Que?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet zo onschuldig
Mja boeit me verder niet zoveel wie met wie neukt.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geil vind ik dat als je zo tegen me praat. Gekkigheid lol. Ook in Azië had ik tegenspraak. Begon in Denemarken. Ik was echt onder de indruk hoe ge-emancipeerd ze daar toen al waren. Echte gelijkwaardigheid. Ik juich dat toe. De zee en de techniek is wel een mannenbolwerk, dat vind ik niet altijd even tof.
Ik vind Winnie Harlow gek genoeg ook wel wat hebben, ondanks haar huidaandoeningquote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van de weinig mooie zwarte dames
Die koe?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Winnie Harlow gek genoeg ook wel wat hebben, ondanks haar huidaandoening
quote:
Mij maakt de kleur niet uit. Gaat om cultuur, bij mij dan tenminste.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja boeit me verder niet zoveel wie met wie neukt.
Maar persoonlijk vind ik donker of Aziatisch niet aantrekkelijk.
Ze heeft best mooi gezicht wel hoor, alleen rond haar mond wat pigment probleempjesquote:Op zondag 27 juni 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken haar trouwens alleen maar omdat ze ooit een Formule 1 race een ronde te vroeg heeft af gevlagd.
Ja ken haar wel want ANTM keek ik toen nog altijd.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken haar trouwens alleen maar omdat ze ooit een Formule 1 race een ronde te vroeg heeft af gevlagd.
Cultuur is het belangrijkste, maar je moet iemand wel ook aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mij maakt de kleur niet uit. Gaat om cultuur, bij mij dan tenminste.
Wat een mazzel heb ik dan.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cultuur is het belangrijkste, maar je moet iemand wel ook aantrekkelijk vinden.
Ik vind Europees aantrekkelijker dan Afrikaans of Aziatisch. En blond aantrekkelijker dan rood. Etc.
Blank zijn is een probleempje?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft best mooi gezicht wel hoor, alleen rond haar mond wat pigment probleempjes
In haar geval is het niet het meest natuurlijke natuurlijk.quote:
ziektes zijn ook natuurlijk habiboquote:Op zondag 27 juni 2021 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In haar geval is het niet het meest natuurlijke natuurlijk.
Waar heb je het overquote:
dat een ziekte ook onderdeel is van de natuur en dat het dus nog altijd natuurlijk uitzietquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat een ziekte ook onderdeel is van de natuur en dat het dus nog altijd natuurlijk uitziet
een boom uit beton ziet niet natuurlijk uit
een mens met vlekken wel
honden hebben ook vlekken
zonder of eerst even voor 7 euro vullen?quote:Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef spinazieruiker het volgende:
Als we winnen rijd ik vanavond nog zonder te te tanken toeterend naar Tsjechië
Is goed Braddie.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef spinazieruiker het volgende:
daar eet die er ook gewoon 3 van op.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dit is te klein. Minimale doorsnee is 25 cm
ben je nodig?quote:
Laten we er heb van makenquote:
Dit is grammatica, geen spellingquote:
Tsjechië je bent vandaag door het oog van de naald gekropenquote:Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef spinazieruiker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |