abonnement Unibet Coolblue
pi_200122665
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hazes’ ex Monique Westenberg neemt therapeutenteam in de arm
Monique Westenberg (43), de ex van zanger André Hazes, heeft een therapeutenteam in de arm genomen om meer balans en rust te krijgen in haar leven. Ze heeft verdrietige maanden achter de rug: in maart werd bekend dat haar verloving met de volkszanger was verbroken.


Westenberg schrijft op Instagram dat ze zich de afgelopen maanden veel in zichzelf heeft verdiept. ‘In waar mijn geluk zit, maar ook wat mij balans en rust geeft. Hierdoor zijn er mooie mensen op mijn pad gekomen’, schrijft ze. Een van die ‘mooie mensen’ is voormalig Miss Universe Nederland Charlotte Labee, tegenwoordig ‘brain balance expert’. En dat vindt Westenberg interessant, zo blijkt. Ze heeft Labee en haar team van therapeuten nu in de arm genomen. ‘Ik ga aan de slag om nog meer balans, rust, energie en gezondheid te creëren voor mezelf.’


Dat omvat meer dan alleen therapeutische sessies op de sofa of ontspanning zoeken. ‘Zo zal ik de aankomende tijd verschillende onderzoeken laten doen, zoals een bloed- en darmonderzoek, om te bekijken wat ik nog meer kan aanpakken’, schrijft de moeder van de kleine Dré, die ze samen met Hazes kreeg. ‘Ik vind het een uitdaging om zo persoonlijk en breed aan de slag te gaan met balans.’

Verdrietige omstandigheden
Eerder deze maand liet Westenberg zich voor het eerst uit over de plotselinge breuk met Hazes (27). Het stel had eind vorig jaar juist hun huwelijk aangekondigd, toen in maart ineens de bom barstte en hij ervandoor ging. Korte tijd later kreeg Hazes een relatie met influencer Sarah van Soelen (25). In een interview zei Westenberg: ,,Ik ben weer stabiel en gelukkig, maar onder verdrietige omstandigheden.”

Het voormalige koppel probeert zo goed mogelijk contact te houden over hun zoon. Volgens Hazes gaat dat heel goed. ,,De band die wij nu hebben, daar teken ik voor als ik dat zo mag houden.”

https://www.ad.nl/show/ha(...)-in-de-arm~ac9a6d4b/

Nou, die komt niks tekort denk ik zo.
Ik vind dat zo zweverig . In jezelf verdiepen. :?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200122711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vind dat zo zweverig . In jezelf verdiepen. :?
Kan af en toe heerlijk down to earth zijn hoor :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:09:16 #128
184769 crew  Deisyy
pi_200122759
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hazes’ ex Monique Westenberg neemt therapeutenteam in de arm
Monique Westenberg (43), de ex van zanger André Hazes, heeft een therapeutenteam in de arm genomen om meer balans en rust te krijgen in haar leven. Ze heeft verdrietige maanden achter de rug: in maart werd bekend dat haar verloving met de volkszanger was verbroken.

Westenberg schrijft op Instagram dat ze zich de afgelopen maanden veel in zichzelf heeft verdiept. ‘In waar mijn geluk zit, maar ook wat mij balans en rust geeft. Hierdoor zijn er mooie mensen op mijn pad gekomen’, schrijft ze. Een van die ‘mooie mensen’ is voormalig Miss Universe Nederland Charlotte Labee, tegenwoordig ‘brain balance expert’. En dat vindt Westenberg interessant, zo blijkt. Ze heeft Labee en haar team van therapeuten nu in de arm genomen. ‘Ik ga aan de slag om nog meer balans, rust, energie en gezondheid te creëren voor mezelf.’

Dat omvat meer dan alleen therapeutische sessies op de sofa of ontspanning zoeken. ‘Zo zal ik de aankomende tijd verschillende onderzoeken laten doen, zoals een bloed- en darmonderzoek, om te bekijken wat ik nog meer kan aanpakken’, schrijft de moeder van de kleine Dré, die ze samen met Hazes kreeg. ‘Ik vind het een uitdaging om zo persoonlijk en breed aan de slag te gaan met balans.’

Verdrietige omstandigheden
Eerder deze maand liet Westenberg zich voor het eerst uit over de plotselinge breuk met Hazes (27). Het stel had eind vorig jaar juist hun huwelijk aangekondigd, toen in maart ineens de bom barstte en hij ervandoor ging. Korte tijd later kreeg Hazes een relatie met influencer Sarah van Soelen (25). In een interview zei Westenberg: ,,Ik ben weer stabiel en gelukkig, maar onder verdrietige omstandigheden.”

Het voormalige koppel probeert zo goed mogelijk contact te houden over hun zoon. Volgens Hazes gaat dat heel goed. ,,De band die wij nu hebben, daar teken ik voor als ik dat zo mag houden.”

https://www.ad.nl/show/ha(...)-in-de-arm~ac9a6d4b/

Nou, die komt niks tekort denk ik zo.
Therapeutenteam zelfs, slaat ze niet een beetje door? Ach wat, Dre betaald toch.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:10:13 #129
184769 crew  Deisyy
pi_200122770
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Niet dat ik zie laatste wat ik heb gezien toen hij een Djarrrrr kleine Dre voor de gek hielden met een waterstraal in zijn gezicht. ;(
Ik denk dat kleine Dre naar aanleiding van dit incident ook wel een therapeutenteam nodig heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200122796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat kleine Dre naar aanleiding van dit incident ook wel een therapeutenteam nodig heeft.
Dat is onzin! maar dat 2 volwassen mannen dit grappig vinden bij een kind van 4 jaar zegt al genoeg.

Als een ander die grap had gemaakt vind ik het ook zeer sneu. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200122805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan af en toe heerlijk down to earth zijn hoor :9~
Allemaal kwats.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200122810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Allemaal kwats.
Ik maakte een masturbatiegrapje, maar hmmmkey.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200122827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Therapeutenteam zelfs, slaat ze niet een beetje door? Ach wat, Dre betaald toch.
Dat weet je helemaal niet of André dat betaald. :D :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200122902
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat kleine Dre naar aanleiding van dit incident ook wel een therapeutenteam nodig heeft.
En anders wel als hij straks op school zit want tieners zijn keihard en wat zal hij uitgelachen worden om piemel kleien en gepest worden door papa filmpjes.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 10:25:35 #135
184769 crew  Deisyy
pi_200122969
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet of André dat betaald. :D :D
En in dit topic wordt nooit gespeculeerd _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200122998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet of André dat betaald. :D :D
Die betaald alles, zelfs de drankjes van de avond waarop Mo tegen zijn drummer op aan het schuren was.
pi_200123013
Betaalt mensen, betaalt!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:36:22 #138
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200123100
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Therapeutenteam zelfs, slaat ze niet een beetje door? Ach wat, Dre betaald toch.
Denk je dat even tussen de lijnen door moet lezen, die doet nu net alsof ze heeft veel aan het leren is, en die begint straks haar eigen “terug in Balans toko” zeker met haar bak ervaring aan diep gaan en voor lul staan.
Gedumpt worden en weer herreizen als powervrouw.

Die gaat daar bakken met geld mee verdienen, want dat wil elke gekletste en gedumpte vrouw ook.
Slimme actie van Mo, en hoe meer Saartje gaat lopen stoken en Mo daar totaal niet op reageert, des te sterker komt ze over. Dus nog meer klanten voor haar toko.
pi_200123222
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk je dat even tussen de lijnen door moet lezen, die doet nu net alsof ze heeft veel aan het leren is, en die begint straks haar eigen “terug in Balans toko” zeker met haar bak ervaring aan diep gaan en voor lul staan.
Gedumpt worden en weer herreizen als powervrouw.

Die gaat daar bakken met geld mee verdienen, want dat wil elke gekletste en gedumpte vrouw ook.
Slimme actie van Mo, en hoe meer Saartje gaat lopen stoken en Mo daar totaal niet op reageert, des te sterker komt ze over. Dus nog meer klanten voor haar toko.
Wel slim van haar als ze dat zou doen.
pi_200123238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En in dit topic wordt nooit gespeculeerd _O-
Dat heb je mij nooit horen zeggen. Als je mijn posten leest zeg ik ook altijd "Ik denk" dus dat houd in dat ik dat denk , niet of het klopt. Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat. :D :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:09:58 #141
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200123523
Die Instagram foto, dat ze aan het sporten is met Yo, de marketing machine loopt op volle toeren. Ook een gescheiden en gekletste vrouw, samen sterk. Haar foto’s met Rox, ook een vrouw met een moeilijk leven door haar eigen familie.

Haar powervakantie op Ibiza, alles wat zij post heeft te maken met haar nieuwe bedrijf. Zelfs die foto van haar met de gezamenlijke vrienden.

Ze heeft zo wel een mooi concept wat niemand haar kan afpakken. En bij elk commentaar vanuit Rachel of Sarah, hoeft zij alleen maar te zeggen: Zie je wel, zwarte energie, en die negeren we. En ik leer jullie hoe, maak snel ¤1000, over voor mijn nieuwe online workshop.
pi_200123837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Instagram foto, dat ze aan het sporten is met Yo, de marketing machine loopt op volle toeren. Ook een gescheiden en gekletste vrouw, samen sterk. Haar foto’s met Rox, ook een vrouw met een moeilijk leven door haar eigen familie.

Haar powervakantie op Ibiza, alles wat zij post heeft te maken met haar nieuwe bedrijf. Zelfs die foto van haar met de gezamenlijke vrienden.

Ze heeft zo wel een mooi concept wat niemand haar kan afpakken. En bij elk commentaar vanuit Rachel of Sarah, hoeft zij alleen maar te zeggen: Zie je wel, zwarte energie, en die negeren we. En ik leer jullie hoe, maak snel ¤1000, over voor mijn nieuwe online workshop.
Zouden daar mensen intrappen dat hokus pokus geneuzel 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:38:39 #143
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200123889
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zouden daar mensen intrappen dat hokus pokus geneuzel 8)7
Ja, met bossen tegelijk.
pi_200124327
https://www.story.nl/arti(...)e-bij-zijn-optredens

Herhaling van zetten, Story probeert de geschiedenis te herschrijven en positief om te buigen voor An2
pi_200124394
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk je dat even tussen de lijnen door moet lezen, die doet nu net alsof ze heeft veel aan het leren is, en die begint straks haar eigen “terug in Balans toko” zeker met haar bak ervaring aan diep gaan en voor lul staan.
Gedumpt worden en weer herreizen als powervrouw.

Die gaat daar bakken met geld mee verdienen, want dat wil elke gekletste en gedumpte vrouw ook.
Slimme actie van Mo, en hoe meer Saartje gaat lopen stoken en Mo daar totaal niet op reageert, des te sterker komt ze over. Dus nog meer klanten voor haar toko.
Exact. Ze volgt al die leertrajecten en maakt handige connecties onder begeleiding van een manager (!)
en gaat straks prima haar eigen geld verdienen als (online) coach want hier is in combinatie met haar eigen "leerproces" en bekendheid echt een enorme markt voor. Good for her.
pi_200124483
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:18 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)e-bij-zijn-optredens

Herhaling van zetten, Story probeert de geschiedenis te herschrijven en positief om te buigen voor An2
Heeft die aandelen in Hazes de Story. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:44:35 #147
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200124642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:24 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Exact. Ze volgt al die leertrajecten en maakt handige connecties onder begeleiding van een manager (!)
en gaat straks prima haar eigen geld verdienen als (online) coach want hier is in combinatie met haar eigen "leerproces" en bekendheid echt een enorme markt voor. Good for her.
Is ze tenminste van het gezeik af dat ze op de zak van An2 teert. Ik heb helemaal niks met dat zweverige gedoe, maar hoop dat ze een grote klantenkring krijgt en veel poen binnenharkt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:52:39 #148
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200124752
Op wie zou dit slaan?



Is 2 uur na de zweef post van Mo geplaatst.

[ Bericht 51% gewijzigd door AgnesGru op 29-06-2021 12:58:23 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:00:00 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200124858
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
Op wie zou dit slaan?

[ afbeelding ]

Is 2 uur na de zweef post van Mo geplaatst.
Ik denk juist op André.
  Admin dinsdag 29 juni 2021 @ 13:37:01 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200125393
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 23:55 schreef Bumbabaloo het volgende:

[..]

Ik heb echt geen leven momenteel, maar ik heb even wat posts van haar terug gelezen.
Ze vind zichzelf blijkbaar te oud voor Fok!
Op Viva denkt iemand dat het Rachel is 🙄.
Je bent nooit te oud voor FOK! O-)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')