abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 09:16:47 #76
382129 crew  Donna
pi_200086628
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:05 schreef holyguacamole het volgende:

[..]

🤣

Je moet echt Marie Kondo lezen dan gaat er een wereld voor je open.
Ja de kast Sparkt zo geen Joy voor haar.
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 09:18:48 #77
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086640
Of dat je 's morgens vroeg het hele huis al hebt gestofzuigd en dat ze dan beneden komt en zegt 'heb je ook alle banken en stoelen van z'n plek gehaald'?
Nee natuurlijk niet, ik ga niet elke dag de hele boel van z'n plek halen.
mooiste is dat ze dat zelf óók niet doet als ze stofzuigt

Of vrouwen die je vragen iets te doen en dan vervolgens commentaar gaan leveren. 'kun je dat niet beter zo doen?', 'waarom doe je dat nou zo?', 'is het niet makkelijker als je dit of dat doet?'
Als je het zo goed weet, doe het dan zelf?

Of vrouwen die 'womanspreaden'. Die in de trein dus anderhalve plek in beslag nemen omdat ze half onderuit tegen het raam aan zitten, en nóg eens 2 plekken innemen omdat hun tassen toch echt OP een zitplek moeten in plaats van op de grond of in het bagagerek.

Of vrouwen die maar 1x iets vragen en dan als je het als kerel vergeet (want vragen of je iets wil doen is altijd in bed 2 seconden voordat je in slaap valt) na 3 maanden de wind van voren krijgen; 'ik heb het al gevraagd, maar kennelijk had je daar geen zin in/schijt aan', in plaats van gewoon nog eens te herinneren
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 09:19:23 #78
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086647
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:16 schreef Donna het volgende:

[..]

Dat doet mijn moeder. Ik vraag dan altijd of ze denkt dat de deur eruit gaat vallen. :7
:D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 09:22:00 #79
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086672
Vrouwen die vragen of je even een schepje uit de tuin wil pakken en als je dan terug komt vragen hoe de plantjes eruit zagen, en het dan vreemd vinden dat je daar niet naar hebt gekeken.
Geldt ook voor 'pak even de melk uit de koelkast' en dan vervolgens vragen of er nog voldoende kaas was (waarom zou ik daar naar kijken als ik MELK moet pakken???)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200086708
Het gezeur.
  zondag 27 juni 2021 @ 09:26:35 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200086710
Heb je al een advocaat, Danny?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 27 juni 2021 @ 09:28:20 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200086733
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Heb je al een advocaat, Danny?
Of een goede psychotherapeut :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200086741
womanspreaden

:s)
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 09:47:41 #84
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086846
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Heb je al een advocaat, Danny?
:D
wie zegt dat dit autobiografische voorbeelden zijn?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 27 juni 2021 @ 09:52:57 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200086885
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:47 schreef Danny het volgende:

[..]

:D
wie zegt dat dit autobiografische voorbeelden zijn?
Ik neem het aan. Hoe kom je anders aan deze levendig beschreven voorbeelden?
The love you take is equal to the love you make.
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 09:55:11 #86
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086904
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik neem het aan. Hoe kom je anders aan deze levendig beschreven voorbeelden?
omgeving. familieleden bijvoorbeeld.
maar sommigen zijn idd wel persoonlijk hoor :) Alleen kies ik ervoor me er niet al te druk over te maken. Vrouwen en mannen zijn nu eenmaal anders. Als je dat niet kunt accepteren kun je een zinvolle relatie wel meteen op je buik schrijven natuurlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 09:56:37 #87
382129 crew  Donna
pi_200086918
Ik vind alles wat @Danny schrijft herkenbaar. :lijstje:
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 09:59:54 #88
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086941
Vrouwen die voor een weekendje weg 3 maanden bezig zijn met voorbereiden. Als ik een weekendje weg moet kan ik vrij letterlijk in een kwartier m'n koffer klaar hebben.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 27 juni 2021 @ 10:01:15 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200086952
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:55 schreef Danny het volgende:

[..]

omgeving. familieleden bijvoorbeeld.
maar sommigen zijn idd wel persoonlijk hoor :) Alleen kies ik ervoor me er niet al te druk over te maken. Vrouwen en mannen zijn nu eenmaal anders. Als je dat niet kunt accepteren kun je een zinvolle relatie wel meteen op je buik schrijven natuurlijk.
Ik heb niet zoveel met dat man-vrouw vooral zien als een soort tegenstelling, alsof er een scherpe grens loopt tussen mannengedrag en vrouwengedrag. ‘Mannengedrag’ en ‘vrouwengedrag’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200086958
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:18 schreef Danny het volgende:


Of vrouwen die 'womanspreaden'. Die in de trein dus anderhalve plek in beslag nemen omdat ze half onderuit tegen het raam aan zitten, en nóg eens 2 plekken innemen omdat hun tassen toch echt OP een zitplek moeten in plaats van op de grond of in het bagagerek.


Volgens mij is dit niet des vrouws. Ik vond het altijd al irritant als mensen twee of meer plekken innemen met corona. In pre-coronatijd vroeg ik ook altijd of ik daar kon zitten als er geen lege tweezitter meer waren.

Voor de rest; goede voorbeelden. Ben waarschijnlijk aan een heel gedeelte schuldig
  zondag 27 juni 2021 @ 10:02:07 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200086959
Ik dacht dat het wel meeviel maar hoe langer ik erover nadenk hoe langer het lijstje wordt _O- .

Met stip op één: de kleinste dingen écht. héél. érg. vinden, en dat natuurlijk niet direct hardop (willen) zeggen maar dat wel laten merken. En dan moet je maar raden wat je fout hebt gedaan :') , en als dat niet lukt dan zijn de rapen helemaal gaar :') .

Of dat je maaaaaanden later nog de wind van voren krijgt over iets wat je je amper kan herinneren en zonder dat het destijds aangekaart is. Zie je dan maar eens te verdedigen :'( . Iets dat sowieso een slecht plan is want zo maak je het er zelden beter op :') . En natuurlijk worden er dan allemaal dingen bij de haren bijgesleept die er totáál niks mee te maken hebben.

Ooit knallende ruzie gehad over mijn zogenaamd rondslingerende sokken. Ik had geen idee dat dat een grote ergernis was (had dat gewoon gezegd :') ?), maar toen ze toch bezig was ging het van sokken naar over hoe ik me toen en toen had gedragen en dit en dat. Alsjeblieft :'( .

E.e.a. is ook afhankelijk van het punt in de hormonale cyclus, maar als je dat op zo'n moment benoemt.. nou _O- .

En o-wee wanneer mevrouw in de smiezen krijgt dat je denkt "ehh, boeiend :') ".
Huilen dan.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:02:46 #92
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_200086964
'Wil je ook iets' vraag ik, 'nee, ik heb geen honger'.
Ik maak een broodje met gebakken ei.
Broodje is klaar ik zet het op tafel en wil gaan zitten om het op te eten.
'Ruim je wel even je rommel op in de keuken', zegt ze.
Ik neem een flinke hap uit mijn broodje en ruim al kauwend de rommel op.
Dan ga ik zitten bij mijn afkoelende broodje.
'Is het lekker', vraagt ze.
'Het is heerlijk' zeg ik.
'Eigenlijk zou ik dat ook wel lusten' zegt ze, 'wil je er voor mij ook een maken?'

Godsgeloeiende... :( :( :(
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 10:05:04 #93
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200086980
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel met dat man-vrouw vooral zien als een soort tegenstelling, alsof er een scherpe grens loopt tussen mannengedrag en vrouwengedrag. ‘Mannengedrag’ en ‘vrouwengedrag’.
er zijn uitzonderingen waarbij vrouwen mannengedrag vertonen en andersom en er zijn natuurlijk dingen die sowieso bij beiden voor komen, maar doen alsof mannen en vrouwen hetzelfde zijn en hetzelfde gedrag vertonen en dezelfde interesses hebben etc is imo niet heel realistisch. Het is een wetenschappelijk feit dat onze hersenen anders werken en dat gedrag mede door hormonen wordt bepaald. De overlap van gedragingen (in ieder geval een aantal voorbeelden ervan) heb ik hierboven al benoemd overigens onder het kopje 'meten met twee maten'.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 27 juni 2021 @ 10:11:13 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200087037
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:05 schreef Danny het volgende:

[..]

er zijn uitzonderingen waarbij vrouwen mannengedrag vertonen en andersom en er zijn natuurlijk dingen die sowieso bij beiden voor komen, maar doen alsof mannen en vrouwen hetzelfde zijn en hetzelfde gedrag vertonen en dezelfde interesses hebben etc is imo niet heel realistisch. Het is een wetenschappelijk feit dat onze hersenen anders werken en dat gedrag mede door hormonen wordt bepaald. De overlap van gedragingen (in ieder geval een aantal voorbeelden ervan) heb ik hierboven al benoemd overigens onder het kopje 'meten met twee maten'.
Ja, ik heb er onlangs ook nog een boek over gelezen.

Wetenschappelijke feiten of niet, het is vervelend als mensen je al bij voorbaat benaderen vanuit aannames die ze over je maken op grond van je geslacht. Sommige mensen gaan daar vrij ver in.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:12:16 #95
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_200087050
Wanneer je met je goede gedrag de vaatwasser in ruimt en dat het dan door vrouwlief vervolgens allemaal over gedaan wordt onder het mom van dat het er dan netter in staat of een bakje niet omslaat of wat dan ook...

Zelfde als met de was ophangen. Allerlei dingen anders ophangen omdat het kennelijk niet goed gedaan is... Ik gebruik geen 4 knijpers bij een shirt. 2 wordt het ook gewoon droog mee.
Wakadoodle!
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 10:13:23 #96
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200087065
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik heb er onlangs ook nog een boek over gelezen.

Wetenschappelijke feiten of niet, het is vervelend als mensen je al bij voorbaat benaderen vanuit aannames die ze over je maken op grond van je geslacht. Sommige mensen gaan daar vrij ver in.
Gelukkig zijn dat maar sommige mensen. Uitzonderingen houd je altijd natuurlijk. Heb je voorbeelden van hoe je dan benaderd wordt?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zondag 27 juni 2021 @ 10:14:42 #97
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200087081
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:12 schreef IkEetSlakken het volgende:
Wanneer je met je goede gedrag de vaatwasser in ruimt en dat het dan door vrouwlief vervolgens allemaal over gedaan wordt onder het mom van dat het er dan netter in staat of een bakje niet omslaat of wat dan ook...

Zelfde als met de was ophangen. Allerlei dingen anders ophangen omdat het kennelijk niet goed gedaan is... Ik gebruik geen 4 knijpers bij een shirt. 2 wordt het ook gewoon droog mee.
Hier precies andersom wat betreft de vaat. Die ruim ik zelf in, want anders heb ik volle glazen in de vaatwasser als hij klaar is :D
Was ophangen kan ook prima zonder knijpers. Gewoon een beetje over de lijn draperen, maar dat wordt doorgaans inderdaad niet als acceptabel gezien :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 27 juni 2021 @ 10:18:10 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200087134
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Gelukkig zijn dat maar sommige mensen. Uitzonderingen houd je altijd natuurlijk. Heb je voorbeelden van hoe je dan benaderd wordt?
Dat je bepaalde dingen wel niet zult kunnen of niet zult snappen, want vrouw dus niet handig en geen technisch inzicht.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:22:00 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200087180
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Hier precies andersom wat betreft de vaat. Die ruim ik zelf in, want anders heb ik volle glazen in de vaatwasser als hij klaar is :D
Was ophangen kan ook prima zonder knijpers. Gewoon een beetje over de lijn draperen, maar dat wordt doorgaans inderdaad niet als acceptabel gezien :D
Wij hebben dat hier perfect geregeld door taken te scheiden en de ander bemoeit zich daar niet mee. Ik zeg geregeld, maar het is natuurlijk zo gegroeid, ingegeven door een heel goed advies: degene die er het meeste belang aan hecht dat iets op een bepaalde manier gebeurt, doet het dus zelf.

Zelden discussie of ergernis over hoe en wanneer iemand iets doet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:22:08 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200087181
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:08 schreef Phoenyx-God het volgende:
Dat ze vaak niet een paar stappen vooruit kunnen denken. Wat impulsief en als je uitlegt waarom het weer niet klopt dan kunnen ze er zelfs emotioneel onder worden in plaats van dat ze gaan denken 'Ja de volgende keer toch maar iets meer zelf proberen na te denken'.
Grappig. Dat herken ik niet. In mijn (hoogopgeleide) bubbel zijn het juist de vrouwen die uitblinken in vooruitdenken, plannen en mitigeren. Bevriende ondernemers onderschrijven dit: zij hebben een voorkeur voor vrouwelijke projectleiders.

Ontopic: de neiging van veel vrouwen om zichzelf weg te cijferen en klein te maken. Valse bescheidenheid. Mega-iiritant.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')