Ja dat blijktquote:
Wat gaan je vrienden dan eten?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:53 schreef Boze_Eend het volgende:
Oh ek nederlands speelt dat betekend dat ik met 3 vrienden ga kijken en we 1.2 kilo aan doner bestellen
Pronto, chi parlaquote:
sorry tt is gefixt bedankt @Amaquote:Op zondag 27 juni 2021 15:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Afgaande op de TT had ik pronte tietjes verwacht.
pronto heeft pizza's en laatste tijd zit hij echt in een pizza fasequote:Op zondag 27 juni 2021 15:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is dit een vraag die je serieus moet stellen, gast?
Racistische kip smaakt wel het lekkerstquote:Op zondag 27 juni 2021 15:14 schreef Fcu030 het volgende:
Zolang het maar geen Nieuwegeinse racistische hete kip is zal het wel goed zijn.
Hij is op vrienden in het park aan het wachtenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Boze_Eend het volgende:
Het is erg stil rond zijn kanaal. Denk dat hij gaat opgeven.
Ligt nog bij te komen van de rijtests en het editen van drie filmpjes op een dag.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Boze_Eend het volgende:
Misschien werkt die welquote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Boze_Eend het volgende:
Ik gun die man een rustig weekend na het harde werken in de caravanzaak.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Boze_Eend het volgende:
Op zondag, misschien is ie dominee geworden.quote:
Ik ben bang dat dat niks geworden is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik gun die man een rustig weekend na het harde werken in de caravanzaak.
De hosties hebben een goede bitequote:Op zondag 27 juni 2021 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Op zondag, misschien is ie dominee geworden.
Hello everybody, it's de kerk here. Straks komt thuisbezorgd hier hosties brengen die ik zal reviewen, maar nu eerst even een psalm over de wederopstanding van Christus op de Genos spelen. Wie dat is? Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet kanjergoed wie dat is! Vergeet trouwens niet te abonneren, en ook niet om wat geld in de rondgaande collectebus te doneren zodat ik benzine om weer naar huis te rijden kan kopen. Amen.
Is dat heel soms alcohol net zoiets als 1x per maand fastfood?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:53 schreef Boze_Eend het volgende:
Pizzasaus in plaats van wijn want hij drinkt maar heel soms alcohol
Is toch niet aantrekkelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:57 schreef Makrelis het volgende:
Nee, pikzwart. Wel 'ns geprobeerd? Ik was in West-Afrika gestationeerd voor 5 maanden.
[ afbeelding ]
Doe 'ns een pic van jou.quote:
Ik ben niet zwartquote:Op zondag 27 juni 2021 17:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe 'ns een pic van jou.![]()
Ze hebben niet mijn voorkeur, toch leuke meiden en ze spreken daar uitstekend engels en frans.
quote:
Allemaal naar links (swipen)quote:Op zondag 27 juni 2021 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dus alle zwarte vrouwen zijn per definitie onaantrekkelijk?
Persoonlijk vind ik de meeste zwarte vrouwen niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dus alle zwarte vrouwen zijn per definitie onaantrekkelijk?
En nu ligt mijn cola op het toetsenbordquote:Op zondag 27 juni 2021 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Op zondag, misschien is ie dominee geworden.
Hello everybody, it's de kerk here. Straks komt thuisbezorgd hier hosties brengen die ik zal reviewen, maar nu eerst even een psalm over de wederopstanding van Christus op de Genos spelen. Wie dat is? Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet kanjergoed wie dat is! Vergeet trouwens niet te abonneren, en ook niet om wat geld in de rondgaande collectebus te doneren zodat ik benzine om weer naar huis te rijden kan kopen. Amen.
Dat moet je sowieso doen want als je alles naar rechts swiped kom je in een naar algoritme terecht bij vrouwen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:
pic, mag in dm. Lamaar, we zijn allebei al bezet.quote:
Sterktequote:Op zondag 27 juni 2021 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso doen want als je alles naar rechts swiped kom je in een naar algoritme terecht bij vrouwen die het daglicht niet kunnen verdragen
Ben je gekquote:
Ja beneden jouw standquote:Op zondag 27 juni 2021 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gek
die apps ben je na 10 minuten toch alweer zat
HOU JE BEK GEK!!quote:Op zondag 27 juni 2021 17:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
pic, mag in dm. Lamaar, we zijn allebei al bezet.Ik ben met een westerse vrouw, dat heeft alleen maar te maken met cultuur. De kleur maakt mij niet uit zolang de binnenvoering maar roze is en niet blauw of zo. Zeg even dat ik mijn bek moet houden DIMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
HOU JE BEK GEK!!
Je bent helemaal niet zo onschuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik hoefde er niet aan te denken! Ze zat wel sterk te overwegen om een speekseltest bij me af te nemen, bemoeizuchtige kippetjes.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Racistische kip smaakt wel het lekkerst
Rihanna is mooie vrouw.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de meeste zwarte vrouwen niet aantrekkelijk.
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
HOU JE BEK GEK!!
Geil vind ik dat als je zo tegen me praat. Gekkigheid lol. Ook in Azië had ik tegenspraak. Begon in Denemarken. Ik was echt onder de indruk hoe ge-emancipeerd ze daar toen al waren. Echte gelijkwaardigheid. Ik juich dat toe. De zee en de techniek is wel een mannenbolwerk, dat vind ik niet altijd even tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |