VII is voor velen het beginpunt geweest en zeker top 15 in de franchise. VI is echter mijn persoonlijke favoriet.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
6 ja? Ik dacht dat 7 over t algemeen de populairste was?
Nou hoeft populair niet altijd "beste" te betekenen natuurlijk.
Verdoriequote:Op donderdag 6 april 2023 09:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, wat fixes die ook in de Switch versie komen.
Font hebben ze ook eindelijk gefixt,
https://square-enix-games(...)ntasy-pixel-remaster
Turn off random encountersquote:
2e plaatje doet het nietquote:Op donderdag 6 april 2023 09:17 schreef Aether het volgende:
Oude font vs nieuw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij was VIII het beginpunt. Squall!quote:Op donderdag 6 april 2023 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VII is voor velen het beginpunt geweest en zeker top 15 in de franchise. VI is echter mijn persoonlijke favoriet.
Hier ook niet.quote:
quote:
Beetje laatbloeier maar wel flink gespeeld dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij was VIII het beginpunt. Squall!
Vandaar dat ik nu pas VII speel.
• VIII op de PC was mijn eerste, maar volgens mij niet uitgespeeld
• VII met die Valentine apart nog wel ooit gekocht. Dirge of Cerberus? nooit uitgespeeld.
• IX uiteindelijk later pas gedaan op de PS, maar kan er niks mee (terwijl velen die heel leuk vinden) Te lollig en cutesy voor mij
• X op de PS2Lulu O
Dit is wel echt t moment dat ik in de FF mood kwam, uitgespeeld
• X-2 ook nog gespeeld (dress spheres) maar nooit uitgespeeld
• XI is die online toch? Gekocht, maar kon ik echt niks mee
• XII op de PS2, en later herkocht op de PS4 (Zodiak of zoiets). Met dat leuke bunny sexpoesje Uitgespeeld.
• XIII zeker keihard gespeeld, uitgespeeld
• XIII-2 ook nog gedaan, blijven hangen op de eindbaas
• XIV gratis versie gedaan, nog best prima
• XV en de boyband en al die DLC gedaan, behalve de DLC van de badguy die echt veel later kwam. Uitgespeeld.
En toen dus VII remake deel 1 (uitgespeeld) en nu VII Crisis core remaster.
Moet ik nog uitspelenquote:
............quote:
19,9 uur erin zitten en voor laatst gespeeld 30 december 2020 volgens steamquote:
Je bent nog erger dan @Ang3l met zn Witcher perikelenquote:Op donderdag 6 april 2023 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
19,9 uur erin zitten en voor laatst gespeeld 30 december 2020 volgens steam
Teveel hobbies en gamesquote:Op donderdag 6 april 2023 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan @:ang3l met zn Witcher perikelen
Okay, daar heb je al wat credits terugverdiendquote:Op donderdag 6 april 2023 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Teveel hobbies en games
Wel FF10 uitgespeeld
O ja, de DLCquote:Op donderdag 6 april 2023 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan @:ang3l met zn Witcher perikelen
Ja alleen "vroeger" was ik nog wel eens van het nooit uitspelen van spellenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje laatbloeier maar wel flink gespeeld dus.
Het houdt niet opquote:
Niet vanzelf.quote:
Vergeet de 30 euro verzendkosten niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://store.eu.square-e(...)i-collection-nswitch
je kan op de wachtlijst zetten voor de fysieke bundle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |