was nog wel komisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200108742
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:01 schreef Toby56 het volgende:
I.c. Herbert Dijkstra.

Dit stond vorige week op de website van het Dagblad van het Noorden.

De prestigieuze Jean Nelissen Award is uitgereikt aan sportcommentator Herbert Dijkstra uit Vries. Hij ontving de prijs donderdagavond voor onder meer al zijn verdiensten als wielerverslaggever in de Tour de France.
Dijkstra maakte tegelijkertijd bekend dat hij waarschijnlijk nooit meer verslag zal doen van de wielerwedstrijd. Lichamelijk kan hij het vele zitten niet meer aan, zonder zware medicatie tegen de pijn na een eerder ongeval. „Het is niet goed voor je om iedere keer maar injecties te nemen om de pijn niet te voelen”, aldus Dijkstra.

Ik meende (weet het niet meer zeker) dat Herbert al rugklachten had tijdens de laatste jaren dat hij nog 5 en 10 kilometers schaatste. Misschien had hij beter toch eerder kunnen stoppen met schaatsen.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 15:08:29 #159
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200108764
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:06 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik meende (weet het niet meer zeker) dat Herbert al rugklachten had tijdens de laatste jaren dat hij nog 5 en 10 kilometers schaatste. Misschien had hij beter toch eerder kunnen stoppen met schaatsen.
Dus Sven Kramer doet nu geen goede zaken voor zijn carrière als wielercommentator :'(
pi_200108770
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:01 schreef Toby56 het volgende:
I.c. Herbert Dijkstra.

Dit stond vorige week op de website van het Dagblad van het Noorden.

De prestigieuze Jean Nelissen Award is uitgereikt aan sportcommentator Herbert Dijkstra uit Vries. Hij ontving de prijs donderdagavond voor onder meer al zijn verdiensten als wielerverslaggever in de Tour de France.
Dijkstra maakte tegelijkertijd bekend dat hij waarschijnlijk nooit meer verslag zal doen van de wielerwedstrijd. Lichamelijk kan hij het vele zitten niet meer aan, zonder zware medicatie tegen de pijn na een eerder ongeval. „Het is niet goed voor je om iedere keer maar injecties te nemen om de pijn niet te voelen”, aldus Dijkstra.

Beetje injecties nemen om te presteren, dat past niet bij wielrennen.
pi_200108788
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, Joris van den Berg vind ik echt een saaie commentator. Dijkstra was nog wel komisch.
Ha... ik heb Herbert altijd tamelijk saai gevonden (zonder me te ergeren overigens)... en helaas de laatste jaren steeds minder degelijk (steeds meer fouten door slecht opletten enzo).
Maar, gezien zijn hele carrière, wel een OK commentator, ook als hij solo commentaar moest geven.

Vd Berg vind ik solo een vaak een gruwel, maar in een duo vind ik hem juist wat komischer dan Dijkstra. Ik zou zeggen: Van den Bergs humor is vileiner dan die van Dijkstra. Zoals hij zijn vragen aan Ducrot stelt... het heeft nogal eens een ironische ondertoon. Ik vind Herbert meer een 'aardige nette jongen.'
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:10:56 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200108809
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:09 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ha... ik heb Herbert altijd tamelijk saai gevonden (zonder me te ergeren overigens)... en helaas de laatste jaren steeds minder degelijk (steeds meer fouten door slecht opletten enzo).
Maar, gezien zijn hele carrière, wel een OK commentator, ook als hij solo commentaar moest geven.

Vd Berg vind ik solo een vaak een gruwel, maar in een duo vind ik hem juist wat komischer dan Dijkstra. Ik zou zeggen: Van den Bergs humor is vileiner dan die van Dijkstra. Zoals hij zijn vragen aan Ducrot stelt... het heeft nogal eens een ironische ondertoon. Ik vind Herbert meer een 'aardige nette jongen.'
Maar inhoudelijk weet Joris niets. Hij ziet alles te laat met hoogtepunt bij shorttrack toen. Volledig ongeschikt.
  Redactie Sport maandag 28 juni 2021 @ 15:11:20 #163
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200108816
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar inhoudelijk weet Joris niets. Hij ziet alles te laat met hoogtepunt bij shorttrack toen. Volledig ongeschikt.
Knegt is wereldkampioen! Jaaaaaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 28 juni 2021 @ 15:11:34 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200108821
Joris is een absolute verschrikking en de woorden humor en Joris passen niet in één zin.
pi_200108831
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar inhoudelijk weet Joris niets. Hij ziet alles te laat met hoogtepunt bij shorttrack toen. Volledig ongeschikt.
Misschien gaat hij nog groeien. Het aardige is, dat hij niet te beroerd is om aan Ducrot vragen te stellen als hij het zelf niet weet. Bij shorttrack gaat hij solo als een idioot tekeer en lult maar wat. Daar erger ik me ook groen en geel aan.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_200108838
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
Joris is een absolute verschrikking en de woorden humor en Joris passen niet in één zin.
''Maar jouw kutcommentator is stommer dan mijn commentator''
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 15:13:14 #167
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200108845
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar inhoudelijk weet Joris niets. Hij ziet alles te laat met hoogtepunt bij shorttrack toen. Volledig ongeschikt.
Vooral die constante stemverheffingen op random momenten en de verplichte slechte woordgrap per 3 zinnen vind ik echt irritant. Herbert wist inhoudelijk ook niet alles, maar dat was nog enigszins aandoenlijk, daaraan ergeren was soms best fijn :P
  maandag 28 juni 2021 @ 15:13:18 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200108846
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:12 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

''Maar jouw kutcommentator is stommer dan mijn commentator''
Ik vond Herbert en Maarten een aangenaam duo. Die Belgjes trek ik ook niet de hele dag.
  Redactie Sport maandag 28 juni 2021 @ 15:14:48 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200108868
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200108872
Ik heb lang lopen mopperen op de combinatie Herbert en Maarten, maar Joris is de hoofdreden waarom Radio Tour hier altijd aanstaat. Ook als ik kan kijken, dan maar geluid uit.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Sport maandag 28 juni 2021 @ 15:16:09 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200108880
Herbert was niet zo goed in het herkennen van renners, maar hij had wel een bepaalde chemie met Maarten die ik nu helaas niet voel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200108900
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik vond Herbert en Maarten een aangenaam duo. Die Belgjes trek ik ook niet de hele dag.
Ja hoor. Ik had niets tegen Herbert en Maarten, hoewel de laatste een ongelooflijke klepzeiker is, die ik maar moeilijk serieus kan nemen. Omdat ik een zwak had/heb voor José, heb ik jarenlang met plezier naar de Belg geluisterd, ondanks dat ik soms uitslag kon krijgen van Professor Wuyts.
Maar ik heb helegaar geen teevee meer, en voor Sporza 'gratis' online moet ik in Belgenland wonen.

Dus nu moet ik het doen met de livestream van de NOS.
Wellicht in de toekomst een abo op de Eurosport stream... de toekomst zal het uitwijzen.

Ik kan steeds beter zonder sport op het scherm... er is meer in het leven.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_200108904
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:08 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dus Sven Kramer doet nu geen goede zaken voor zijn carrière als wielercommentator :'(
Herbert staat in 1989 en in 1991 helemaal niet in de schaatsstatistieken. En over de jaren 1990 en 1992 kun je zien dat het niet veel soeps meer was.
pi_200108932
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:15 schreef Sabata het volgende:
Ik heb lang lopen mopperen op de combinatie Herbert en Maarten, maar Joris is de hoofdreden waarom Radio Tour hier altijd aanstaat. Ook als ik kan kijken, dan maar geluid uit.
De Belg is ook niet altijd even prettig. Het Eurosportduo Jeroen en Karsten vond ik dan wel ok.

Ook nooit fan geweest van Herbert maar die Joris kan ik echt niet lang aanhoren.
Barre tijden zijn het.

[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 28-06-2021 15:28:25 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 15:22:12 #175
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200108948
De Ideshow gaat weer beginnen *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')