SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 26-06-2021 16:56:05 ]Het beste adres voor al uw primeurs!
Je blijft hardnekkig onvolledig lezen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelt het eerder voor jou goed dat diegene is aangepakt dan dat het werkelijk zinnig effect sorteert.
Zie-zie-ziedendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je blijft hardnekkig onvolledig lezen.
Als je zoals jij redeneert, dan kun je het hele wetboek van strafrecht ook wel gaan afschaffen.
Die lul die gisteren is veroordeeld in de USA maakte ook niet de indruk dat hij vond dat-ie iets verkeerds had gedaan. Dus een zinnig effect lijkt die straf niet te hebben.
Maar dat vind jij ongetwijfeld een veel te ver gezochte vergelijking.
Het gaat mij erom: is de 'vrijheid' waar jij eerder over sprak, ook een totaal negeren van eigen verantwoordelijkheid?
Wat mij betreft dus: NEE.
En een bestraffing kan dus als voorbeeld worden gesteld aan andere idioten die vinden dat je als toeschouwer gewoon de vrijheid mag hebben om krankjoreme dingen te doen. En dan maar hopen dat ze het begrijpen en hun handelwijze erop aan te passen.
Dit is mijn laatste post hierover. Geniet van je vrijheid verder.
Veel succes met het roepen om hard straffen bij ieder los incident. Doet de onderbuik het vast goed van, maar domheid wat zich in ontelbaar veel stugge vormen kan etaleren gaat er niet van weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je blijft hardnekkig onvolledig lezen.
Als je zoals jij redeneert, dan kun je het hele wetboek van strafrecht ook wel gaan afschaffen.
Die lul die gisteren is veroordeeld in de USA maakte ook niet de indruk dat hij vond dat-ie iets verkeerds had gedaan. Dus een zinnig effect lijkt die straf niet te hebben.
Maar dat vind jij ongetwijfeld een veel te ver gezochte vergelijking.
Het gaat mij erom: is de 'vrijheid' waar jij eerder over sprak, ook een totaal negeren van eigen verantwoordelijkheid?
Wat mij betreft dus: NEE.
En een bestraffing kan dus als voorbeeld worden gesteld aan andere idioten die vinden dat je als toeschouwer gewoon de vrijheid mag hebben om krankjoreme dingen te doen. En dan maar hopen dat ze het begrijpen en hun handelwijze erop aanpassen.
Dit is mijn laatste post hierover. Geniet van je vrijheid verder.
Volgens mij is het spannender voor de tv-kijker.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een spanning moet je als renner nu toch hebben.
Dadelijk de duik naar beneden en dan de bochtige aanloop naar de klim, ik begin zelf al nerveus te worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een spanning moet je als renner nu toch hebben.
Lukt me maar niet om die zeshonderddertig valpartijen als stipjes aan elkaar te verbinden.quote:
Niks mis met Donyell Maehle.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wales-Denemarken behoeft uiteraard een uitgebreide voorbeschouwende analyse. Kenneth gaat de rechtsback van de Deentjes even helemaal ontleden.
Hier kun je ook veel aan doen ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lukt me maar niet om die zeshonderddertig valpartijen als stipjes aan elkaar te verbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |