abonnement Unibet Coolblue
pi_200103564
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 01:02 schreef Poem_ het volgende:

[..]


[..]


[..]

Een beetje alsof je naar een homeopaat gaat zitten luisteren als je kampt met een hersenvliesontsteking. Nooit doen, zou ik zeggen, maar jij krijgt het voor elkaar om dat wel een goed idee te vinden.

:')
Alsof ik naar een anti vaxer aan het luisteren ben, die de hele wetenschap rondom de coronavaccins wegschuift omdat lange frans wat heeft gezien op youtube.

Deze man is een hoogleraar in psychiatrie, maar omdat hij niet jouw standpunt onderschrijft en ook nog gelovig is mogen we zijn inbreng gewoon negeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2021 07:49:19 ]
pi_200103569
quote:
11s.gif Op maandag 28 juni 2021 01:12 schreef Poem_ het volgende:
diezelfde transgenders om de oren gaan slaan met de prevalentie van suïcide... Alsof transgenders daartoe besluiten omdat ze transgender zijn... Nee, klapjosti, dat doen ze omdat ze dag in, dag uit te maken hebben met figuren die hen beschimpen, bespotten, vertrappen, bespugen, aanvallen.
Nogmaals, schijnverband. Dat is het eerste wat je leert tijdens een statistiek-les op de universiteit.

Kom maar met een bron die jouw emotionele rants ondersteunt.
pi_200103580
quote:
11s.gif Op maandag 28 juni 2021 01:12 schreef Poem_ het volgende:
Het hele idee dat notabene de figuren die transgenders maar raar en vies en idioot vinden diezelfde transgenders om de oren gaan slaan met de prevalentie van suïcide... Alsof transgenders daartoe besluiten omdat ze transgender zijn... Nee, klapjosti, dat doen ze omdat ze dag in, dag uit te maken hebben met figuren die hen beschimpen, bespotten, vertrappen, bespugen, aanvallen. En als het nog een beetje tegenzit ook nog eens te maken hebben met dat soort figuren binnen hun 'vriendenkring' of 'familie', met als gevolg dat ze worden verstoten, geïsoleerd, werkloos, et cetera raken.

En dan komen diezelfde figuren vervolgens vertellen dat "40 procent van de transgenders in de VS ooit in hun leven een poging onderneemt om uit het leven te stappen!!!!1!1!".

Je zou je echt je ogen uit je kop moeten schamen.
De stelling is juist dat de hele onvrede in de psyche van deze mensen zit en dus niet met fysieke ingrepen is op te lossen.
  maandag 28 juni 2021 @ 07:54:28 #179
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_200103600
quote:
Geweld tegen vrouwen

Polen gaf in juli 2020 aan dat het zich wil terugtrekken uit het Verdrag van Istanbul van de Raad van Europa, dat geweld tegen vrouwen en huiselijk geweld wil voorkomen en bestrijden. Volgens de Poolse regering worden vrouwen als gevolg van hervormingen voldoende beschermd en toont het verdrag geen respect voor religie. Regeringspartij PiS heeft nauwe banden met de katholieke kerk en voerde eerder campagne om de rechten van lhbti’ers in te perken.

Het verdrag verplicht scholen om voorlichting te geven over geweld tegen vrouwen. Eerder noemde minister Ziobro van Justitie het verdrag ‘een verzinsel, een feministische creatie met als doel het rechtvaardigen van een homo-ideologie’. Veertig landen hebben het Verdrag van Istanbul ondertekend, waaronder Nederland en België.
Polen, het vriendje van Hongarije, wil dus ook niets of weinig meer doen tegen geweld tegen vrouwen. In hoeverre dit ook in Hongarije het geval weet ik niet, maar de fascistische agenda van Poetin, Orban en zijn Poolse ambtsgenoot stopt echt niet bij louter het wegkijken bij geweld richting minderheden. In Poetins Rusland worden migranten uit voormalige Sovjet-landen door neo-nazi's soms in elkaar getrapt - vooral rondom 20 april, de verjaardag van Hitler - de militsia aldaar kijkt weg want zij hebben ook een hekel aan migranten, aan homo's en aan vrouwenrechten.

https://www.amnesty.nl/me(...)polen/vrouwenrechten

Rusland maakt geen deel uit van de EU, zij kunnen de facto doen waar zij zin in hebben. Polen en Magyarozag maken deel uit van de EU, zij hebben hier zelf voor gekozen, in Polen is er zelfs een referendum over geweest en heeft het Poolse volk massaal pro EU gestemd.

Polen en Hongarije varen een koers die heel weinig op heeft met de normen en waarden in Europa. Er is nauwelijks meer sprake van een functionerende rechtsstaat, mensenrechten worden geschonden en de democratie staat ook onder druk.

Ik zou ook zeggen tegen die landen, houd de eer dan aan je zelf, sluit je aan bij Iran of Rusland als je schijt hebt aan democratie, de rechterlijke macht en mensenrechten en verlaat de EU. Sziatok! :7
  maandag 28 juni 2021 @ 07:56:50 #180
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200103614
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Orban kan het mooi brengen, maar net als zijn vriendje Poetin legitimeert deze wet in de praktijk geweld tegen homo's.
Laat @Starhopper het maar niet horen, die is grote fan van Poetin maar kwam hier gisteren nog even ageren tegen die nieuwe Hongaarse wet, terwijl ze in Rusland inderdaad min of meer dezelfde wet hebben :o

quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:05 schreef Gia het volgende:
Er zijn daadwerkelijk aangeboren lichamelijke afwijkingen qua geslachtskenmerken, maar ik betwijfel ten zeerste dat dit bij iedereen, die zich laat ombouwen, het geval is.
Dus, ja, in veel gevallen zit het idee in een verkeerd lichaam geboren te zijn, tussen de oren.
Er zijn ook tal van documentaires over transgenders met spijt. Eerst hebben ze een lichaam dat volkomen gezond is en waar alles werkt zoals het hoort en dat wordt verwijderd voor niet functionerende geslachtskenmerken. Je bent dan in feite niets meer. Geen man en geen vrouw. Alleen qua uiterlijk.

Voor die enkeling met echte foutjes in de lichamelijke bouw, is het goed dat het aangepast kan worden.
Eens.. Ik voeg me gister nog af...
Ik kan me best voorstellen dat iemand jurkjes leuk vind, liever op hoge hakken zou willen lopen of zijn haar in vlechtjes zou willen doen.
Maar hoe kan je in hemelsnaam beweren dat je je vrouw voelt als man zijnde 8)7 Je bent geen vrouw dus je weet ook helemaal niet hoe het voelt om daadwerkelijk vrouw te zijn.
Zou zo iemand ook vijf dagen in maand buikkrampen hebben en moeite hebben met kaartlezen en achteruit inparkeren.

Ik ben nooit kip geweest, hoe kan ik dan beweren dat ik me een kip voel terwijl ik dat nooit heb ervaren.
Er loopt een topic vol met voorbeelden van verschil tussen man en vrouw. Gaat zo'n omgebouwde kerel dat gedrag dan kopiëren of was hij voor de verbouwing al zo veel vrouw dat er niet eens iets mentaal mannelijks te vinden was in zijn persoonlijkheid.
pi_200103642
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 00:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je probeert nog steeds adoptie door homostellen als mensenhandel te framen. Die 'nuance' over internationale adoptie en heterostellen is slechts ruis in de molen. Geef gewoon toe dat je al verscheidene topics lang loopt te zagen dat in jouw ogen alles wat niet hetero is bestaat uit kindermisbruikende criminelen waar geen plaats voor mag zijn in de maatschappij. Dergelijke eerlijkheid zou je sieren.
Jij mag je eigen mening hebben. Jij begint nu over kindermisbruik en criminelen. Daar heb ik het niet over gehad. Ik beperk me tot de feiten.
  maandag 28 juni 2021 @ 08:08:10 #182
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_200103677
https://www.beout.be/2020(...)t-lgbt-inclusief-is/

https://www.beout.be/2020(...)e-zone-in-hongarije/

Want voor Orban, Poetin en andere psychopaten zijn niet alleen homo's minderwaardig, ook migranten zijn dit en natuurlijk ook vrouwen.
  maandag 28 juni 2021 @ 08:10:16 #183
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_200103691
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Laat @:Starhopper het maar niet horen, die is grote fan van Poetin maar kwam hier gisteren nog even ageren tegen die nieuwe Hongaarse wet, terwijl ze in Rusland inderdaad min of meer dezelfde wet hebben :o
[..]

Eens.. Ik voeg me gister nog af...
Ik kan me best voorstellen dat iemand jurkjes leuk vind, liever op hoge hakken zou willen lopen of zijn haar in vlechtjes zou willen doen.
Maar hoe kan je in hemelsnaam beweren dat je je vrouw voelt als man zijnde 8)7 Je bent geen vrouw dus je weet ook helemaal niet hoe het voelt om daadwerkelijk vrouw te zijn.
Zou zo iemand ook vijf dagen in maand buikkrampen hebben en moeite hebben met kaartlezen en achteruit inparkeren.

Ik ben nooit kip geweest, hoe kan ik dan beweren dat ik me een kip voel terwijl ik dat nooit heb ervaren.
Er loopt een topic vol met voorbeelden van verschil tussen man en vrouw. Gaat zo'n omgebouwde kerel dat gedrag dan kopiëren of was hij voor de verbouwing al zo veel vrouw dat er niet eens iets mentaal mannelijks te vinden was in zijn persoonlijkheid.
Starhopper is volgens mij geen fan meer van Poetin.
Misschien in het verleden.

Poetin wordt namelijk met de dag geschifter en in het begin viel deze man ook nog wel mee, eerlijk gezegd.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 08:19:34 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200103749
quote:
7s.gif Op maandag 28 juni 2021 08:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Starhopper is volgens mij geen fan meer van Poetin.
Misschien in het verleden.

Poetin wordt namelijk met de dag geschifter en in het begin viel deze man ook nog wel mee, eerlijk gezegd.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 juni 2021 @ 08:48:31 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200103954
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 08:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Ik beperk me tot de feiten.
Lol.
Huilen dan.
pi_200104069
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 08:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Jij mag je eigen mening hebben. Jij begint nu over kindermisbruik en criminelen. Daar heb ik het niet over gehad. Ik beperk me tot de feiten.
Je beperkt je tot sprookjes die je intolerantie rechtvaardigen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 juni 2021 @ 09:04:14 #187
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200104074
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 23:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee hoor.
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 28 juni 2021 @ 09:05:47 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200104092
quote:
3s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:49 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Nogmaals, schijnverband.
Wensdenken.

quote:
Kom maar met een bron die jouw emotionele rants ondersteunt.
Gelachen om dit staaltje hypocrisie.

Wetenschap als gelegenheidsargument wanneer dat je handig uitkomt, maar eigenlijk vertrouw je gewoon op wat er in antieke sprookjesbundels geschreven staat en ga je selectief winkelen in literatuur om de argumenten bij elkaar te sprokkelen zodat je de middeleeuwse opvattingen daaruit goed kan praten.
Huilen dan.
  maandag 28 juni 2021 @ 09:06:46 #189
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200104108
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Polen, het vriendje van Hongarije, wil dus ook niets of weinig meer doen tegen geweld tegen vrouwen. In hoeverre dit ook in Hongarije het geval weet ik niet, maar de fascistische agenda van Poetin, Orban en zijn Poolse ambtsgenoot stopt echt niet bij louter het wegkijken bij geweld richting minderheden. In Poetins Rusland worden migranten uit voormalige Sovjet-landen door neo-nazi's soms in elkaar getrapt - vooral rondom 20 april, de verjaardag van Hitler - de militsia aldaar kijkt weg want zij hebben ook een hekel aan migranten, aan homo's en aan vrouwenrechten.

https://www.amnesty.nl/me(...)polen/vrouwenrechten

Rusland maakt geen deel uit van de EU, zij kunnen de facto doen waar zij zin in hebben. Polen en Magyarozag maken deel uit van de EU, zij hebben hier zelf voor gekozen, in Polen is er zelfs een referendum over geweest en heeft het Poolse volk massaal pro EU gestemd.

Polen en Hongarije varen een koers die heel weinig op heeft met de normen en waarden in Europa. Er is nauwelijks meer sprake van een functionerende rechtsstaat, mensenrechten worden geschonden en de democratie staat ook onder druk.

Ik zou ook zeggen tegen die landen, houd de eer dan aan je zelf, sluit je aan bij Iran of Rusland als je schijt hebt aan democratie, de rechterlijke macht en mensenrechten en verlaat de EU. Sziatok! :7
Je haalt de raad van Europa en de EU door elkaar. Rusland is weldegelijk lid van de raad van Europa en heeft zich dus gecommitteerd aan het mensenrechtenverdrag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 28 juni 2021 @ 09:52:21 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200104550
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 03:18 schreef probeer het volgende:

[..]

https://twitter.com/UEFA/status/1407652489101557766

"For UEFA, the rainbow is not a political symbol, but a sign of our firm commitment to a more diverse and inclusive society"
For UEFA niet nee. Dat is duidelijk geworden.

Maar je bent ook in een stad waar ze niet zitten te wachten op een onaangekondigde homodemonstratie.
  maandag 28 juni 2021 @ 10:07:05 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200104709
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Polen, het vriendje van Hongarije, wil dus ook niets of weinig meer doen tegen geweld tegen vrouwen. In hoeverre dit ook in Hongarije het geval weet ik niet, maar de fascistische agenda van Poetin, Orban en zijn Poolse ambtsgenoot stopt echt niet bij louter het wegkijken bij geweld richting minderheden. In Poetins Rusland worden migranten uit voormalige Sovjet-landen door neo-nazi's soms in elkaar getrapt - vooral rondom 20 april, de verjaardag van Hitler - de militsia aldaar kijkt weg want zij hebben ook een hekel aan migranten, aan homo's en aan vrouwenrechten.

https://www.amnesty.nl/me(...)polen/vrouwenrechten

Rusland maakt geen deel uit van de EU, zij kunnen de facto doen waar zij zin in hebben. Polen en Magyarozag maken deel uit van de EU, zij hebben hier zelf voor gekozen, in Polen is er zelfs een referendum over geweest en heeft het Poolse volk massaal pro EU gestemd.

Polen en Hongarije varen een koers die heel weinig op heeft met de normen en waarden in Europa. Er is nauwelijks meer sprake van een functionerende rechtsstaat, mensenrechten worden geschonden en de democratie staat ook onder druk.

Ik zou ook zeggen tegen die landen, houd de eer dan aan je zelf, sluit je aan bij Iran of Rusland als je schijt hebt aan democratie, de rechterlijke macht en mensenrechten en verlaat de EU. Sziatok! :7
Ten eerste er is over heel de wereld veel meer geweld tegen mannen dan tegen vrouwen.

Ten tweede in West-Europa is meer geweld tegen vrouwen dan in Oost-Europa. Degenen die geweld tegen vrouwen niet schuwen zijn (hoe ironisch) afkomstig van buiten Europa, uit gebieden waar vrouwen nog minder rechten hebben dan een hond in West-Europa. Bovendien zijn deze mensen (hoe ironisch) binnengelaten door de mensen die het hardste roepen om vrouwenrechten.

Vertel mij eens waarom geweld tegen vrouwen extra aandacht moet krijgen? Vind je dat niet heel erg seksistisch? Waarom hebben vrouwen het zo slecht en dan met name in deze cultuur. Ik heb juist het idee dat vrouwen bijna als hogererangsburgers worden gezien in West-Europa. Ze krijgen zelfs voorrang bij sollicitaties.

De "fascistische agenda" van Poetin en Orban ga ik niet eens op in voordat je eens concreet vertelt wat daar fascistisch aan is.

En waar baseer je op dat weggekeken wordt bij geweld tegen minderheden? In Oost-Europa zijn minderheden veiliger dan in West-Europa. Wij laten achterliggende culturen binnen en dan laat je dus ook geweld tegen homo's en vrouwen binnen. Het is blijkbaar onze eigen keuze.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 10:48:33 #192
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200105212
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ten eerste er is over heel de wereld veel meer geweld tegen mannen dan tegen vrouwen.

Ten tweede in West-Europa is meer geweld tegen vrouwen dan in Oost-Europa. Degenen die geweld tegen vrouwen niet schuwen zijn (hoe ironisch) afkomstig van buiten Europa, uit gebieden waar vrouwen nog minder rechten hebben dan een hond in West-Europa. Bovendien zijn deze mensen (hoe ironisch) binnengelaten door de mensen die het hardste roepen om vrouwenrechten.

Vertel mij eens waarom geweld tegen vrouwen extra aandacht moet krijgen? Vind je dat niet heel erg seksistisch? Waarom hebben vrouwen het zo slecht en dan met name in deze cultuur. Ik heb juist het idee dat vrouwen bijna als hogererangsburgers worden gezien in West-Europa. Ze krijgen zelfs voorrang bij sollicitaties.

De "fascistische agenda" van Poetin en Orban ga ik niet eens op in voordat je eens concreet vertelt wat daar fascistisch aan is.

En waar baseer je op dat weggekeken wordt bij geweld tegen minderheden? In Oost-Europa zijn minderheden veiliger dan in West-Europa. Wij laten achterliggende culturen binnen en dan laat je dus ook geweld tegen homo's en vrouwen binnen. Het is blijkbaar onze eigen keuze.
Zeg gewoon dat je Oost-Europa beter vindt omdat er minder Islam is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 10:49:26 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200105231
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ten eerste er is over heel de wereld veel meer geweld tegen mannen dan tegen vrouwen.

Vrouwen zijn iets vaker slachtoffer dan mannen: 9 procent tegen 7 procent. Bij alle vormen van huiselijk geweld is de pleger vaker man dan vrouw.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)van-huiselijk-geweld
quote:
Ten tweede in West-Europa is meer geweld tegen vrouwen dan in Oost-Europa. Degenen die geweld tegen vrouwen niet schuwen zijn (hoe ironisch) afkomstig van buiten Europa, uit gebieden waar vrouwen nog minder rechten hebben dan een hond in West-Europa. Bovendien zijn deze mensen (hoe ironisch) binnengelaten door de mensen die het hardste roepen om vrouwenrechten.

Heb je daar een bron van? Er zijn genoeg witte mannen die hun vrouw meppen hoor. Dat is echt niet iets wat alleen mannen van kleur doen.

quote:
Vertel mij eens waarom geweld tegen vrouwen extra aandacht moet krijgen? Vind je dat niet heel erg seksistisch? Waarom hebben vrouwen het zo slecht en dan met name in deze cultuur. Ik heb juist het idee dat vrouwen bijna als hogererangsburgers worden gezien in West-Europa. Ze krijgen zelfs voorrang bij sollicitaties.

Omdat er nog steeds veel geweld tegen vrouwen is misschien?
quote:
De "fascistische agenda" van Poetin en Orban ga ik niet eens op in voordat je eens concreet vertelt wat daar fascistisch aan is.

:')
quote:
En waar baseer je op dat weggekeken wordt bij geweld tegen minderheden? In Oost-Europa zijn minderheden veiliger dan in West-Europa. Wij laten achterliggende culturen binnen en dan laat je dus ook geweld tegen homo's en vrouwen binnen. Het is blijkbaar onze eigen keuze.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 10:50:24 #194
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200105241
En @intellectuele_user moet gewoon eens keihard van achter genomen worden om los te komen van dat complex van 'm.

Edit: door een vent wel te verstaan he, niks van die suffe voorbindshit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 10:52:08 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200105269
quote:
6s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:50 schreef ijs_beer het volgende:
En @:intelectuele_user moet gewoon eens keihard van achter genomen worden om los te komen van dat complex van 'm.
Misschien maakt hem dat wel geil :@ :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 juni 2021 @ 11:02:44 #196
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200105421
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:48 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je Oost-Europa beter vindt omdat er minder Islam is.
Er is minder communisme. Zij begrijpen dat veel beter dan wij. Ze hebben het geprobeerd en het is mislukt.

Dat verschil maakt Oost-Europa beter dan West-Europa.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:08:24 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200105473
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is minder communisme. Zij begrijpen dat veel beter dan wij. Ze hebben het geprobeerd en het is mislukt.

Dat verschil maakt Oost-Europa beter dan West-Europa.
Waar is dat communisme in West-Europa dan?
Huilen dan.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:08:52 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200105479
quote:
16s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Vrouwen zijn iets vaker slachtoffer dan mannen: 9 procent tegen 7 procent. Bij alle vormen van huiselijk geweld is de pleger vaker man dan vrouw.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)van-huiselijk-geweld
Het ging om geweld. Niet om alleen huiselijk geweld. Typisch weer om een selectie toe te passen waardoor het door jou gewenste beeld ontstaat.

Mannen doen veel minder snel aangifte van huiselijk geweld. Misschien mag je daar eens een protest voor opstarten, dat dat eens uit de taboesfeer komt.

quote:
Heb je daar een bron van? Er zijn genoeg witte mannen die hun vrouw meppen hoor. Dat is echt niet iets wat alleen mannen van kleur doen.
Het staat nota bene zelfs in de Koran. Dat is mijn bron.

quote:
Omdat er nog steeds veel geweld tegen vrouwen is misschien?
Waarom spreek je niet over geweld tegen mensen? Nu lijkt het alsof geweld tegen mannen je niet interesseert.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 11:10:41 #199
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200105500
quote:
10s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar is dat communisme in West-Europa dan?
OEH OOEH DIE WEET IK! Noord-Oost Groningen. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 11:11:38 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200105515
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het ging om geweld. Niet om alleen huiselijk geweld. Typisch weer om een selectie toe te passen waardoor het door jou gewenste beeld ontstaat.

Kom zelf eens met cijfers dan. Je roept wel in het rond maar komt niet met bronnen. Ik heb nog de moeite genomen om even op google te kijken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')